frames comparison

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

frames comparison

Мнениеот rujiru » Чет Юли 29, 2004 10:06 am

Та чудя се, по точно не се чудя а искам мнение според вас коя рамка от тез 2-те е по добра :

"dragomir saint/disel & sprint FX team" vs "ram dh 04" ?

Аз лично смятам че тази от dragomir/sprint е по добра наи-малкото заради настройките на ъгъла на колчето на седалката, като якост ми изглежда също по-масивна от ram-Ът.
И двете имат настройка на челния ъгъл, задницата е изцяло на лагери и при двете, размер на шок и при двете маи беше една и съща дължината.

Единствено за теглото не съм вчас ква е хавата, за цялостно държане някъде из форума имаше мнение за по добра работа от страна на dragomir/sprint рамката след слагане на свестен шок.

Кой е производителя на ram-Ъ е ясно, но кой/я:D е на dragomir/sprint рамката не ми е исФестно , ако някй знае нека сподели МОЛИМ :)

Офтопик : те тука те за МОЛИИМ скеча :D: [url=http://www.fadata.bg/users/konstantin/baba_na_telefonu_2.mp3]внимание Баба на телефонУ!
аре[/url] :smokin:
rujiru
 
Мнения: 313
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 01, 2004 1:00 pm
Местоположение: Vietnam

Мнениеот bikerider » Чет Юли 29, 2004 2:08 pm

[quote="rujiru"]

Та чудя се, по точно не се чудя а искам мнение според вас коя рамка от тез 2-те е по добра :

"dragomir saint/disel & sprint FX team" vs "ram dh 04" ?

Аз лично смятам че тази от dragomir/sprint е по добра наи-малкото заради настройките на ъгъла на колчето на седалката, като якост ми изглежда също по-масивна от ram-Ът.
И двете имат настройка на челния ъгъл, задницата е изцяло на лагери и при двете, размер на шок и при двете маи беше една и съща дължината.

Единствено за теглото не съм вчас ква е хавата, за цялостно държане някъде из форума имаше мнение за по добра работа от страна на dragomir/sprint рамката след слагане на свестен шок.

Кой е производителя на ram-Ъ е ясно, но кой/я:D е на dragomir/sprint рамката не ми е исФестно , ако някй знае нека сподели МОЛИМ :)

Офтопик : те тука те за МОЛИИМ скеча :D: [url=http://www.fadata.bg/users/konstantin/baba_na_telefonu_2.mp3]внимание Баба на телефонУ!
аре[/url] :smokin:


[/quote]


подредени по мои предпочитания:
1. RAM DH (доста добра рамка)
2. Dragomir (свястна рамка)
3. Sprint (пълна смешка)

производител на Dragomir е Веломания.
освен това RAM DH има един реглаж повече от конкуренцията, можеш да регулираш височината на средното, независимо от челния ъгъл - вгледай се в лагерите над ушите отзад.

@xtr, AgentOrange: pls, поправете ме ако греша.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот bestbg » Чет Юли 29, 2004 2:25 pm

от нещата който съм чел и слушал оставам с впечатление че RAM е по-добро...

[code]Геометрията и хода са силно променливи, тъй като разполагате с 90 възможни комбинации за настройка, които променят челния ъгъл (65-67 градуса), просвета, и т.н. [/code]

такова като драгомир-а бях гледал някъде.... ето я и нея.. май е подобна

http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=262913
Аватар
bestbg
 
Мнения: 1240
Рейтинг: 1819
Регистриран на: Пон Май 17, 2004 8:13 pm
Местоположение: София / Младост

Мнениеот rujiru » Чет Юли 29, 2004 2:26 pm

dragomir и sprint рамките не са ли едни и същи със различно оцветеване/боядисване ?
rujiru
 
Мнения: 313
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 01, 2004 1:00 pm
Местоположение: Vietnam

Мнениеот bestbg » Чет Юли 29, 2004 2:29 pm

[quote="rujiru"]

dragomir и sprint рамките не са ли едни и същи със различно оцветеване/боядисване ?
[/quote]


май начина на захваштане при курбелите (средното ) на задницата е по-различно
Аватар
bestbg
 
Мнения: 1240
Рейтинг: 1819
Регистриран на: Пон Май 17, 2004 8:13 pm
Местоположение: София / Младост

Мнениеот rujiru » Чет Юли 29, 2004 3:24 pm

[quote]

такова като драгомир-а бях гледал някъде.... ето я и нея.. май е подобна

http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... 65;=262913
[/quote]


да същата е, т.е веломаня ги поръчват все пак от някаде...
rujiru
 
Мнения: 313
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 01, 2004 1:00 pm
Местоположение: Vietnam

Мнениеот C_Mo » Чет Юли 29, 2004 6:46 pm

[quote="bikerider"]
освен това RAM DH има един реглаж повече от конкуренцията, можеш да регулираш височината на средното, независимо от челния ъгъл - вгледай се в лагерите над ушите отзад.

@xtr, AgentOrange: pls, поправете ме ако греша.
[/quote]

Прав си за класацията и, че RAM DH има повече настройки. Всяка от тях влияе на част от геометрията много повече от колкото на останалите, но не може да се изолира съвсем.
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот uha_rampage » Чет Юли 29, 2004 9:08 pm

Като цени ги нареждам така:
1.Спринт
2.Драг
3.Рам
Спринта ти го дават с Boxxer WC :banana: и Saint монтаж за 4000 лева!!!:bowdown:

Като работа няма спор, че РАМа е най-добър, но го получаваш с Boxxer Race. :bawling::crap:
www.rampage.hit.bg
Drujba-2 County - кварталът на богатите :)
Аватар
uha_rampage
 
Мнения: 1617
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Юли 20, 2003 3:50 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот rujiru » Чет Юли 29, 2004 10:25 pm

[quote="uha_rampage"]

Като цени ги нареждам така:
1.Спринт
2.Драг
3.Рам
Спринта ти го дават с Boxxer WC :banana: и Saint монтаж за 4000 лева!!!:bowdown:

Като работа няма спор, че РАМа е най-добър, но го получаваш с Boxxer Race. :bawling::crap:
[/quote]


ами драгомирката в скрембикес е със 888 която за мен е по добра от roxshit па даже и кен*ф [ WC ], a sprint-а го продават стандартно со волканиум днм
rujiru
 
Мнения: 313
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 01, 2004 1:00 pm
Местоположение: Vietnam

Мнениеот F1-MAN » Пет Юли 30, 2004 9:13 am

[quote="rujiru"]

[quote="uha_rampage"]

Като цени ги нареждам така:
1.Спринт
2.Драг
3.Рам
Спринта ти го дават с Boxxer WC :banana: и Saint монтаж за 4000 лева!!!:bowdown:

Като работа няма спор, че РАМа е най-добър, но го получаваш с Boxxer Race. :bawling::crap:
[/quote]


ами драгомирката в скрембикес е със 888 която за мен е по добра от roxshit па даже и кен*ф [ WC ], a sprint-а го продават стандартно со волканиум днм
[/quote]

Да обаче е с 888RT(която е с SSVF, а не с HSCV) , а не R. Не мога да сравнявам работата на двете вилки, нито на която и от тях да е с BoxxerWC, ама само ти казвам да му обърнеш внимание.
А и не е задължително да си купиш Ram- а с Race, за повече пари ще получиш повече.:D
Аватар
F1-MAN
 
Мнения: 1466
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 11:09 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот tailor » Пет Юли 30, 2004 9:36 am

[quote="rujiru"]

Та чудя се, по точно не се чудя а искам мнение според вас коя рамка от тез 2-те е по добра :

"dragomir saint/disel & sprint FX team" vs "ram dh 04" ?

Аз лично смятам че тази от dragomir/sprint е по добра наи-малкото заради настройките на ъгъла на колчето на седалката, като якост ми изглежда също по-масивна от ram-Ът.
И двете имат настройка на челния ъгъл, задницата е изцяло на лагери и при двете, размер на шок и при двете маи беше една и съща дължината.

Единствено за теглото не съм вчас ква е хавата, за цялостно държане някъде из форума имаше мнение за по добра работа от страна на dragomir/sprint рамката след слагане на свестен шок.

[/quote]

изглежда никой не е забелязъл, че Dragomir-a е с ONE POINT FIVE чело :lol:
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот bikerider » Пет Юли 30, 2004 10:03 am

[quote="xtr"]

[quote="bikerider"]
освен това RAM DH има един реглаж повече от конкуренцията, можеш да регулираш височината на средното, независимо от челния ъгъл - вгледай се в лагерите над ушите отзад.

@xtr, AgentOrange: pls, поправете ме ако греша.
[/quote]

Прав си за класацията и, че RAM DH има повече настройки. Всяка от тях влияе на част от геометрията много повече от колкото на останалите, но не може да се изолира съвсем.
[/quote]


така де :D:8D: съвсем изолирани настройки май имат само разглобените рамки :D:D:D:8D::8D:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот rujiru » Пет Юли 30, 2004 10:27 am

@F1-MAN - това със точния модел на 888 не го бях догледал :bawling:

@tailor - аз само да питам какво ще значи това че е с ONE POINT FIVE ? т.е какво дава в предимство/недостатък ??
rujiru
 
Мнения: 313
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 01, 2004 1:00 pm
Местоположение: Vietnam

Мнениеот KiZZo » Пет Юли 30, 2004 10:31 am

[quote="rujiru"]

@F1-MAN - това със точния модел на 888 не го бях догледал :bawling:

@tailor - аз само да питам какво ще значи това че е с ONE POINT FIVE ? т.е какво дава в предимство/недостатък ??
[/quote]


Ами по-здрава е вилката. Обаче поне от това което съм чел основната идея на 1.5 е да могат да се правят здрави, еднокоронни вилки с ход >= 15 см. За двукоронна не знам дали има чак такова предимство.
KiZZo
 
Мнения: 498
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Вто Окт 22, 2002 1:43 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Пет Юли 30, 2004 11:57 am

[quote="KiZZo"]

[quote="rujiru"]

@F1-MAN - това със точния модел на 888 не го бях догледал :bawling:

@tailor - аз само да питам какво ще значи това че е с ONE POINT FIVE ? т.е какво дава в предимство/недостатък ??
[/quote]


Ами по-здрава е вилката. Обаче поне от това което съм чел основната идея на 1.5 е да могат да се правят здрави, еднокоронни вилки с ход >= 15 см. За двукоронна не знам дали има чак такова предимство.
[/quote]


не виждам какво има тук общо здравината на вилката. идеята на 1.5 стандарта е да позволи да се правят еднокоронни вилки > 130мм ход (не >= 150мм) както ти каза. но здравината никога не е била проблем, виж в комбинация с лекота е друго нещо.

тоест за мен:
единствено предимство - можеш да сложиш еднокоронно Manitou > 130mm
недостатък - силно си ограничен в избора на чашки.

лично за мен първото не е предимство, а второто е огромен недостатък (все още). така че, тоя стандарт я просъществува още 5 години, я не...
както се видя (Marzocchi Z150) няма особена нужда чак от нов стандарт за стержен (1.5") за еднокоронна вилка > 130мм без особена загуба на тегло.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот CrZ » Пет Юли 30, 2004 2:12 pm

ram dh...porazgledai snimki ot svetovnata kupa i vij 4e ima dosta hora koito karat s podobni ramki....daje ot starite ram dh koito neznam za6to pak gi psuvaha .vidqh nqkuv pi4 da kara takava na rampage....spored men ram dh e nad ostanalite ...az sum stra6no dovolen ot moita.....
a i o6te ne6to...dosta tupo se izkaza za boxxer.....kato ne si karal svqstna vilka si trai....
LIKE A WATER DOWN THE HILL
Аватар
CrZ
 
Мнения: 638
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Чет Мар 04, 2004 2:01 pm
Местоположение: Christmas Island

Мнениеот uha_rampage » Пет Юли 30, 2004 3:09 pm

ONE POINT FIVE :bowdown::bowdown::bowdown:
Вземете си рамка с ONE POINT FIVE :bowdown::bowdown::bowdown:
И си сложете oversize вилките(разбирасе само след като се сдобиете с чашки 1.5->1 1/8) и ще видите/усетите огромната разлика просто!!!
Направо това чело е безсмъртно!
www.rampage.hit.bg
Drujba-2 County - кварталът на богатите :)
Аватар
uha_rampage
 
Мнения: 1617
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Юли 20, 2003 3:50 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот tailor » Пет Юли 30, 2004 4:30 pm

[quote="uha_rampage"]

ONE POINT FIVE :bowdown::bowdown::bowdown:
Вземете си рамка с ONE POINT FIVE :bowdown::bowdown::bowdown:
И си сложете oversize вилките(разбирасе само след като се сдобиете с чашки 1.5->1 1/8) и ще видите/усетите огромната разлика просто!!!
Направо това чело е безсмъртно!

[/quote]

Чашките 1.5->1 1/8 си вървят с рамките - предимство - чашката е по-масивна - по-здрава
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот rujiru » Пет Юли 30, 2004 4:45 pm

[quote="CrZ"]

ram dh...porazgledai snimki ot svetovnata kupa i vij 4e ima dosta hora koito karat s podobni ramki....daje ot starite ram dh koito neznam za6to pak gi psuvaha .vidqh nqkuv pi4 da kara takava na rampage....spored men ram dh e nad ostanalite ...az sum stra6no dovolen ot moita.....
a i o6te ne6to...dosta tupo se izkaza za boxxer.....kato ne si karal svqstna vilka si trai....
[/quote]


данке за качествената препоръка :D

м-дам не съм карал такъв boxxer нито 888 но от това
което съм прочел по review-та и мнения сравнявайки ги стигнах
до този извод т.е че 888-цата е по добрия избор относно цена/качество, да наистина съм се изкал остро но идеята
не беше да прозвучи така, съзнавам че WC-то също със
сигурност е добър продукт ;) sorry
rujiru
 
Мнения: 313
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 01, 2004 1:00 pm
Местоположение: Vietnam

Мнениеот React » Пет Юли 30, 2004 7:15 pm

Защо никой не каза на човека, че 888RT освен, че е с SSVF, има и един друг МНОГО съществен недостатък спрямо 888R- 888RT няма НИКАКВИ настройки. От тук нататък всеки си преценява за себе си дали това го удовлетворява
Не мърмори за снега на покрива на съседа, когато собствения ти праг не е почистен!
React
 
Мнения: 96
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Апр 20, 2003 8:51 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот rujiru » Пет Юли 30, 2004 9:41 pm

[quote="React"]

Защо никой не каза на човека, че 888RT освен, че е с SSVF, има и един друг МНОГО съществен недостатък спрямо 888R- 888RT няма НИКАКВИ настройки. От тук нататък всеки си преценява за себе си дали това го удовлетворява
[/quote]


т.е вилка с 2 тапи и нищо за ВЪртене отгоре ???
тя сигурно е с пружини и еластомери бе ;)
маитап да стая ;)

трябва поне ребаунд и прелоад да има

Едит : е ся се изумих, на сита на marzocchi в спецификацията на 888RT наистина пише : Adjustability Non-adjustable, много съм изненадан
rujiru
 
Мнения: 313
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 01, 2004 1:00 pm
Местоположение: Vietnam

Мнениеот React » Пет Юли 30, 2004 10:19 pm

И аз бях :eek2:
Не мърмори за снега на покрива на съседа, когато собствения ти праг не е почистен!
React
 
Мнения: 96
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Апр 20, 2003 8:51 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот AgentOrange » Пет Юли 30, 2004 10:22 pm

888RT = голямо Jr.T = не работи
Аватар
AgentOrange
 
Мнения: 552
Рейтинг: 1965
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:52 pm

Мнениеот F1-MAN » Пет Юли 30, 2004 10:45 pm

Според мен обяснението е че това е ОЕМ вилка, а повечето такива вилки на марцоки са без настройки. Все пак тук се гони основно цена. Поне така смятам.
Аватар
F1-MAN
 
Мнения: 1466
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 11:09 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот rujiru » Пет Юли 30, 2004 11:28 pm

[quote="F1-MAN"]

Според мен обяснението е че това е ОЕМ вилка, а повечето такива вилки на марцоки са без настройки. Все пак тук се гони основно цена. Поне така смятам.
[/quote]


ама тя е некупуваема в тоя си вид ?? то зоом имат настройка на пружините ! :crazy::crying:
както каза агента = неработи + " от мен " = не купувай :bawling:
rujiru
 
Мнения: 313
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 01, 2004 1:00 pm
Местоположение: Vietnam

Мнениеот F1-MAN » Съб Юли 31, 2004 9:28 am

[quote="rujiru"]
ама тя е некупуваема в тоя си вид ?? то зоом имат настройка на пружините ! :crazy::crying:
както каза агента = неработи + " от мен " = не купувай :bawling:
[/quote]

Според мен ако цената й е до около 800, максимум 1000лв ще се намери кой да я купи. Може би някой който иска да си вземе здрава вилка(все пак "шасито" е с същото като на 888R), но нямя много средства. И все пак има 200мм ход, а и SSVF е средното по качество смекчаване на марцоки.
Аватар
F1-MAN
 
Мнения: 1466
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 11:09 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот tailor » Съб Юли 31, 2004 12:01 pm

[quote="rujiru"]

[quote="F1-MAN"]

Според мен обяснението е че това е ОЕМ вилка, а повечето такива вилки на марцоки са без настройки. Все пак тук се гони основно цена. Поне така смятам.
[/quote]


ама тя е некупуваема в тоя си вид ?? то зоом имат настройка на пружините ! :crazy::crying:
както каза агента = неработи + " от мен " = не купувай :bawling:
[/quote]

Рамката на Dragomir-a може да се окомплектова освен с Marzocchi, може да се окомплектова също с Boxxer Race, Boxxer Team, [url=http://www.stratosusa.com/main.html]Stratos 6o7(7"), Stratos S8[/url]
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот rujiru » Съб Юли 31, 2004 12:29 pm

[quote]
Рамката на Dragomir-a може да се окомплектова освен с Marzocchi, може да се окомплектова също с Boxxer Race, Boxxer Team, [url=http://www.stratosusa.com/main.html]Stratos 6o7(7"), Stratos S8[/url]
[/quote]


Звучи добре ;), в смисъл че колелото е достатъчно скъпо за да може клиент-а да каже каква вилка предпочита ;)

@F1-MAN - в този ред на мисли може би има логика ;)
rujiru
 
Мнения: 313
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 01, 2004 1:00 pm
Местоположение: Vietnam

Мнениеот Metal_Psycho » Съб Юли 31, 2004 12:52 pm

[quote="AgentOrange"]

888RT = голямо Jr.T = не работи
[/quote]


:eek2:Е не.Ти ме закопа с това исказване.:eek2:

Изглежда не си карал RT варианта за да можеш да говориш такива работи,познах ли?

Да,888r си е най-доброто,но в никакъв случай неможе да се каже,че РТ не работи.Карал съм го,затова мога да кажа също така,че за сравнение между Jr-T e напълно неуместна.За spyking при 888RT както при Jr-T пак е смешно да се говори.
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот AgentOrange » Съб Юли 31, 2004 1:26 pm

[quote="Metal_Psycho"]

[quote="AgentOrange"]

888RT = голямо Jr.T = не работи
[/quote]


:eek2:Е не.Ти ме закопа с това исказване.:eek2:

Изглежда не си карал RT варианта за да можеш да говориш такива работи,познах ли?

Да,888r си е най-доброто,но в никакъв случай неможе да се каже,че РТ не работи.Карал съм го,затова мога да кажа също така,че за сравнение между Jr-T e напълно неуместна.За spyking при 888RT както при Jr-T пак е смешно да се говори.

[/quote]


Карал си го как - врътка в паркинга или истинско каране в планината? Защото SSVF-a си е SSVF, до болка ми е познат принципа на работа и свойствата на въпросната система, която Marzocchi може и да я пипат малко от вилка до вилка (размери на отворите, натегнатост на пружините на клапаните и т.н.) за да не се усеща spiking-а при врътка в паркинга, но си остава все същото ГОЛЯМО дърво когато я качиш в планината. Единствения начин SSVF вилка да не spike-ва на скорост през камъни и бабуни е да няма масло в нея или да си се вихрил с бормашината... :)
Аватар
AgentOrange
 
Мнения: 552
Рейтинг: 1965
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:52 pm

Следваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта