от hlebarka » Пон Авг 16, 2004 12:09 pm
Ами то няма бог знае колко за казване, [b]вземи си упътване и следвай инструкциите.[/b]Не започвай без клещите.
Трябва да се внимава повече на три места:
При разглобяването - свали внимателно врътката на U-turn-а , има три сачми, които може да се разпилеят, отбележи си къде точно са били.
При сглобяването -
1.При буталото за маслото има три шайби - две нормални и една вълнообразна между тях, когото я разглобиш изглежда, че са движещи се и се чудиш къде мърдат, всъщност не се движат - лягат вътре в долния край на крака и са притиснати от един пластмасов цилиндър с уплътнения, който пък се притиска от зегер шайба към крака.
2.rebound-а при сглобяването да е завит докрай, не трябва да стърчи,
защото когато навиеш болта долу на ботуша ще го притиснеш и счупиш.
Цялата операция е доста мърлява, най добре я извърши в хола, на килима, за да го махнеш после и да няма петна.
Няма никаква гаранция, че аз съм си сменил маслото правилно, въпреки че вилката работи.Като ти давам тези съвети не нося отговорност за евентуални щети , които може да нанесеш.
Работата не е сложна , но не е и съвсем фасулска, винаги има вероятност да си съсипеш вилката.
Внимавай да не забравиш някоя част при сглобяването.
stvarnost nam je crno-bela, a budućnost siva