Здравейте на всички веломаняци!
Чесно казано съвсем умишлено търсих такъв форум за да споделя патилата си и да изкажа възмущението си от велосипедите на Балкан Ловеч.
Закупих си от тях велосипед. Хареса ми! Препоръчах на приятел и той си взе. За сина ми взех също, както и за един колега. Обаче идват изнадите! Когато го купуваш велосипеда имаш гаранция. До тук добре! Отивам аз в посочения от тях гаранционен сервиз и започват мъките. Поема ме техният техник. Човекът с вещина се захваща да ми центрова спирачките и скоростите. Мисля си: "Ейййй. Най- после един свестен майстор. Браво!" За жалост радоста ми беше кратка. Дойдоха негови колеги които взеха да го навикват "Айде стига с тия колелета! Идвай да вършиш работа..." понаслушах се на крясъци. Човекът се сконфузи. И аз не бях очарован от това отношение. Разбрахме се за другият ден. Отивам аз, а на портала ми казват, че Гошо (така се казва майстора) го няма. Усетих аз че има нещо нередно и настоях да ида лично до работилницата му и да се уверя. Нямаше как, пуснаха ме. Той си беше там, но му казали, че трябва да копае канал (!) и да не се занимава с друго. Праща ме при някаква си Веселка Тошева. Намирам аз тази Веселка Тошева и тя ми обясни, че, майсторът имал договор с Балкан да работи след 17.00 часа за по един час на ден! Какво било това моето да искам веднага да ми се оправят нещата.
Хора! Аз съм общо взето миролюбив човек но всичко си има граница! На мен ще ми обяснява тя как се упрвлява сервиз?! Може да е всичко но и това тяхното не е сервиз. Първо крият майстора, после ми казват да дойда след 17 часа, след това онези му вдигат скандал задето не копае канал (точно така майсторът работи между другото колелета), и най -накрая аз се изпокарвам с тази госпожа и всичко се нагласява. Да ама така е с мен. И само за този случай! Всеки ли трабва да се кара с тях когато има нужда от гаранционен сервиз? Иначе като погледнеш в "Балкан" се работи. Имат нови дизайнерски решения, велоспиеди за всички възрасти и вскички потребности. И планински и за градски условия. Сремят се да се държат на пазара, но тези хора не разбраха, че една верига е толкова здрава колкото е най-слабата и брънка а уж правят велосипеди! Това са хора със старо мислене , които не разбират, че сервизът им е най-слабото звено което може да обезсмисли трудът на много други хора които работя за велосипедите на "Балкан". Имат страхотен специалист който е поставен в безобразни условия! Аз съм работил 5 години в сервиз за компютри и знам , че хората се интересуват да има решение на проблема им когато възникне. Всеки знае, че щом е техника (особено механика като велосипедите) има нужда и от сервизна подръжка.
Направо ми паднаха в очите тези хора! Написах и писмо в техният сайт www.balkan.bg да изразя възмущението си и дано да има поне малко ефект! Лошото е че като всяко нещо у нас "Всяко чудо за три дни".
Ха идете и си купете велосипед от "Балкан"! Аз не бих направил повече тази грешка!
Валери Симеонов