Dirt Jumper III

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Dirt Jumper III

Мнениеот dhman » Сря Мар 23, 2005 5:55 pm

Според вас как е по-добре да се кара въпросната вилка Dirt Jumper III?ПО принцип тя е с пружина и масло, но в момента е с въздух и масло.Чудя се дали да не и върна пружините?Вие к'во ше кажете?
Всеки, който е карал колело знае и ще ти каже, че колкото по-бързо се движиш, толкова е по-трудно да паднеш!
dhman
 
Мнения: 224
Рейтинг: 1275
Регистриран на: Пон Ное 29, 2004 10:02 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот nikitzo » Сря Мар 23, 2005 6:04 pm

Аз карам такава "красавица" :love2::hearts:и досега никога не съм успял да я сгъна докрай. Незнам защо си махнал пружините като вилката и с тях си работи идеално. Според мен е добре да си ги върнеш обратно където им е мястото.

Защо си ги махнал само искам да попитам?
Аватар
nikitzo
 
Мнения: 1602
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Чет Мар 13, 2003 9:17 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот SPA » Сря Мар 23, 2005 6:15 pm

[quote="dhman"]

Според вас как е по-добре да се кара въпросната вилка Dirt Jumper III?ПО принцип тя е с пружина и масло, но в момента е с въздух и масло.Чудя се дали да не и върна пружините?Вие к'во ше кажете?
[/quote]

Ами доколкото ми известно въздушите пружини на вилката са с цел определяне на SAG-а. Ако тях имаш в предвид то горещо ти препорачвам да си върнеш металните пружини.
:wavey:.......................................................................:tophat:
SPA
 
Мнения: 1349
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 04, 2002 11:23 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Stuny » Сря Мар 23, 2005 6:59 pm

аз я карам с една пружина и съм доволен , мисля че няма проблем да си я караш и без , ако ти харесва как работи
Stuny
 
Мнения: 1257
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Окт 23, 2002 8:49 am

Мнениеот bikerider » Сря Мар 23, 2005 7:02 pm

@SPA: sag-а (или другояче казано максималния негативен ход на вилката) се определя от натегнатостта на пружината (метална, въздушна, или метално-въздушна). Няма никакво значение каква е точно, а колко е стегната/напомпана.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот dhman » Сря Мар 23, 2005 8:16 pm

МИ аз тая вилка я купих от един човек и той си я е правил.Аз питам за да знам кое е по-добре.ДНес направих едно кръгче, за пръв път, и вилката работеше СУПЕР, но ми се стори, че се свива супер лесно, което ,по моето скромно мнение, няма да е хубаво когато карам в планината.А човека от ,който си я купих ми каза,че го е направил за да увеличи хода.
В момента вилката отново не се свива до край, но хода и е с няколко см. повече.
Аз питам дали ще е по-добре да си върна пружините ако искам да карам по-екстремно?
Всеки, който е карал колело знае и ще ти каже, че колкото по-бързо се движиш, толкова е по-трудно да паднеш!
dhman
 
Мнения: 224
Рейтинг: 1275
Регистриран на: Пон Ное 29, 2004 10:02 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот nikitzo » Сря Мар 23, 2005 8:32 pm

Според мен твърдо да
Аватар
nikitzo
 
Мнения: 1602
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Чет Мар 13, 2003 9:17 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот mih » Сря Мар 23, 2005 8:41 pm

поне едната
;)
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada

Мнениеот dhman » Сря Мар 23, 2005 8:53 pm

е т'ва май е наи-добрия вариант...в единия ботуш въздух в другия пружина..е те т'ва ще да е
Благодаря
Всеки, който е карал колело знае и ще ти каже, че колкото по-бързо се движиш, толкова е по-трудно да паднеш!
dhman
 
Мнения: 224
Рейтинг: 1275
Регистриран на: Пон Ное 29, 2004 10:02 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Redneck » Пет Мар 25, 2005 5:23 am

@dhman

Без металните пружини прекалено лесно ще сгъваш вилката докрай, съответно за да избегнеш тоя момент ще трябва да вдигнеш нивото на маслото и налягането на въздуха, което пък едно ще ти утепа чуствителността към малки неравности, и друго в края на хода ще ти прави такава компресия. че като нищо да ти избие някое уплътнение.

Варианта с една метална пружина става ако си лек и не караш екстремно, иначе май ще е по-добре да върнеш и двете метални пружини вътре и да не помпаш допълнително въздух. Ако ти е малко хода пробвай да свалиш малко нивото на маслото за ти падне степента на компресия при сгъване.
"I come from a land down under..."
Redneck
 
Мнения: 52
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Дек 12, 2004 9:37 am
Местоположение: Australia

Мнениеот RaveUnit » Вто Мар 29, 2005 8:58 pm

с метални пружини можеш да постигнеш по-плавен ход, в моq случай карам без въздух защото дори половин атмосфера да помпна и не мога да q сгъна вилката (изобщо не става въпрос за сгъване докрай) ... карам само на метал+масло и понеже е мекичък метала с малко по-рqдко масло получавам работа каквато ме кефи. Бqх пробвал като теб да карам само на масло и въздух но не ми хареса никак, прекалено лесно се свива в началото а накраq се втвърдqва и като q направих да ми харесва в града вадеше около 80мм ход, не повече. Метал само в левиq крак.
+ мен ме е шубе че въздух ще пусне по-лесно
айде, успех
Човекът с косачката 37OH55V O773H \../{o.O}..l. Гот ми е сред тия идиопати в тая идиокрация
RaveUnit
 
Мнения: 798
Рейтинг: 1720
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 8:28 pm


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 47 госта