[quote="row"]
[quote="AgentOrange"]
@row:
Проблемът не е толкова във височината на карача, колкото в геометрията, която се получава с вилката. Със стандартните корони свалени до минимум, 8-инчов 888 има около 5см по-голямо axle-to-crown разстояние от 7-инчов Boxxer. Сещаш се какво става с челния ъгъл и височината на средното. Аз лично карам 888R '04 с RAM DH '04, и единствено огромните възможности за настройка на рамката ми позволяват да постигна караема конфигурация - челен ъгъл около 65 градуса и височина на средното 39см. Като думичката "караема" в голяма степен е резултат на 190-и-няколко см. ръст и 90кг. живо тегло
[/quote]
Добре, тогава какво правят някой фирми например,
Specialized или Rocky Mountain, за отстраняването на този "проблем".За този голям
челен ъгъл, който се получава това наистина си е проблем, защото според мен прави управлението на колелото по-тромаво!
[/quote]
Ами чисто и просто ако искат рамките им да са съвместими с 888 ги правят с по-голям челен ъгъл (или интервала от ъгли ако се регулира челния ъгъл).
В случая обвиненията на Агента към Marzocchi са просто смешни, защото явно RAM DH '04 не е съвместим с 888 и толкова по въпроса. Това че, цитирам "огромните възможности за настройка на рамката ми позволяват да постигна караема конфигурация" е хубаво, но не означава, че рамката е съвместима с вилката, нито че вилката е съвместима с рамката и толкова.
Така че да се хвърля вината върху Marzocchi само заради челния ъгъл на RAM DH '04 е не само смешно ами е наивно. Има и други рамки на света освен RAM DH '04 и те са напълно съвместими с 888 - така са проектирани. RAM DH '04 явно не е проектиран така. Просто човека, който е измислил комбинацията RAM DH '04 + 888 не е бил напълно в час и толкова.
Все едно някой да каже: "не ми харесва кекс с лютеница, щото кекса е кофти измислен по принцип", някакси не върви просто... но явно проблема никога не в нашата градинка и затова се говори за "оправданията" на Marzocchi, нещо на което мога само да се смея. Хората са си измислили вилката да може да се кара с определен максимален балон на гумата (затова долната корона е толкова стръмна и axle-to-crown разстоянието е толкова голямо), а проблема на хората които не се съобразяват с това си е техен, а не на Marzocchi.