[quote="bikerider"]
[quote="HepBeH_XaMcTep"]
+ спира все 1 е твъррдак(много по добре)
[/quote]
питах те какво значи "спира като твърдак".
нали не казваш, че твърдаците спират по-добре от меките рамки? доста произволно и смело твърдение, не мислиш ли?
[quote="HepBeH_XaMcTep"]
еми написал съм го + има и малък ефект в/у спирането!
[/quote]
да има ефект върху спирането, който идва от подобреното действие на окачването. спирачката си стиска като винаги си стиска. просто имаш по-добър traction (@batman: сцепление
). нещо което далеч не може да се каже за твърдак на скорост надолу. това имах предвид, че примера ти с твърдака е неуместен.
иначе конкректно за floater-a на Orange-те, аз лично не харесвам как е изпълнен. предполагам, че са имали стабилни инженерни причини да се закрепва на средното и да минава под рамката, но на мен лично този на brake therapy ми харесва повече като решение, защото върши същата работа, а е и универсален ако си с някоя от разпространените главини.
[/quote]
Абсолютно съм съгласен, с това което казваш. Но си мисля (аз нямам опит с не-твърдаци[:), хубава дума "не-твърдак", и аз вече имам принос към бългаския език:hbang2:), че при не-твърдаците (много ме кефи тази дума) динамичните сили би трябвало да са по-уравновесени в сравнение с твърдаците, с изключение на случайте на възникване на резонанс. Което едва ли се случва често, но е възможно и зависи понакога просто от налягането в гумата.Всичко, май, е въпрос на конкретна ситуация. Просто трябва да се намери решение за по-честите случаи. Абе май дрънкам глупости, ама съм много уморен:xx(: