diskovi spirachki na promax

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

diskovi spirachki na promax

Мнениеот axelmax » Нед Окт 19, 2003 7:40 pm

diskovi spirachki na promax kak se darjat v polevi uslovia,kakva e cenata im za tezi modeli koito znaete
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот Metal_Psycho » Нед Окт 19, 2003 7:56 pm

Po dobre zabravi promaxovete,ne si struvat,su6tite kato RST-tata sa.Po dovre si zemi Avidi,ako samo mechani4ni tursi6.
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот nikitzo » Пон Окт 20, 2003 10:29 am

A puk rst-tata ot svoq strana sa sushtite kato loganite
Аватар
nikitzo
 
Мнения: 1602
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Чет Мар 13, 2003 9:17 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Jacket » Пон Окт 20, 2003 9:55 pm

Абе едно логанче гледах преди време с правен 190мм ротор (познайте на кой :)) и не сякаш не спираше толквоа зле, а пък РСТ-то (пак със 190мм ротор) дето го пробвах спираше ужасно......
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот screamBoy » Пон Окт 20, 2003 10:54 pm

towa im e problema na tezi marki, che kupuwash edna prekrasna spirachka, a sledwashtite 10 kupuwacha - ama nikak.
Inache i na Cveti ne e nikak zle, nali ?

[url=http://www.freevibe.com/headsup/lowdown_index.shtml][img]http://free.techno-link.com/screamBoy/Graphics/KnockedOut.gif[/img][/url] &lt;.. [url=http://free.techno-link.com/screamBoy/]<s>Let it</s> [b][color=blue]B[/color][color=red]e[/color][/b][/url] ..&gt;
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот Jacket » Вто Окт 21, 2003 9:58 am

Не е... и аз съм решил че ше ходя на лов за дискове след седмица и малко, та се чудя къде ги продаваха тия. Bassano Grimeca доколкото знам са много голям производител на дискови спирачки, така че не знам защо се слагат в най-ниския клас при MTB. И друго да питам, Tektro Novela може ли да се намери някъде и може ли да му се сложи 190мм ротор, че на тва шимано 475 само 160 влиза, а и нещо последното такова дето стисках беше меко като медуза и хич не ме кефи...
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот koko » Вто Окт 21, 2003 10:55 am

Jack,
ti za tva Tektro kakvo znae6 4e si mu tolkova navit:).Viz 515-kata dali te kefi.Zabravi "markovi" producti kato Grimeca,Tektro,Promax,Logan i t.n. i ne si misli 4e kofti spira4ka s 200mm disk 6e spira.Pogledni kakvo pi6e v drugata tema za diskove predi da slaga6 190 ili 200mm.A i ne zabravqi 4e triabva da smeni6 i glavinata pokrai neq sigurno i spitzite (glavinite za disk sa po golemi i starite spitzi ne vinagi stavat).Sa6to te savetvam da se zamisli6 za lipsva6tite po koronata na amortesiora bolt-4eta....
koko
 
Мнения: 695
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Май 09, 2003 7:22 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот slender » Вто Окт 21, 2003 12:38 pm

[quote="Jacket"]

Не е... и аз съм решил че ше ходя на лов за дискове след седмица и малко, та се чудя къде ги продаваха тия.Bassano Grimeca доколкото знам са много голям производител на дискови спирачки, така че не знам защо се слагат в най-ниския клас при MTB. И друго да питам, Tektro Novela може ли да се намери някъде и може ли да му се сложи 190мм ротор, че на тва шимано 475 само 160 влиза, а и нещо последното такова дето стисках беше меко като медуза и хич не ме кефи...
[/quote]


Ami az v momenta karam s M475 otpred i grimeca system7 140 mm otzad. Ne znam zashto M475 ti se e storilo "meko", no kato che li useshtaneto za tvurdost idva poveche ot lostchetata otkolkoto ot spirachkata, vse pak tova ne e v-brake che da se ogyva... Ne e super silna spirachka, no za parite si e perfektna. Grimecata spira, i to iznenadvashto silno, no skyrca i regulirovkata i e kofti, da ne govorim che zakrepvaneto na jiloto (nali govorim za mehanichni?) e dosta stranno - s edna vtulka prez koqto minava jiloto, a samata vtulka se zakrepva na ramoto na spirachkata, vmesto klasicheskoto pristqgane s vint. Samata regulirovka e lesna - ne ti trqbva instrument, no e dosta neprecizna. I samata spirachka burzo poluchi nqkakav luft - podvijnata chast se klati osezaemo sprqmo nepodvijnata.
slender
 
