@21
Ram FR ако не е 2005 го отпиши за спускания, просто не е проектирана за такива натоварвания (има си Ram DH за целта). Вилките пък съвсем не стават за спускане, както каза F1-MAN те са правени за XC/AM и всякаква друга употреба би се смятала от производителя и продавача за abuse, с всички "приятни" за гаранцията ти последствия.
За да не съм голословен - едната ми вилка е DJ3 '03, хидравликата му е моя измишльотина и работи много по-добре от тази на EXR-a, а като здравина е по-добре от всичко, което жабите някога ще сложат във вилките си (за RS пък съвсем да не говорим). Образно казано вилката е бомбоустойчива, и въпреки това по силно пресечен терен избягвам да засилвам много. Рамката ми между впрочем безпроблемно си носи Boxxer-и всякакви, които както сам знаеш са двукоронни. Сега твоята ситуация - ти ще юркаш надолу вилка предназначена за крос-кънтри, качена на рамка която с висока вилка къса челото, прав ли съм? С какъв акъл кажи ми... аз може и да не съм някой daredevil спускач, но пък за сметка на това съм жив и да чукам на дърво контузии по мен или сериозни повреди по байковете никога не съм имал. Ама защо - щото си знам оборудването и при каране се съобразявам с него. Наскоро в LBS-а един такъв ентусиаст като теб вдигна кръвното на шефа, хукнала ми ти лапетията се прави на скачач с някакъв 80мм-ов Fox
... И страшното е че такива герой все повече се въдите
Обратно по темата (не че целия този ферман не беше де) - ако искаш евтина вилка която безпроблемно да издържа на спускане вземи си някой DJ от 2004 (ама не от BG де), разглоби го, пробий му още по един отвор в стеблата на буталата за горните камера, и после го налей с хубаво мотоциклетно 5wt масло (ниво според теглото и предпочитанията ти). И никакви XC компоненти за надолу!!!