Hayes MX-2 дали ще стане...

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Hayes MX-2 дали ще стане...

Мнениеот thekidtwist » Пон Яну 17, 2005 7:55 pm

Може ли да се сложи 203мм ротор на такава машинка въобще???
One only needs two tools in life: WD-40 to make things go, and duct tape to make them stop.

The journey is the reward.....
Аватар
thekidtwist
 
Мнения: 1100
Рейтинг: 1752
Регистриран на: Пет Дек 10, 2004 11:04 am
Местоположение: Orange County,CA

Мнениеот Shady™ » Пон Яну 17, 2005 8:39 pm

Ами с подходящия преходник(за 203мм)ще стане
Specialized Riders Club !!! SEX™ = Super EXtreme TEAM
Аватар
Shady™
 
Мнения: 5229
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юли 14, 2004 7:22 pm
Местоположение: Shady Zone

Мнениеот axelmax » Пон Яну 17, 2005 9:40 pm

maniqta za 203m diskove s aparati ot po slabi spirachki nabira sila:hbang::hbang::hbang:
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот gladstone » Пон Яну 17, 2005 9:47 pm

Не само че ще стане, ами е станало! Както се сещащ викат им MX-2 HD :D:D Даже ги слагат по разни Айрън Хорсове и така нататък:beer:
За по-нагледно - директно от сайта на Хайес:
[img]http://www.hayesdiscbrake.com/images/mx2hdBIG.jpg[/img]
gladstone
 
Мнения: 831
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Юли 07, 2004 11:08 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот thekidtwist » Вто Яну 18, 2005 12:52 am

Мерси на всички отзовали се!!!:thumb:
One only needs two tools in life: WD-40 to make things go, and duct tape to make them stop.

The journey is the reward.....
Аватар
thekidtwist
 
Мнения: 1100
Рейтинг: 1752
Регистриран на: Пет Дек 10, 2004 11:04 am
Местоположение: Orange County,CA

Мнениеот bikerider » Вто Яну 18, 2005 11:50 am

[quote="axelmax"]

maniqta za 203m diskove s aparati ot po slabi spirachki nabira sila:hbang::hbang::hbang:
[/quote]


тва не е мания, умнико, а евтин и прост начин да се увеличи спирачната сила, без да се преправя/сменя цялата спирачка.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот axelmax » Вто Яну 18, 2005 2:13 pm

chichko ,az sam naprail sastoto
s disk na hayes isnosen pri tova sas apaart shimano m475 i spira ,mnogo po dobre

a ti mi tvardeshe obratnoto

a kakvo ste kajesh na horata ,koito smetat da spestqt pari ot zakupuvane na prehodnik kato vmesto tva slojat distanciooni vtulki:?:

naprimer prehodnik za 160mm da stane za 180mm
naprimer prehodnik za 160mm da stane za 203mm


koi ot primerite e bezopasen,ako voobste e bezopasno ?kak trebe da se naprai,za da nema problemi (ot kav material da sa tiq vtulki ,vinta kav trebe da e...vsichko)
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот bikerider » Вто Яну 18, 2005 3:49 pm

[quote="axelmax"]
a ti mi tvardeshe obratnoto
[/quote]

Бъркаш понятията. Спирачната сила при едно и също приложено ЧОВЕШКО усилие е по-голяма с по-голям ротор, но за една и съща спирачна сила, човешкото усилие е по-малко при по-голям ротор.

[quote="axelmax"]
a kakvo ste kajesh na horata ,koito smetat da spestqt pari ot zakupuvane na prehodnik kato vmesto tva slojat distanciooni vtulki:?:

naprimer prehodnik za 160mm da stane za 180mm
naprimer prehodnik za 160mm da stane za 203mm

[/quote]

Ще им кажа, че спирачката ще стои накриво спрямо спирачната повърхност на ротора. Можеш да го докараш да е криво-ляво приемливо, но точно да е никога няма успееш по този начин. Възможно е дори да останат части от феродото, които не се трият в ротора и съответно да се образува "канал" в накладката.