Мнения: 25
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 6:26 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот axelmax » Вто Окт 21, 2003 9:29 pm

az pitam za tezi spirachki zastoto knovite kolela na sprint i leader sa s mehanichni promax znachi ne si struvat, a kakvo ste stane ako vzema vtora upotreba spirachka niakoia xidro bihteli mi kazali kakva i otkade za freeride i da stava za downhill




otidete na siata na sprint veche moje dqase vidi onova chudo narecheno VECTOR s dvata zadni anortesiora
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот Jacket » Вто Окт 21, 2003 10:06 pm

koko, ясно ми е за главината и спиците, не се бой :) И без това ще трябва да ги сменям. Помниш на последното каране както тракане се чуваше отзад... Та за отзад съм си намерил главина + диск, а за отпред се чудя какво да е... Шиманото на no_brakes наистина беше много меко, а като се стегне още малко жилото накладките му почват да търкат. Лостчетата му мисля, че са алуминки. Тектрото го гледам, защото ми го похвали Windstream преди време, а и защото може да му се сложи по-голям ротор. Четох в другата тема, но това усукване все пак е и от мощната спирачка, не само от големия ротор. + това не съм с QR и не мисля вече да си слагам, а шестограмите на вилката... еми една липсва на долната корона, ама тя е на дясната подпора, а другата е на горната корона дето стяга стержена... еми не мога да си намеря шестограми 7ца, иначе с удоволствие ще си сложа :8D:. Между другото ми се е появил доста сериозен луфт в чашките... чудя се дали шестограмите не са виновни...
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот koko » Сря Окт 22, 2003 11:22 am

Taka Tektro si pital dali ima v BAS nali8) i sa ti kazali 4e nqma.Nikoi drug ne vnasq Tektro:xx(:....
Izbora ti ostava da e ne6to drugo.Az pak te savetvam da vidi6 dali ti haresva BR-515 koito e spored Shimano 30% po-silen ot 475.Ina4e ako tolkova te kefat Grimeca Bassano - zimai -nqkoi modeli sa im s po 6-8 butala taka 4e nqma kak da ne spirat :8D:.Samo ne zimai ne6to "markovo" kato Logan.I s tvoite gaiki ne slagai ogromnen disk ;).Samo ot lubopistvo-kakva glavina i disk4e si zel za otzad...
koko
 
Мнения: 695
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Май 09, 2003 7:22 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Jacket » Сря Окт 22, 2003 10:07 pm

515-то ми е вече скъпичко... а и пак е със 160мм ротор и май не може да му се сложи по-голям... тука Шимано май се излагат... А за отзад, като я взема ще я видиш.
Между другото петък и събота съм свободен. Айде ако не вали да покараме малко ...само да си оправя луфта в чашките и да сменя една скъсана спица отзад, че така карам вече една седмица...
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот koko » Чет Окт 23, 2003 11:57 am

Da ama lo6oto e 4e vali v momenta i v4era v qzniq ne be6e suho pak na Vitosha li:(.
Taka sega za vint4etetata pitai v BAS i Velomaniq triabva da imat.
Lost4eta na po4ti vsi4ki novi spira4ki sa aluminki;) samo na SRAM 7.0kata(moze i na dr.Sram4eta) e taka nare4eniq Grilon Composite.E ako Grimeca pravat stomaneni dobre ama kakav e smisala:?: ot tova.Tova za gadnoto use6tane koeto ima6 za 475 moze da e ot 100 ne6ta-zilo,nastroiki
kofti nakladki i t.n.No opredeleno ne e koi znae kva spira4ka;).A za Grimecata q kazi tzeni pls.A i kazi vse pak kakva glavina i disk misli6 da zima6 pls.:)
koko
 
Мнения: 695
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Май 09, 2003 7:22 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MOD » Чет Окт 23, 2003 7:28 pm

M475 za 50 lv e 4udesna spira4ka - spored men za tezi pari polu4ava6 mnogo prili4no ka4estvo ( no ne e varha na sladoleda ili 4ere6kata na tortata[:p] ) :)

"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Jacket » Чет Окт 23, 2003 10:25 pm

Абе задната е noname :) поне засега. За Grimeca-та пък нямам представа за цени... абе не съм ходил по магазините, кво да правя като нямам време. Утре ше ида ако не вали... ама пари чак по-другата седмица...
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот slender » Пет Окт 24, 2003 3:38 pm

[quote="MOD"]

M475 za 50 lv e 4udesna spira4ka - spored men za tezi pari polu4ava6 mnogo prili4no ka4estvo ( no ne e varha na sladoleda ili 4ere6kata na tortata[:p] ) :)

"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
[/quote]


I az taka mislq... eto edin citat ot mtbr.com za Shimano Deore Mech. Disk Brake:
===
If you dont like these brakes you are either stupid or you did not set them up right wich means you are stupid
===
;)
Nai-veroqtno stava vapros za M515, no M475 opredeleno varshi rabota za po-nepretenciozni hora s ne tolkova tejki kolela.
slender
 
Мнения: 25
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 6:26 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Windstream » Съб Окт 25, 2003 12:52 am

[quote="Jacket"]

515-то ми е вече скъпичко... а и пак е със 160мм ротор и май не може да му се сложи по-голям... тука Шимано май се излагат... А за отзад, като я взема ще я видиш.
Между другото петък и събота съм свободен. Айде ако не вали да покараме малко ...само да си оправя луфта в чашките и да сменя една скъсана спица отзад, че така карам вече една седмица...
[/quote]


Мда, новия модел на 515-ката наистина е малко излагация, при предишния спирачния механизъм се закрепва към вилката посредством един преходник който много прилича на тези за post-mount само дето не е - та той позволява такива комбинации с различни ротори, най-добре е да си вземеш задна спирачка щото като я сложиш отпред веднага става за 180мм, за повече си правиш едни дистанционни втулки (11-12мм дължина за 203мм ротор, 15 за 210) и ги слагаш между спирачката и преходника - геометрията й е такава че ако искаш и 300мм ротор можеш да вкараш :D. А за Tektro-то може да погледнеш в магазините Scott, през август видях в този на Каймакчалан новите им модели, имаха и хидравликата и механиката. Само че не знам дали ще можеш да им сменяш ротора, при тях преходника наистина е за post-mount и номера с Deore-то май не няма да можеш да го приложиш.

[b][color=red]Murr Miay![/color][/b] ;)
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот Jacket » Съб Окт 25, 2003 10:05 am

Ами може би ще си взема 475-цата все пак. Ще погледна и за Тектро в байк центъра (те са същите от каймакчалан), но сигурно няма да е по-добро. Явно последната 475-ца дето я стисках и ми беше мека не е била настроена.
П.С. още си карам Chili-то и съм доста доволен, само дето е много тежко и на студено се спича :)
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот Windstream » Съб Окт 25, 2003 8:24 pm

Ами то механичното Tektro беше на цена 120 лв, хидравликата около 220 доколкото си спомням. Като го сравниш с М475 излиза че за едно Tektro можеш да си вземеш две Shimano :D. Като качество не ги знам как са, не съм карал нито едното нито другото...

Ама можеш да направиш друго - вземаш си само механизъм на М515 (без накладки), купуваш му накладки (ако си намериш) и голям ротор и за около 120лв имаш спирачка дето определено ще държи повече от Tektro-то. Или пускаш една обява в някой от форумите и си вземаш накоя запазена хидравлика втора ръка - познавам един пич дето се спускаше от Витоша с хидравлично Tektro Gemini отпред, вярно че диска светеше лилаво долу ама нали не е успял да се пребие значи стават. Такава Gemini в БАС имаха за 120лв, сега сигурно положението е друго но ако ги поразпиташ може и да ти намерят нещо ;). Иначе съм чувал че хидравличните Grimeca също били сравнително добри... абе при всички случаи ще спират по добре от новата механика на същата цена.

А аз също скоро ще разкарвам V-брейковете, не ме кефят просто пък и нали си имам дисковете (160мм Tektro за отзад и 210мм М515 за отпред :^:)... само че ще трябва да си направя главини щото никак не ме блазни идеята да се оръся по $20 за всяка от тях, още толкова за касетата отзад и към $50 за спиците и наплитането... и като си помисля че даже няма да са с капсуловани лагери съвсем ми призлява :}):. И сега проблема ми е откъде да изнамеря алуминиев цилиндър с външен диаметър 60мм и вътрешен 20мм [:p].

А на Chili-то гледай да му смениш втулките с тефлонови (ти с големия модел беше нали?) и разкарай ония пластамсови цилиндри отвътре ако още не си го направил, само ти ограничават хода - по-дълги пружини можеш в някой магазин за моточасти да си потърсиш, таман няма и да са скъпи. Същото важи и за липсващите ти болтове за короните - 7мм по принцип си е нестандартен размер обаче на доста мотоциклети го има...

[b][color=red]Murr Miay![/color][/b] ;)
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот Jacket » Съб Окт 25, 2003 8:59 pm

Ами ти нали разправяше за Novelaта, че била към 50ина лева в БАС. Аз като ходих преди време да ги питам, взеха да се смеят, че за тия пари нямало такива спирачки... А хидравлика за 120... хмм тва ме блазни, ама пак ме съмнява, че басаджиите ще са ми полезни...
По-добре не си играй да си правиш главини за диск... нямам идея какво си намислил, ама ше вземеш да се утрепеш някъде така :)) Чак $50 за спици и наплитане... баси толкова ли искат при вас?
А пък Chili-то съм го отписал вече... мисля зимата да изкарам с него и да събирам пари за някакво marzocchi... ама се чудя какво. Иначе то добре си работи. Откакто му сложих маншони не се е налагало да го смазвам, ама много му пилих втулките, понеже не се бях усетил че болтовете на оста сплескват краката на V и беше яко твърдо. Като сложих по една шайба от вътрешната страна на ушите за оста стана супер меко и отзивчиво, обаче се оказа, че си има и луфт :)
Най-големия му проблем е, че на студено се спича яко... явно е от втулките и не знам зимата как ше го карам. Къде по дяволите да си намеря тефлонови втулки??? Продават ли се изобщо такива работи. И крака с пружината не съм го отварял... нямам такъв ключ. Значи казваш да махна еластомера дето е под пружината ако правилно съм разбрал? В такъв случай предполагам ще трябва и самата пружина да сменя. Или имаш предвид онези пластмасови втулки, дето седят от долната страна на шиша...
Та сега за marzocchiтата... май само Velomania ги продават. Та не знам дали ще имам време през тая седмица да ги навестя, пък и лаф да става :) някой дали знае имат ли Z1 FR 2k3/2k4 и колко струва? Или онова Z150 еднокоронното, но то май е вече доста скъпо...
Започвам пак да се замислям за разни глупости... понеже до напролет почти съм си уредил към 1000 лева мисля да си взема една хубава вилка, една HT рамка (може би RAM HT ако побира поне 2.7" отзад) и да прехвърля останалите части, като евентуално сменя курбелите. Дотогава трябва да съм сменил и спирачки и т.н. така че ще стане хубаво колелце за градски изпълнения, пък и Z1-то страшно го хвалят за пресечен терен. Другия вариант е направо за 1100 лева да си взема един Behemoth със Marzocchi Drop Off Tripple и евентуално след време да му сменя рамката, но пък няма да е толкова подходящ за градски утрепвания :))
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот КапитанПланета » Съб Окт 25, 2003 9:32 pm

@Windstream
Как мислиш да закрепиш тоя цилиндър към главината ? Аз по принцип съм фен на ТНТМ и "Направи си сам", обаче като става въпрос за спирачка... не е ли малко рисковано ?
Има сносни колела за под $100 - например :
[url]http://www.jensonusa.com/store/product.aspx?i=WH707A19[/url]
[url]http://www.jensonusa.com/store/product.aspx?i=WH707A17[/url]

@Jacket
Веломания последно казаха че очакват нови вилки към края на месеца. Само че нали тук стана въпрос че май внасят ОЕМ-ски, така че преди да купиш виж за какво става въпрос на ОЕМ-ската страница [url]http://www.marzocchi.com/template/listSPAForks.asp?IDFolder=113&LN=UK&Sito=mtb&OEM=1[/url]
Наистина има разлики с афтермаркет вилките. Например, тази която аз си бях харесал, афтермаркет е със 105 мм ход, а ОЕМ-ската - с 85мм :xx(:. Това заедно с някои други фактори ме накара да си търся друго решение... Иначе като цени са екстра - от един пост на Taylor съм си ги извадил от предишната доставка - Z1 FR SL+ECC - 749 лв.



Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
КапитанПланета
 
Мнения: 1102
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 10:52 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Тошохилл » Съб Окт 25, 2003 9:34 pm

Jacket vijdash li se kfi gi pi6e6?

RAM HT edvam pobira 2.35 otzade!


Closing Link: GARO[[email protected]] (Killed (Gliner (Glined: abe nqma samo s tebe da se zanimavame cqla vecher.Abuser !!!! (2003/09/08 Pechenia@Gliner))))
Closing Link: GARO[[email protected]] (Killed (Gliner (Glined: abe nqma samo s tebe da se zanimavame cqla vecher.Abuser !!!! (2003/09/08 Pechenia@Gliner))))
Тошохилл
 
Мнения: 26
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Окт 16, 2003 3:47 pm
Местоположение: Romania

Мнениеот Windstream » Съб Окт 25, 2003 10:57 pm

@Jacket
Novela-та беше 80лв, свалиха ми я на 60 щото я взех заедно с капла Mavic F219 с главина Formula с капсуловани лагери (ама от по-старичките модели, със звездообразния фланец за диска). Монтира ми ги Теко, беше към 7-8 вечерта на петъка точно преди Великден.

Проблема ти със събирането на краката на Chili-то го има при всяка вилка ако не се сетиш да провериш дължината на оста си (ама не по данни на производителя а с най-популярния инженерен измервателен инстумент - шублера ;)). А луфт ти е отворило точно щото си пилил втулките. Тефлонови такива не се продават, аз също търсих пролетта за мойто Chili (дето сега му се радва един твой съгражданин) обаче не щото задържаше а заради луфта. И понеже не можах да си намеря а познати из пластмасовите индустрии нямам се наложи да се оправям сам - изрязах си едни по-особени алуминиеви листчета (с дебелина 0,2мм), огънах ги така че да ми паснат на втулките и ги напъхах от задната им страна между тях и външните тръби на краката. Стана страхотно, хем луфта ми се обра, хем още си влизаше гладко и меко (малко уточнение - на мен фабричните втулки са ми тефлонови). Най-хубавата част беше че по този начин можех да си ги поправям какъвто и луфт да отворят - само трябваше да изрежа по-широко листче. Обаче не ми се наложи, три месеца я блъсках като идиот и изобщо не мръдна :^:.

И точно за онези долните втулки ти говоря, ако можеш ги махни и на тяхно място сложи някакви по-тънки гумени колкото да не блъска метал в метал ако я сгънеш докрай, еластомера също го разкараш и слагаш само пружина или най-добре ако намериш някой еластомер от вилка Noleen, така рзбира се получаваш само повече ход а не супер качествена работа на окачването, ама то при тия вилки за такова нещо изобщо не може и да се мечтае.

Единствената HT рамка в която знам че влиза 2,6 гума е Climber-а, RAM-овете едва побират 2,35. А за Marzocchi-тата не мога да ти кажа нищо, никога не съм можел да си позволя някое от тях. Обаче Behemoth-a според мен не е никак лош за цената си, особено ако и лагери са му сложили на задницата. Що се отнася до големината му - трябваше да видиш приятелката ми как мaнeврираше с нейния [url=http://www.giant-bicycle.com/us/catalogue_popup.asp?sPageID=popup&popuptype=zoom&modelid=10252]Giant ATX '99[/url] по Графа :D.

@Капитан Планета
Ами аз вчера цяла вечер се тромозих как да сложа диск на главина която не е предназначена за такъв и накрая намерих начин който обаче няма да използвам точно щото е прекалено рискован. Цилиндъра няма да го закрепвам към главината, той ще е главината, след доста стругарски операции разбира се - Теко от БАС беше си направил така предна главина докато още бачкаше в Габрово, а аз тук разполагам с доста по-добро оборудване от него тогава. Пък и задната главина няма да е за касете а за freewheel, така ще е по лесно - вземам цилиндъра, струговам му легла за лагерите, свалям му диаметъра по средата и в двата края (до различен размер обаче) за да получа фланците за спиците, нарязвам резба за венците от едината страна и пробивам 6 дупки за диска от другата, после го качвам на ЦПУ-фрезата за още 36 дупки и съм готов :8D:.

А онези колела в Jenson USA наистина са добри ама цената не ми отърва много (в момента дължа на университета си към $1900 :}):), пък и понеже са "извънгабаритен" товар доставката се оскъпява допълнително. Въпреки това благодаря за съдействието :).

А, какво точно означава OEM продукт, нещо като "орязана" версия на афтермаркета ли?

[b][color=red]Murr Miay![/color][/b] ;)
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот КапитанПланета » Нед Окт 26, 2003 12:01 am

[quote="Windstream"]
... а аз тук разполагам с доста по-добро оборудване от него тогава. Пък и задната главина няма да е за касете а за freewheel, така ще е по лесно - вземам цилиндъра, струговам му легла за лагерите, свалям му диаметъра по средата и в двата края (до различен размер обаче) за да получа фланците за спиците, нарязвам резба за венците от едината страна и пробивам 6 дупки за диска от другата, после го качвам на ЦПУ-фрезата за още 36 дупки и съм готов :8D:.
[/quote]


Лелеее, ми значи ти дефакто си правиш цялата главина... Не знам какво друго да кажа, освен да ти пожелая успех ! Надявам се после да разкажеш какво се е получило. Нищо чудно да станеш следващия Chris King :8D::^::D


[quote]
А, какво точно означава OEM продукт, нещо като "орязана" версия на афтермаркета ли?
[/quote]


Ами, мисля че е акроним на "Original Equipment Manufacturer". Има го и при софтуера - например М$ Windows XP Home ed. OEM струва към $90 но можеш да си го купиш само заедно с хардуер. Не получаваш кутията и дебелото ръководство. По дефиниция не е задължително да е орязана версия на афтермаркет продукта но често е така (както случая с Марзокитата - те направо имат ОЕМ модели които въобще ги няма като афтермаркет и обратното). А по въпроса Marzocchi ОЕМ имаше една доста гореща тема, та ако те интересува можеш да я погледнеш ([url]http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=435&whichpage=1[/url]). Там въпроса се разисква надълго и широко.




Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
КапитанПланета
 
Мнения: 1102
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 10:52 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот screamBoy » Пон Окт 27, 2003 10:20 pm

Behemoth 2004 е с лагери на рамото и вече е в продажба, всеки може да иде да го пипне и вдигне и огледа, изложен е на магазина с/у хигиената

[url=http://www.freevibe.com/headsup/lowdown_index.shtml][img]http://free.techno-link.com/screamBoy/Graphics/KnockedOut.gif[/img][/url] &lt;.. [url=http://free.techno-link.com/screamBoy/]<s>Let it</s> [b][color=blue]B[/color][color=red]e[/color][/b][/url] ..&gt;
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот Jacket » Вто Окт 28, 2003 6:49 am

Ти пипна ли го? Натисна ли го? И как е? Аааааааа? :))) кажи де :)
Баси искам и аз :)))
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот screamBoy » Вто Окт 28, 2003 7:09 am

стройни крака, добре влиза, няма луфтове, обарах го целия
ако бе момиче да е стоплило климата :)))
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот axelmax » Вто Окт 28, 2003 7:47 pm

novia behemot s kakav preden i zaden amortesior kolko struva nai evtinuia variant ramkata sastata li e i kakvi kapli e
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот Jacket » Сря Окт 29, 2003 7:09 am

Брато, ти направо уби рибата с тва изречение :))) Па научи се малко как съчетават слова и после питай :))
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот screamBoy » Чет Окт 30, 2003 9:37 pm

otpred Marzocchi Z1 Drop-Off Triple 150mm wyzdushna pruvina s masleno smekchawane, cherna, regulirane twyrdost i maj wryshtane
otzad ili DNM 35mm hod metalna pruvina s masleno smekchawane regulirane twyrdost i wryshtane, ili X-fusion syshtite neshta
ramkata razlikata ot po-stariq model e che e po-kyso cheloto i e za integrirani chaski, syshto taka si idwa s lageri ponachalo
warianta s Alivio e 1100 lw, mehanichni diskowi Deore 475
kaplite chestno kazano neznam no maj sa Remerx Jumbo
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Следваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта