[quote="naka76"]
Какво му трябва на колоездача?!?!?
Малко сняг!
Един слънчев ден!
Двама будали като него:jumpref:!!
И една неизвесна пътека!
И малко паднали дървета!!!:fight:
Най-добре да започна отначало!!
В сряда аз,Митко и Савко (Persenk)решихме да довършим просовутата пътека Бяла черква-Бачково!Тъй като и аз и Митко нямахме сериозно каране от Родопското конче 2,решихме да идем на ход до горе,а Савко реши да ползва услугите на сутришния автобус до х.Здравец!
Тъй като бях нощна смяна трябваше да се тръгне рано и с Митака се бяхме разбрали да се чакаме в 6.45 на баничарницата до тях.Аз подраних,но изглежда и него не го е свртало на едно място и като отидох той вече беше там!Хапнах на бързо и в 6.50 тръгнахме.С еденодушие решихме да катерим през Белащица,от там изкачването било по-равномерно.В селото разбрах че митко не е виждал най-дебелото дърво в България и тъйкато се бяхме разбрали да не си даваме зор пообиколихме за да му го покажа.Чинар с обиколка на стеблото 13.7 м!!От там като се върнахме на пътя вятъра беше решил да ни стежни живота и се насочи да духа срещу нас.И така до Гълабово където спряхме на водопой.Малко след селото когато решихме че се движим супер добре,рейса ни изпревари.Толкова рано не е минавал никога.Насъпихме педалите по сериозно и в 9.00 бяхме на хижата!Малко преди Здравец се появи сняг,появи се и една дълкоопашата красавица с рижа наметка която така бързо пресече пътя че нямахме време за я овековичим.Горе автобуса тъкмо качваше пътниците за надолу!Тъй като от Савко и следа нямаше отидох да питам дали е качвал велосипедист.Още преди да го попитам ми каза че е в барчето.Отидохме и го вдигнахме по тревога.Бъзнахме го че е без калници и в оназ киша горе целия ще стане бубарак.Тъкмо бяхме загрели вобще не беше желателно да спираме.На горе пътя беше заледен!Още тогава разбрах че Хард Драйва на лед не е от най-стабилните гуми.Качихме се безпрепядствено до Бяла черква,като само една сърна ни присече пътя за късмет!Спуснахме безпроблемно пистата която и имаше 8-10 см неутъпкан сняг и тръгнахме за Бачково!Хард Драйва на сняг беше още по-зле!!Снега полепваше по него и се събираше под калника и доста често се налагаше да се чисти за да може да върви.Иначе пътя беше върха,малко сняг,а под сняга пнякога и лед и ето так затънах до над главините:weepn:.Със много порции снимки стигнахме разклона за с.Добралък.Там видяхме едни местни с които си полафихме малко.Също така видяхме и табела с надпис и стрелка към Нареченски бани.Докато се чудих как да се върна тука за да ч пробвам тази пътека,Митко и Савко дойдоха и решихме да се спуснем до там,нали трябва да има разнообразие,а пътеката беше доста многообещаваща.Тръгнахме по нея и имаше подвиквания от рода:
Супер!!
Такива пътеки обичам!
Страшна е!
Пътеката представляваше 20 см чиста площ и доста дървета,храсти и тръни които се преплитаха и трябваше да заобикаляме.След това приятно спускане започна и първото изкачване.Както винаги тогава се сетих че разклона за Добарлък беше над Юговското ханче,а Наречен е на 8 км в обратна посока.Как винаги ми идват тези мисли след като съм се отбил и съм минал 2км надолу??Решихме да продължим така или иначе бяхме на маркирана пътека,на 800 над селото,а и времето беше супер.Пътеката 90% от нея се буташе,като от време на време се спираше или да почистиш гумите от полепналия сняг или за да прескочиш някое паднало дърво или за да го вземеш на рамо защото ти е писнало да го чистиш и буташ.По едно време падналите дървета бяха толкова много и големи че правихме верижно прехвърляне на колелата.Пътеката се губеше на толква места че ако не беше маркировката (която пък беше правена в обратна посока и на спускане не се виждаше)направо се бяхме загубили.По едно време се оплаших че повече Савко няма да иска да кара с нас като видя как караме.Но,на едно от стръмно спускане шумата беше толкова много че от колелата направо се хвърляхме отгоре и има няма имаше 40 см шума.И имено той каза че само за това спускане си заслужаваше бутането до тук.Ясно и той си падал по такива изпълнения:thumb:!!Стигнахме до една барака където решихме да обядваме и докато траеше тази процедура дойде един ловец и ни препорача да хваним синята маркеровка която щяла да ни отведе до Наречен,а не да следваме жълтата която е за Косово.От там стана истинския кеф!Пътека веднъж!!Камани,завойчта,миниятюрни плочници и приличен наклон.Всичко това в такава труднос че и аз си го минах с кев.Долу в Наречен стинахме до заключението,че ако го нямаше това бутане,това щеше да една от най-посещаваните пътеки от нас.Тогава се сетих че ако хваним още първото разклонение от билото което е само на 2 км от ски пистата на Бяла черква и оспеем да ги съберем двете пътеки ще стане супер.Само трябва да се качим и да проверим.
И така каво му трябва на колоездача??:buck::buck:
[/quote]
Използвайте WD-40
WD-40 е открит през 1950г. по поръчка на NASA. Многофункционален спрей, днес се продават 150 000 000 опаковки годишно в цял свят. Изключителното му приложение в колелата го е направило официален продукт на френският национален отбор по колоездене. WD-40 отлично ще смаже и почисти веригата, жила, спирачки и всички движещи механизми. Разтваря стари смазки, спомага за развивеането на гайки, сваля стари лепенки, като е безвреден за боята.
Като продукт на NATO се препоръчва от ROLLS ROYCE и BELL HELOCOPTERS. Пoвече на
www.cmi.bg ,
www.wd40.com ,
www.google.com – images – има много картинки за колела.
Може да се намери по всички бензиностанции, Mr.Bricolage, Metro, Praktiker, повечето железарии. Цени от 4.80 до 9.40 лв. в зависимост от разфасовката.