Малко интересни картинки

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Малко интересни картинки

Мнениеот Windstream » Пон Юли 19, 2004 7:07 am

Тези неща ги изнамерих в Pinkbike, не знам докога ще стоят там, но аз вече си ги свалих на харда :angel: Може и да сте ги виждали, може и да не сте...

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Edit: устаннових че при мен картинките първоначално не се виждат, обаче с щракване на десния бутон на плъха и после Show Picture става. За всеки случай ето ви линкчетата: 66RC, All Mountain 1, короната на AM1 и Marathon.
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот TOYAGA » Пон Юли 19, 2004 7:46 am

Супер! ;):agree:
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Windstream » Пон Юли 19, 2004 7:52 am

Някакви идеи какво е TST? Аз си правя разни асоциации със система за промяна на хода...
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот TOYAGA » Пон Юли 19, 2004 8:56 am

[quote="Windstream"]

Някакви идеи какво е TST? Аз си правя разни асоциации със система за промяна на хода...
[/quote]


Тц! TAS е промяната на хода, а TST е някаква нова система за амортизация, за която не знам подробности. Нямам подробности и за TAS и най-вече за това що дири този TAS при наличието на ЕТА във вилката?:confused::xx(:
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Windstream » Пон Юли 19, 2004 9:14 am

[quote="TOYAGA"]

Тц! TAS е промяната на хода, а TST е някаква нова система за амортизация, за която не знам подробности. Нямам подробности и за TAS и най-вече за това що дири този TAS при наличието на ЕТА във вилката?:confused::xx(:
[/quote]

Ако говориш за All Mountain 1 (или както там ще се води) нещо си се объркал, поне на снимката тя си е с ETA + TST ;)
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот TOYAGA » Пон Юли 19, 2004 10:03 am

[quote="Windstream"]

[quote="TOYAGA"]

Тц! TAS е промяната на хода, а TST е някаква нова система за амортизация, за която не знам подробности. Нямам подробности и за TAS и най-вече за това що дири този TAS при наличието на ЕТА във вилката?:confused::xx(:
[/quote]

Ако говориш за All Mountain 1 (или както там ще се води) нещо си се объркал, поне на снимката тя си е с ETA + TST ;)
[/quote]


За тва говоря и не съм се объркал дотолкова, доколкото мога да интерпретирам наличната в момента инфиормация. Примерно тази,
[url]http://forums.mtbr.com/showpost.php?p=263149&postcount=1[/url]
в която четем следното:

[color=blue][i]The top-of-the-line, All Mountain 1, features the new Marzocchi TST damping system as well as their new TAS (Travel Adjustment System) system for adjustable travel from 110-130mm. It's got a coil spring in one leg and an air spring in the other for pre-load adjustment. It also has ETA (Extension Travel Adjustment) for on the fly fork height and travel adjustment. The All Mountain 1 has pretty much every feature a rider could ask for...[/i] [/color]

Явно нещата са малко по-сложни от тва, дет го пише на короната ;)
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот velco » Пон Юли 19, 2004 10:05 am

TST == "Terrain Selective Technology"
според тоя юнак
http://forums.mtbr.com/showpost.php?p=2 ... ostcount=1
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Windstream » Пон Юли 19, 2004 10:23 am

[quote="TOYAGA"]

Явно нещата са малко по-сложни от тва, дет го пише на короната ;)
[/quote]

Мда, и доста по-объркани :xx(: Но тази статия повдига според мен следния въпрос - ако приемем че врътката долу на десния крак е за връщането, тази горе е за настройката на TST, врътката горе на левия крак е за ЕТА, а тази отдолу за TSA, то откъде по дяволите се помпи тая въздушна пружина :?:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот velco » Пон Юли 19, 2004 10:34 am

[quote="Windstream"]
откъде по дяволите се помпи тая въздушна пружина :?:
[/quote]

Тая шминга на левия крак за какво ли е ?
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Windstream » Пон Юли 19, 2004 11:20 am