Конкретно за 203мм ротор ти препоръчвам да си вземеш 185мм преходник и на него да сложиш шайби/втулки - така грешката ще е минимална.

Кви болтове да ползваш - еми по-дълги :naughty:.
Втулките - както решиш.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот axelmax » Вто Яну 18, 2005 8:08 pm

usetih che sedi nakrivo i za da ne vzimam ,drug prehodk ,ste sloja po dalag vint i distancionni vtulki na prehodnika za 160mm disk ,taka ne bi trebvalo da ima problem
verno ste e po nestabilno ,no ste probvam da vida kak e za izvestno vreme

a bili ,mi kazal zasto se polichava tova ,nesto s polojenieto na aparata sprqmo diska
nali aparatite ,koito sa za 203 mm sas sastite,ili pone taka izglejdat

moq ako moeshe da se izmesti oste v edna ot posokite malko steshe da stane

sega ste probvam
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот Sp0nG » Вто Яну 18, 2005 10:31 pm

Какъв е извода? КУпете си Авид и ше спестите от нови преходници, те се настройват и настрани:D Но сериозно според мен също не е удачно да се прави тая процедура от 6" чак за 8", виж другите може и да станат, не вярвам да се изкриви машинката значително, ако втулките са добре направени.

Едит: сега видях, че съм написал сходни неща като bikerider, но в случая явно мислим сходно и повторението е случайно, не бях прочел всичко по-горе:eek3:
Аватар
Sp0nG
 
Мнения: 896
Рейтинг: 1912
Регистриран на: Пон Фев 23, 2004 6:40 pm
Местоположение: София, България

Мнениеот Zozka » Сря Яну 19, 2005 1:11 pm

[quote="Sp0nG"]

Какъв е извода? КУпете си Авид и ше спестите от нови преходници, те се настройват и настрани:D
[/quote]


или пък си купете едни гумички за в-спирало от лефче и изпозвайте дъгичките и конусчетата, ефектът е същия...
Идат кат овци, бегат кат Офци
Аватар
Zozka
 
Мнения: 2167
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Юни 02, 2003 2:46 pm
Местоположение: Cuba

Мнениеот axelmax » Сря Яну 19, 2005 1:43 pm

i shimanoto se nastroivat nastrani
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот bikerider » Сря Яну 19, 2005 4:05 pm

[quote="axelmax"]

usetih che sedi nakrivo i za da ne vzimam ,drug prehodk ,ste sloja po dalag vint i distancionni vtulki na prehodnika za 160mm disk ,taka ne bi trebvalo da ima problem
verno ste e po nestabilno ,no ste probvam da vida kak e za izvestno vreme

a bili ,mi kazal zasto se polichava tova ,nesto s polojenieto na aparata sprqmo diska
nali aparatite ,koito sa za 203 mm sas sastite,ili pone taka izglejdat

moq ako moeshe da se izmesti oste v edna ot posokite malko steshe da stane

sega ste probvam
[/quote]


младежо, нямам време да те образовам. иди на страницата на hayes, вземи чертежа и мисли.
в апаратите няма абсолютно никаква разлика, всичко е геометрия - да си учил навремето.

Edit: за да не ровиш напразно: ето ти [url=http://www.hayesdiscbrake.com/drw9815029.html]чертежа за 20мм ос и 203мм ротор[/url]
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Sp0nG » Сря Яну 19, 2005 7:13 pm

[quote="Zozka"]

[quote="Sp0nG"]

Какъв е извода? КУпете си Авид и ше спестите от нови преходници, те се настройват и настрани:D
[/quote]


или пък си купете едни гумички за в-спирало от лефче и изпозвайте дъгичките и конусчетата, ефектът е същия...
[/quote]
Еиий, как не се сетих, бе, идеята е съвсем нечовешка :bowdown: понеже скоро ще слагам предната отзад и вече ще знам да използвам точно тия шайби:D
Аватар
Sp0nG
 
Мнения: 896
Рейтинг: 1912
Регистриран на: Пон Фев 23, 2004 6:40 pm
Местоположение: София, България


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта