[quote="VaHk0"]
та въпроса ми изникна докато разглеждах разни мотори.та защо не си слагаме по два диска отпреде вместо един (както е при моторите с два)знам че ще има сега разбирачи дет ща кажат "ае ти тъп ли си с два диска е по тежко а и е по скъпо ..." и така нататъка само че за ДХ дет не е важно много колко е леко е много добра идея.чуда се що още производителите на вилки не са почнали да слагат уши за диск от двете страни.
П.П.ако има такова животно с два диска отпреде даите линк да го вида
[/quote]
верно много те жалят...
:8D:
защо два диска? дай направо четири???
и аз се чудя как тъпите производители не могат да разберат че истината е в четири диска на колело... хем може да са симетрични, два отляво, два отдясно... за баланс...
изобщо, що си мислиш, че колкото повече, толкова повече??? не ти трябват два диска, защото нужния ти спирачен път се постига и с един диск заради по-малкото тегло на колелото. за КИЛОГРАМИТЕ и СКОРОСТТА на едно колело един ротор е всичко което ти трябва, ако спирачката е хубава разбира се. съветвам те да се съсредоточиш върху спирачния път, а не върху разни религиозни култове от рода на "колко ротора да имат колелата"...
всичко се смята от инженерите... трябвало им голяма спирачна сила заради теглото и скоростите на моторите, сметнали че диска ще стане прекалено голям и направили два по-малки... супер. и кво? дай да наслагаме на всичко де що има колела по два ротора... верно малко тежи ама как ще спирааа...
и изобщо, що си мислиш, че всичко за DH е просто приспособено от моторите...???
накрая една гатанка от мен - защо дори и най-луксозните коли нямат по два ротора на колело? помисли, пък белким се сетиш...
Edit: а това:
[quote="VaHk0"]
бла... само че за ДХ дет не е важно много колко е леко... бла
[/quote]
изобщо няма да го коментирам... мога само да тиихичко да се забавлявам...