Iron Horse 2005

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Iron Horse 2005

Мнениеот Harka » Чет Окт 14, 2004 3:11 pm

Какво мислите за новото им окачване, което на мен лично страшно ми харесва (говоря за моделите Sundey, тъй като в началото се бях заблудил, че моделът Kumicho е за спускане)?
zero knowledge, bikerider, xtr, ...? Мнения?
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TheUndertaker » Чет Окт 14, 2004 3:20 pm

ММ шефа определено е за спускане, засега му забелязах едина подробност която някак не ми хареса ,задната спирачка е с независимо окачване ОК, обаче се слага отдолу тъй като отгоре е окачването това ме нявява на мисълта ,че при хвърчене на камъни или удар по окачването отдясно има вероятност нещо да я повреди> Иначе шева си е страхотно колело на добра цена, Неделята определено е насочено към профисионалисти спускачи има досат промени по геометрията които на някой ще им харесат на други не и тнт !
Аватар
TheUndertaker
 
Мнения: 1253
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 10:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот ST » Чет Окт 14, 2004 3:33 pm

Дайти някакъв линк да ги видим и ние...:)
.:[God Bless, Satan Caress]:.
ST
 
Мнения: 53
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Авг 30, 2004 4:02 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Harka » Чет Окт 14, 2004 4:25 pm

[quote="TheUndertaker"]

ММ шефа определено е за спускане, засега му забелязах едина подробност която някак не ми хареса ,задната спирачка е с независимо окачване ОК, обаче се слага отдолу тъй като отгоре е окачването това ме нявява на мисълта ,че при хвърчене на камъни или удар по окачването отдясно има вероятност нещо да я повреди> Иначе шева си е страхотно колело на добра цена, Неделята определено е насочено към профисионалисти спускачи има досат промени по геометрията които на някой ще им харесат на други не и тнт !
[/quote]

TheUndertaker, знаеш ли горе долу как ще са цените на Sundey спрямо миналата година?
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TheUndertaker » Чет Окт 14, 2004 4:31 pm

[quote="ST"]

Дайти някакъв линк да ги видим и ние...:)
[/quote]

Yakuza Kumicho
[img]http://noname.bikedir.com/pics/Ih2005/Kamucho.jpg[/img]
Sunday Team
[img]http://noname.bikedir.com/pics/Ih2005/SundayTeam.jpg[/img]
Sunday WC
[img]http://noname.bikedir.com/pics/Ih2005/SundayWC.jpg[/img]
Аватар
TheUndertaker
 
Мнения: 1253
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 10:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот MOD » Чет Окт 14, 2004 5:28 pm

красавци :bowdown:
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Lubo » Чет Окт 14, 2004 5:38 pm

Еййй какви са тези спирачки..това да не е новия Хейс - El Camino.
Ето сайт - http://ironhorsebikes.com/products/2005preview/
Няма ли да има DH PRO - за по-бедни? НЕ че ще си купя де аз вече направих инвестицията :D:D
Е по-зле не може да стане ... Може, може
Аватар
Lubo
 
Мнения: 644
Рейтинг: 1720
Регистриран на: Съб Юни 07, 2003 8:13 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот ST » Чет Окт 14, 2004 6:18 pm

Колеги, да знаете някакви ориентировъчни цени на моделите. И още нещо. Тая спирачка к'во ше се прави, не може да се остави ей така. Имам предвид тази на Якузата.:dunno:
.:[God Bless, Satan Caress]:.
ST
 
Мнения: 53
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Авг 30, 2004 4:02 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот pascoff » Пет Окт 15, 2004 9:37 am

Ей г-н Харков простете че не видях поста по рано и поради туй съм пуснал почти сходна тема в ОБЩ ФОРУМ снощи ... Хадминистраторите може да ги комбинирате по свое усмотрение :)
Днес времето ще бъде преобладаващо над пространството.
Аватар
pascoff
 
Мнения: 864
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Окт 25, 2002 10:56 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот pascoff » Пет Окт 15, 2004 9:42 am

[quote="Harka"]

Какво мислите за новото им окачване, което на мен лично страшно ми харесва (говоря за моделите Sundey, тъй като в началото се бях заблудил, че моделът Kumicho е за спускане)?
zero knowledge, bikerider, xtr, ...? Мнения?
[/quote]


Потичат ми лигите като ги видя ;) макар че на мен най-ми харесва серията 7point и по точно 7point7 което е оборуднвано с любимата ми вилка Breakout+ - колелото мечта :)
Днес времето ще бъде преобладаващо над пространството.
Аватар
pascoff
 
Мнения: 864
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Окт 25, 2002 10:56 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MOD » Пет Окт 15, 2004 10:45 am

<h3>[quote][i][b][color=red]Originally posted by mite_pascoff[/color][/b][/i]

Нека разнищим идеята на този тип окачване [url]http://www.dw-link.com/[/url] приложен в новите модели на Iron Horse за 2005 година. Не ви ли се струва че много от големите фирми започнаха да правят такъв тип окачване с цял заден триъгълник захванат към предния по всевъзможен начин но основаната идея идва (от къде?) от братята Canfield :) Да изключим подобренията при педалирането (не че са за изключване но в момента друго ме интересува) най ми е любопитно дали ще се получи добро окачване което да поема неравностите с натурално движение назад и нагоре (или комабинацията от двете) , при което колелото да "лази" по камъни и корени а не да се "спъва", както може би се получава при някои тип окачвания. В материалите от сайт-а на "Железния Кон" не личи много как точно е направено но на снимките от световната купа в "двете алпи" ясно личи допълнителната пластина/рамо разположена между средното движение (или директно вързана към долното ухо на амортесьора) и долната част на задния триъгълник. Какво ще кажете по въпроса, не е ли това едно (почти) перфектно окачване ?:) Точно така съм си представял идеалното (за мен) окачване и се чудя дали наистина (и на практика) ще е така ...
[/quote]
</h3>
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MOD » Пет Окт 15, 2004 10:46 am

<h3>[quote][i][b][color=red]Originally posted by bikerider[/color][/b][/i]

Ами значи първо аз разграничавам това движение на колелото от отделната твърда задница - това са два отделни момента. При F1 се съчетават по много естествен и елегантен начин, но все пак са два отделни момента. за твърдата цяла задница мисля няма нужда да коментираме - ползите са ясни.

Конкретно за хода назад и нагоре, това е резултат от ориентацията на долната планка при F1. Не знам как точно е направено при железните коне, но има един единствен принцип който дава такъв път на колелото - точката Б (задния лагер на долната планка при F1 или оста на задното колело при стандартен chainstay) да е под нивото на точката А (предния лагер на планката на F1 или main pivot-a на стандартния chainstay), където и при двете B се върти около А и движи колелото със себе си. Тоест Б се движи назад и нагоре, само когато е под нивото на А. Ако си обръщал внимание, почти всички стандартни chainstays имат заварена планка под ъгъл, която лагерува в края си с предния тригълник на рамката. Това е точно същата идея - тази планка вдига main pivot-а над нивото на оста на колелото.

Та мисълта ми е - принципа е известен от много отдавна, но при стандартните chainstays някакси "не се вижда", докато при Canfield F1 се вижда ясно и моментално, точно защото е съчетан с отделната монолитна задница, което дава още повече ход назад. Доколкото съм запознат, никой производител на рамки вече не пренебрегва този момент, друг е въпроса че братята първи го разтръбиха като тяхно лично изобретение... само дето ако беше тяхно изобретение, щяха да го патентоват, нещо което те не са направили по една единствена причина - че принципа е общоизвестен и никой няма да им даде патент за такова нещо. Единствената им заслуга е че са се сетили да го съчетаят с отделна задница, тоест да вкарат още един лагер между main pivot-a и оста на колелото, нещо за което съвсем не съм сигурен дали Santa Cruz не са се сетили доста преди тях. Така че... такива колела колкото щеш на пазара. Единственото предимство на F1 е увеличения ход назад.
[/quote]
</h3>
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MOD » Пет Окт 15, 2004 10:50 am

[quote="mite_pascoff"]

Ей г-н Харков простете че не видях поста по рано и поради туй съм пуснал почти сходна тема в ОБЩ ФОРУМ снощи ... Хадминистраторите може да ги комбинирате по свое усмотрение :)
[/quote]


Вече е сторено ...
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Admin » Пет Окт 15, 2004 3:51 pm

Явно, че докато напиша статията за новите Iron Horse, тук въпросът ще е разнищен напълно, а и аз там нямам намерение да навлизам в толкова големи подробности, затова ще пусна тук връзката към сайта на DW Link - окачването на Iron Horse, разработено от небезизвестния Dave Weagle. Там има и картинка, която обяснява каква е линията на движение на задната ос при това окачване и какви характеристики се постигат при това движение, как се постигат и т.н.
Ето тук:
http://www.dw-link.com
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот Harka » Пет Окт 15, 2004 5:29 pm

[quote="mite_pascoff"]
Потичат ми лигите като ги видя ;) макар че на мен най-ми харесва серията 7point и по точно 7point7 което е оборуднвано с любимата ми вилка Breakout+ - колелото мечта :)
[/quote]

Мите, почвай да събираш парици, че като дойдат новите модели да се уредим и ние.:D Кой със 7point7, кой със Sundey.;)
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот pascoff » Пет Окт 15, 2004 6:32 pm

@MOD
10x :)

@Harka
Така като гледам има-няма 2 3 години докато събера парици с тоя темп :) не че почти цялата ми заплата не отива за части но съм бая далече от рално закупуване на колело от тоз ценови клас :) засега ще се задоволявам с мечти :)

@Admin
Само ако нямаш време не пиши но дори всичко да е написано тука (или някъде другаде) мисля че си засужава да има една статия за "Железните Коне" 2005 на сайт-а :)
Днес времето ще бъде преобладаващо над пространството.
Аватар
pascoff
 
Мнения: 864
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Окт 25, 2002 10:56 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот pascoff » Пет Окт 15, 2004 7:06 pm

[quote][i][b][color=red]Originally posted by bikerider[/color][/b][/i]

... Единствената им заслуга е че са се сетили да го съчетаят с отделна задница, тоест да вкарат още един лагер между main pivot-a и оста на колелото, нещо за което съвсем не съм сигурен дали Santa Cruz не са се сетили доста преди тях. Така че... такива колела колкото щеш на пазара. Единственото предимство на F1 е увеличения ход назад.
[/quote]


Точно за това става въпрос - не е ли добавянето на допълнителен лагер между главната ос и тази на колелото гениалната идея с която се променят нещата ... ако няма такава, предния триъгълник се захваща само с една става към оста на задното колело и по този начин движението на зад на на задното колело става невъзможно освен ако точка А не е много по-нагоре от точка Б ... изключение прави може би FSR окачването където преди оста на задното колело има лагер, което може би позволява движението на зад ... а с добавяне на още един лагер или друго яче казано добавяне на рамо между главната ос и задния триъгълник (или тръбите на веригата) се позволява на задната ос да се движи освен нагоре и чисто назад при (както каза ти) положение на т. А над т. Б ... и колкото по вертикална е тази допълнителна ос (демек т.А де е по-високо от т.Б) толкова повече ход имаш назад ... от тука изниква въпроса колко полезно ще е това ... чудя се в този случай дали при движение на задницата назад веригата ще се опъва и придърпва курбелите назад (в посока обратна на въртене) демек да се получава "ритане" на педалите (май така му викаха) ...
такива неща ми се въртят из главата :)
Днес времето ще бъде преобладаващо над пространството.
Аватар
pascoff
 
Мнения: 864
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Окт 25, 2002 10:56 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Пет Окт 15, 2004 7:26 pm

:offtopic:

Абе пичове, бе тва
[img]http://noname.bikedir.com/pics/Ih2005/SundayWC.jpg[/img]
верно МНОГО:eek: на WC мяза бе...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Alien » Пет Окт 15, 2004 7:31 pm

За вилката ли говориш? Ми, че тя си Е WC. :D

А вие заговорихте, че не можете да си ги позволите... то и аз не мога, но ми е интересно какви пари струват тез колелца?
I feel terrified, which is... you know, sickest feeling ever.
Brandon Fairclough
Аватар
Alien
 
Мнения: 3577
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Окт 30, 2003 8:06 pm
Местоположение: София

Мнениеот Harka » Пет Окт 15, 2004 7:38 pm

[quote="TOYAGA"]

:offtopic:

Абе пичове, бе тва
[img]http://noname.bikedir.com/pics/Ih2005/SundayWC.jpg[/img]
верно МНОГО:eek: на WC мяза бе...
[/quote]

В смисъл?
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Пет Окт 15, 2004 7:51 pm

:D:D:D
Ми в смисъл, че позата ти връз него твърде ще наподобява тази върху стандартен WC... :D:D:D

NO OFFENCE!
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот КапитанПланета » Пет Окт 15, 2004 8:33 pm

[quote="TOYAGA"]

:D:D:D
Ми в смисъл, че позата ти връз него твърде ще наподобява тази върху стандартен WC... :D:D:D

NO OFFENCE!
[/quote]


:rofl::rofl::rofl:
Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
КапитанПланета
 
Мнения: 1102
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 10:52 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Newone » Съб Окт 16, 2004 7:41 pm

[quote="TOYAGA"]

:offtopic:

Абе пичове, бе тва
[img]http://noname.bikedir.com/pics/Ih2005/SundayWC.jpg[/img]
верно МНОГО:eek: на WC мяза бе...
[/quote]

:D:D:D:rofl::rofl::rofl:
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Admin » Съб Окт 16, 2004 9:35 pm

[quote="TOYAGA"]

:D:D:D
Ми в смисъл, че позата ти връз него твърде ще наподобява тази върху стандартен WC... :D:D:D

NO OFFENCE!
[/quote]


Аз реших, че просто цветът не ти харесва! :rofl::rofl::rofl:
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот TheUndertaker » Пет Ное 12, 2004 11:27 am

IH pusnaha oficilano specifikaciite na novite modlei i vsi4ko koeto vi trqbva :

[url]http://www.ironhorsebikes.com[/url]
Аватар
TheUndertaker
 
Мнения: 1253
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 10:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот Harka » Нед Ное 14, 2004 10:27 pm

[quote="TheUndertaker"]

IH pusnaha oficilano specifikaciite na novite modlei i vsi4ko koeto vi trqbva :

[url]http://www.ironhorsebikes.com[/url]
[/quote]

Благодаря ти.
Веднага свиркай като получите и цените им.:)
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Zozka » Пон Ное 15, 2004 10:56 am

[quote="TheUndertaker"]

IH pusnaha oficilano specifikaciite na novite modlei i vsi4ko koeto vi trqbva :

[url]http://www.ironhorsebikes.com[/url]
[/quote]


ще може ли да пуснеш и линк-а към сайт-а със спецификацийте на байковете, защото експлорера ми се ебава и отваря IH 2004...
Идат кат овци, бегат кат Офци
Аватар
Zozka
 
Мнения: 2167
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Юни 02, 2003 2:46 pm
Местоположение: Cuba

Мнениеот nikoto » Пон Ное 15, 2004 11:33 am

Абе може ли да видите и цените на Портер моделите(стреет, особено тоя 24")
Oко за око, паста за зъби!!!
Аватар
nikoto
 
Мнения: 94
Рейтинг: 1225
Регистриран на: Вто Сеп 21, 2004 5:42 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MOD » Пон Ное 15, 2004 11:45 am

Цък [url=http://www.ironhorsebikes.com/IH_2005_catalog.pdf]тук[/url] за pdf
[url=http://www.ironhorsebikes.com/downhill/sunday_world_cup.shtml]Sunday WC[/url]
[url=http://www.ironhorsebikes.com/downhill/sunday_team.shtml]Sunday Team[/url]
[url=http://www.ironhorsebikes.com/freeride/index.shtml]FreeRide Models[/url]
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Zozka » Пон Ное 15, 2004 3:12 pm

[quote="MOD"]

Цък [url=http://www.ironhorsebikes.com/IH_2005_catalog.pdf]тук[/url] за pdf
[url=http://www.ironhorsebikes.com/downhill/sunday_world_cup.shtml]Sunday WC[/url]
[url=http://www.ironhorsebikes.com/downhill/sunday_team.shtml]Sunday Team[/url]
[url=http://www.ironhorsebikes.com/freeride/index.shtml]FreeRide Models[/url]
[/quote]


мерси :beer:
Идат кат овци, бегат кат Офци
Аватар
Zozka
 
Мнения: 2167
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Юни 02, 2003 2:46 pm
Местоположение: Cuba


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта