какво представлява ,настриката preload на заден ам

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

какво представлява ,настриката preload на заден ам

Мнениеот axelmax » Нед Авг 01, 2004 10:13 am

как во се променя във амортесиора за да се промени preload-a и какво представлява системата
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот Windstream » Нед Авг 01, 2004 11:28 am

Ми променя се или натегнатостта на металната пружината (с въртене на гайката), или налягането на въздуха вътре (с помпане естествено). Промяна в хидравликите (предполагам за тях питаш?) на coil-over шоковете няма, евентуално някакво саморегулиране при въздушните (за каквото обаче не съм чувал/чел).
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот axelmax » Нед Авг 01, 2004 1:35 pm

питам за амортесьор с маслено смекчаване ,никакви въздухни работи,значи за да се промени жрастането ,мойже като се сложи по мгасто или по рядко масло ,ама аз искам да разбера как може да се регулира както е във фабричните амортесьори
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот Windstream » Нед Авг 01, 2004 2:09 pm

[quote="axelmax"]

питам за амортесьор с маслено смекчаване ,никакви въздухни работи
[/quote]

Ми те всички са с маслено смекачаване, без значение дали са с въздушни или метални пружини.

[quote]
значи за да се промени жрастането ,мойже като се сложи по мгасто или по рядко масло ,ама аз искам да разбера как може да се регулира както е във фабричните амортесьори
[/quote]

Чакай малко, ти уж за preload-а питаше, сега изведнъж излиза че връщането си имал предвид ;) Последно кое ти трябва: preload, compression или rebound :?:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот axelmax » Нед Авг 01, 2004 2:29 pm

oh kakav sam ..........

za nastroika na rebound ,
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот F1-MAN » Нед Авг 01, 2004 4:32 pm

Виж [url=http://mtb.data.bg/mtb.stuff/firms/DNM/rear%20shocks/dnm%20st8rc.pdf]това[/url]. Значи като въртиш врътката на Rebound-а ти изтегляш или връщаш един конусовиден елемент(не знам как точно та го кажа). Колкото повече го изтегляш, толкова повече диаметъра на конуса се разширява и натиска по-надолу шиша, който е в стеблото на буталото. Той от своя стана намаля отвора през който се връжа маслото, това от своя стана намалява скоростта на връщане. При обратното действие се получава обратното, шиша се издърпва нагоре и разширява отвора, през който преминава маслото. Иначе по-гъсто масло-по-бавно връщане, по-рядко-по-бързо. Не знам дали това питаше, щото много не те разбрах, ама това е принципът.
Аватар
F1-MAN
 
Мнения: 1466
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 11:09 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот axelmax » Нед Авг 01, 2004 8:03 pm

извинявам се на всичко и всички, които са чели необмисленитеми:crazy: слова

@ф1-ман-да исках да вида устриоиството на заден амортесьор притетежаваш ,настроика на врастането,ще погледна ,това което си линкнал

мерси много:)
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта