[quote="tailor"]
[quote="SPA"]
[quote="tailor"]
...
2. С голям кеф ще ти отговоря на всеки конкретен въпрос, обаче това отгоре е изразяване на мнение в стил "Защо вселената е скапано място"
...
3. Всички вилки на Suntour имат един недостатък - нуждаят се от 500км разработване.
Това неудобство, според мен се компенсира от цената
[/quote]
Уф знам че е труфно и се засягат икономически интереси, но ме дразни факта че се спекулира с тези 500км. Вилката може и да се разработва, но това не и пречи да се вкочинясва на ниските температури. Онзи ден пробвах две такива. Едната на did (има вече 700км с нея) и тя просто беше твърда. Верно е че температурата е ниска, но самия той казва че и трябва температуа над нулата за да работи и доста нагоре за да работи както трбява. Според мен е факт е че тези вилки не работят на ниски температури, а повечето хора тука във форума обикновено искат да карат и зимата. Да не говим, че и лятото също има ниски температури.
Не коментирам, че цената на вилките сравнение с другите марки е ниска, но купувача трбява да е на ясно, че за толкоз пари толкова.
[/quote]
@SPA, това не е проблем на Suntour. Същото се случва и с [i]Marzocchi Drop Off triple[/i] - питай Caspar.
Просто маслото се сгъстява при ниски температури.
[/quote]
tailor, позволи ми да те поправя. Сгъстява се фабричното масло. Което нищо не говори за вилката и за марката. Всички фабрични смазки и масла са по правило по-евтинки и категорично не може да се прави извод за вилките като цяло на база фабрични смазки.
Има един куп синтетични aftermarket масла които не се сгъстяват на студ - лично аз карам с Motul FactoryLine Syntese 7.5w. Поведението на вилката ми не се променя изобщо на студ. А Мардзоки точно това масло препоръчват за aftermarket заместител на тяхното фабрично масло.
Относно 500-те километра за разработване на Сънтур - както всички знаем разработването е на практика износване на втулките до външния диаметър на тръбите. След като им трябва толкова разработване, значи просто втулките са изработени с по-голям допуск при вътрешния диаметър, което е нормално за по-евтини и некачествени компоненти. Така че според мен е правилно това да се отбелязва когато се говори за break-in.