@Admin

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

@Admin

Мнениеот reaper » Нед Ное 21, 2004 7:02 pm

На скоро ( преди две седмици :)) прочетох статията ти за SR Suntour 2005 в отдел Новини и много ме заинтригуваха двете нови вилки - X-Off. Имаш ли някаква друга информация, освен написаното, от сорта на дата на представяне или нещо подобно, дали могат да се конкурират с някой от по евтините модели на Боксър, като Рейс и Райд, каква горе-долу ще бъде цената им. Освен това: курбелите за спускане и фрийрайд на какво ниво са. Гледам, че Клаймбър-а е окомплектован с такива. Струват ли си парите и до извсетна степен могат да се сравняват с Шимано и Труватив? Мерси!:thumb:
Follow the Reaper
пишете на кирилица!
reaper
 
Мнения: 277
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:46 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Admin » Вто Ное 23, 2004 4:10 pm

За вилките съм публикувал цялата информация, с която разполагам. За всички останали въпроси - не мога да отговоря, тъй като не съм ползвал въпросните продукти. Дори все още не съм чел някакви сериозни отзиви за тях - всичко са само предположения и очаквания. :)
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот reaper » Сря Ное 24, 2004 5:28 pm

Мерси! :)
Follow the Reaper
пишете на кирилица!
reaper
 
Мнения: 277
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:46 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот reaper » Сря Ное 24, 2004 10:50 pm

Сега един друг въпрос. Като изпробва новите RAM-ове...как ти се струва, FR дали става хем за състезания по спускане, хем за почти истински фрийрайд? Колко е ходът му и колко е максималната възможната дължина на амортисьора за тази рамка.
Follow the Reaper
пишете на кирилица!
reaper
 
Мнения: 277
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:46 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот C_Mo » Чет Ное 25, 2004 1:12 am

[quote="reaper"]

Колко е ходът му и колко е максималната възможната дължина на амортисьора за тази рамка.
[/quote]


Хода е 7" или около 180мм. Шока на рамката е 8.75" и това е единствената дължина за рамката.
Няма неща като максимална и минимална дължина на шока. Това не е XC рамка, от която да се опитва човек да извади още малко ход за да я направи по-DH...
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Admin » Чет Ное 25, 2004 11:45 am

[quote="reaper"]
Като изпробва новите RAM-ове...как ти се струва, FR дали става хем за състезания по спускане, хем за почти истински фрийрайд? [/quote]


Според мен става, и то за съвсем истински фрийрайд :D
А ако под истински фрийрайд разбираш екстремен такъв (щото аз разбирам друго), то имай предвид, че при подобно каране всякаква рамка издържа до време, така че и тази ще издържи, но не вечно. ;)
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот reaper » Чет Ное 25, 2004 5:01 pm

Аха, значи се явява един вид нещо като "заместител" на сегашната RAM DH? Разбира це, заместител е грубо казано. Имам предвид, че се припокриват в много отношения и както DH не става за много сериозно "блъскане" :), а по-скоро за състезания, FR 05 би могла да изпълнява същата роля.
Follow the Reaper
пишете на кирилица!
reaper
 
Мнения: 277
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:46 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Admin » Чет Ное 25, 2004 5:24 pm

Хм, не знам защо си решил, че RAM DH не става за сериозно блъскане, според мен е точно обратното. Същото се отнася и за FR - мисля, че и двете рамки са доста здрави. Ако трябва да ги сравнявам, FR е просто малко по-лек и със сигурност по-компактен от DH-а (което значи, че на тесни пътеки с остри завои например се кара по-лесно), и при равномерно педалиране окачването му се държи много добре, т.е. не се сгъва осезаемо. От друга страна, DH има повече настройки, което за хора, които знаят какво точно искат от колелото си при дадени условия на терена, е по-добре, защото могат да си го настройват по различен начин. Точно затова смятам, че DH е най-подходящ за състезатели (в сравнение с DHX и FR), защото може да се настройва според трасето. FR пък е най-подходящ за хора, които не държат да си настройват колелото, а предпочитат да имат байк с хубава геометрия и достатъчно здрав, а и не много тежък.
Ти питаше за истински фрийрайд и аз ти казах, че според мен рамката ще издържи такъв без проблеми. Според мен истински фрийрайд означава дропове до 2м. примерно, каране със или без пътека по страмни склонове и т.н. Нарочно го разграничих от екстремния фрийрайд, каран от някои болни хора (никой да не се засяга, но мисля, че в България такива още няма), защото при екстремния FR дроповете достигат вече 4-8-10м, да не говорим за Бендър например. Затова казах, че при подобн изпълнения никое колело не би могло да издържи много дълго. Вярно е, че някои рамки са толкова здрави, че на фона на тях повечето други биха изглеждали слаби. Но дори и такива рамки се чупят. За тези, които практикуват ексремен фрийрайд (те са професионалисти, незабравяй ;)) рамките са консуматив и като се счупят от действията им, просто спонсорите се бракват и ги сменят.
Така че, ако смяташ да практикуваш истински фрийрайд, но не екстремен, не виждам проблем със здравината нито на RAM FR, нито на RAM DH. :)
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот reaper » Чет Ное 25, 2004 5:39 pm

Ясно. Може би за мен най-добре би била DH, защото хем (както казваш) е доста добра за състезания, хем става и за истински FR. Не че съм тръгнал да копувам, ама ей така питам. между другото, нещо за цени споменавало ли се е на тестовете?
Follow the Reaper
пишете на кирилица!
reaper
 
Мнения: 277
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:46 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Bender » Сря Дек 01, 2004 8:28 pm

Admin ne misli6 li 4e po vajnoto e kak i kade pada ot tiq metri koito ti kaza ? ramka za DH spored men moje i ot 2 metra se strupi na 2 ili nai malkoto da se osu4e
Bender
 
Мнения: 373
Рейтинг: 1168
Регистриран на: Сря Мар 24, 2004 9:07 pm
Местоположение: Bulgaria,Бургадидас

Мнениеот Admin » Чет Дек 02, 2004 10:47 am

То и рамка за FR може да се счупи от 2м. пад, ако скачащият не е преценил добре всичко, включително и своите възможности :D
Аз поне не знам да има някаква голяма разлика в здравината на рамките за спускане и фрийрайд. Трасетата за DH (не наште, а тези дето са от по-висок клас) също не са леки, даже напротив. Освен това имо много примери за състезатели по спускане, които карат и фрийрайд (Седрик Грасия например) с едно и също колело. Има и много колела, които се използват с успех и от спускачи, и от фрийрайдъри (сещам се например за Intense M1, но има още много).
Според мен разликата не е в здравината (изключвам някои извънредни случаи, като колелото на Бендър), а е в геометрията (не винаги, но има), в някои детайли и елементи (например цяла седалкова тръба, възможност за монтиране на преден дерайльор, ако щеш дори възможност за носене), на които при FR моделите се набляга повече (не винаги, но когато е възможно), защото те ги правят по-адаптивни.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот axelmax » Чет Дек 02, 2004 1:29 pm

[quote="Admin"]

То и рамка за FR може да се счупи от 2м. пад, ако скачащият не е преценил добре всичко, включително и своите възможности :D
Аз поне не знам да има някаква голяма разлика в здравината на рамките за спускане и фрийрайд. Трасетата за DH (не наште, а тези дето са от по-висок клас) също не са леки, даже напротив. Освен това имо много примери за състезатели по спускане, които карат и фрийрайд (Седрик Грасия например) с едно и също колело. Има и много колела, които се използват с успех и от спускачи, и от фрийрайдъри (сещам се например за Intense M1, но има още много).
Според мен разликата не е в здравината (изключвам някои извънредни случаи, като колелото на Бендър), а е в геометрията (не винаги, но има), в някои детайли и елементи (например цяла седалкова тръба, възможност за монтиране на преден дерайльор, ако щеш дори възможност за носене), на които при FR моделите се набляга повече (не винаги, но когато е възможно), защото те ги правят по-адаптивни.
[/quote]


да бе, аз като видехрамките на рам 05,и по точно рам фр ,мислех че е за DH
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот Bender » Чет Дек 02, 2004 2:44 pm

Admin na Gracia modela se razli4ava ot seriiniq i ne e samo toi po4ti vseki bike ot Disorderite ima MOD v tova sam 100% siguren taka 4e tqh ne gi spomenavai :nono:
Bender
 
Мнения: 373
Рейтинг: 1168
Регистриран на: Сря Мар 24, 2004 9:07 pm
Местоположение: Bulgaria,Бургадидас

Мнениеот Admin » Чет Дек 02, 2004 4:04 pm

[quote="Bender"]

Admin na Gracia modela se razli4ava ot seriiniq i ne e samo toi po4ti vseki bike ot Disorderite ima MOD v tova sam 100% siguren taka 4e tqh ne gi spomenavai :nono:
[/quote]


Така е, различава се от серийния модел Gemini, НО това едва ли променя нещата, защото това, което имах предвид е, че той използва един и същи байк както на състезанията по спускане, така и като кара фрийрайд на Red Bull rampage например, а не два различни байка, от които единият по-здрав. ;)
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта