[quote="axelmax"]
a ti mi tvardeshe obratnoto
[/quote]
Бъркаш понятията. Спирачната сила при едно и също приложено ЧОВЕШКО усилие е по-голяма с по-голям ротор, но за една и съща спирачна сила, човешкото усилие е по-малко при по-голям ротор.
[quote="axelmax"]
a kakvo ste kajesh na horata ,koito smetat da spestqt pari ot zakupuvane na prehodnik kato vmesto tva slojat distanciooni vtulki:?:
naprimer prehodnik za 160mm da stane za 180mm
naprimer prehodnik za 160mm da stane za 203mm
[/quote]
Ще им кажа, че спирачката ще стои накриво спрямо спирачната повърхност на ротора. Можеш да го докараш да е криво-ляво приемливо, но точно да е никога няма успееш по този начин. Възможно е дори да останат части от феродото, които не се трият в ротора и съответно да се образува "канал" в накладката.
Конкретно за 203мм ротор ти препоръчвам да си вземеш 185мм преходник и на него да сложиш шайби/втулки - така грешката ще е минимална.
Кви болтове да ползваш - еми по-дълги
.
Втулките - както решиш.