Велко, сега ако кажеш и какво е "шминга"... да не е онази червена тапа на врътката на TST-то? :P BTW как го определяте кой крак кой е, щото според мен този за който говориш си е [b]ДЕСНИЯ[/b] (колко пъти ни се налага да си гледаме вилките в анфас?), обаче на доста места съм ги срещал точно наобратно :}):

А, и още нещо, пак цитатче от въпросната статия, само че в раздела за Marathon Race:
[color=blue][i]TST damping is controlled with a 5-position lever on the top of the left fork leg. It allows the rider to tune compression and lockout for different types of terrain...[/i][/color]
В такъв случай след като чрез TST може и да се заключва вилката, а чрез TSA да се регулира хода (то не че 20мм са кой знае какво регулиране де, особено за "All Mountain" вилка), тогава за какво ни е ЕТА :?:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот Metal_Psycho » Пон Юли 19, 2004 11:24 am

[quote="Windstream"]
......... тогава за какво ни е ЕТА :?:
[/quote]


За обем/баласт;):D:D:D
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот velco » Пон Юли 19, 2004 11:40 am

[quote="Windstream"]
Велко, сори, не съм много добър в диалектите - какво е "шминга"?
[/quote]

джаджа

Ей това се чудя какво е?
[img]http://ftlbg.com/velo/pbpic255727.jpg[/img]
[quote]
А, и още нещо, пак цитатче от въпросната статия, само че в раздела за Marathon Race:
[color=blue][i]TST damping is controlled with a 5-position lever on the top of the left fork leg. It allows the rider to tune compression and lockout for different types of terrain...[/i][/color]
В такъв случай след като чрез TST може и да се заключва вилката, а чрез TSA да се регулира хода (то не че 20мм са кой знае какво регулиране де, особено за "All Mountain" вилка), тогава за какво ни е ЕТА :?:
[/quote]

Дявол знае ... да не би чрез TST да не се може да се заключва вилката, т.е. човека да е сбъркал ?
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Windstream » Пон Юли 19, 2004 11:52 am

[quote="velco"]

джаджа
[/quote]

:peace: :pimp:

[quote]
Дявол знае ... да не би чрез TST да не се може да се заключва вилката, т.е. човека да е сбъркал ?
[/quote]

Напълно е възможно, въпреки че на мен заключване чрез TST и широк реглаж на хода чрез TSA ми изглеждат много по-практични... само че не ми е ясно как ще заобиколят U-Turn патента на RS за последното :dunno:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот PtD » Пон Юли 19, 2004 11:52 am

[quote="velco"]


Ей това се чудя какво е?
[/quote]


Така като го гледам си е типичен водач за маркуча/бронята на предната спирачка...
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот hlebarka » Пон Юли 19, 2004 11:53 am

Сигурно се регулират различни видове lockout, де да знам
по-голям опит имам по еластомери
stvarnost nam je crno-bela, a budućnost siva
Аватар
hlebarka
 
Мнения: 1970
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Фев 09, 2004 8:14 pm

Мнениеот TOYAGA » Пон Юли 19, 2004 1:16 pm

@ Windstream

Вилката най-вероятно се помпа оттам, откъдето и тазгодишния Marathon SL - врътката се развива и ПОД нея има ДВА много малки вентила (за позитивната и негативната камера), които се помпат със СПЕЦИАЛЕН адаптер. Определено не е най-умното и удобното, но...

Тва за кво им е ЕТА при наличието на TSA (или обратното) и нa мен не ми е ясно - казах го още в началото...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Пон Юли 19, 2004 1:20 pm

[quote="Windstream"]

[quote="TOYAGA"]

Явно нещата са малко по-сложни от тва, дет го пише на короната ;)
[/quote]

Мда, и доста по-объркани :xx(: Но тази статия повдига според мен следния въпрос - ако приемем че врътката долу на десния крак е за връщането, тази горе е за настройката на TST, врътката горе на левия крак е за ЕТА, а тази отдолу за TSA, то откъде по дяволите се помпи тая въздушна пружина :?:
[/quote]


ако ме питаш мен, мисля че вентила за въдуха си е в капачката, както на предишните модели - справка Z1 FR SL. а червеното е предполагам тапичка, през която да мушнеш адаптора за помпата. може и да не е така, но иначе не виждам какво би могло да е това. така или иначе засега всичко е спекулация, докато TOYAGA не докопа нещо;) така че...
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Windstream » Пон Юли 19, 2004 1:30 pm

@TOYAGA
В случая съвсем не съм сигурен че ще има негативна камера, доколкото схванах въздушната пружина ще се използва за настройка на preload-а (в момента аз си карам вилката така и съм доста доволен от работата й, хем е SSV), така че предполагам входа за въздуха ще е само един. Освен това мисля че Велко правилно обърна внимание на червената тапа (ако е тапа), според мен това е доста по-удобно решение от свалянето на цялата врътка. А това за ЕТА и TSA - разбрах те, но ми е скучно, пък може някой да е дочул нещо по въпроса и благодарение на моето плямпане да му просветне и естествено да ни свете и нас :D

@all
Абе някой вижда ли ги изобщо тия картинки или само на линковете карате, щото ако и при вас не се виждат да ги махна, само място заемат.

Edit:
@bikerider
Изпревари ме ;) Всъщност и аз се сетих за Z1 FR SL, но едва след като Велко спомена за тапата - ма какво да направя че очите ми сами се затварят вече и тъпото нещо съвсем не ми приличаше на тапа? :xx(:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот TOYAGA » Пон Юли 19, 2004 2:13 pm

Хм, не знам защо ми се струва, че Велковата шминга е по-скоро бутон за включване/изключване/ПРОМЯНА на нещо, отколкото тапа... Може и да бъркам!

Що се отнася до надеждите TOYAGA да докопа нещо - не разчитайте много на това!:D:D:D Сега на TOYAGA му е топло, мързи го, тресе го отпускарско настроение и в момента много повече се интересува откъде да намери по нашенските магазини големи количества кафява захар за забъркване на кайпириня, отколкото откъде се въртят врътките на бъдещите Marzocchi...

Но за да не сте капо и да не си помислите, че мързелът на TOYAGA не е продуктивно занимание, ето ви извадки от ОФИЦИАЛНИЯ каталог на жабарите ЗА ДОГОДИНА, засягащи АМ 1,2 и 3. :D:D:D

[img]http://web.hit.bg/bigtoyaga/mal1.jpg[/img]

[img]http://web.hit.bg/bigtoyaga/mal2.jpg[/img]

[img]http://web.hit.bg/bigtoyaga/mal3.jpg[/img]

Гарантирам ви, че повече и по-официална информация от ТАЗИ в момента не може да се намери... Мдааа... А някой ако знае нещо за кафявата захар - да свирка!
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот тучо чучо » Пон Юли 19, 2004 2:22 pm

[quote="TOYAGA"]

Мдааа... А някой ако знае нещо за кафявата захар - да свирка!
[/quote]

Бегай на Лавеле, между Алабин и Денкооглу - магазин "Радост".
Ако нема там - Патриарха, преди спирката на тролеите на АПТЕКА, между магазините за часовници и обувки, влиза се навътре в едно коридорче. Отпред на тротоара има винкел/стъкло подвижна витринка.
Айде!
Аватар
тучо чучо
 
Мнения: 1403
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:32 am
Местоположение: София

Мнениеот Windstream » Пон Юли 19, 2004 2:23 pm

@ТOYAGA
Видя ли че имаше полза от мрънкането ми - писна ти и извади наличната информация :D 10х за което, сега вече ситуацията ми е мааалко по-ясна (или поне така си мисля ;)).

За кафявата захар обаче не мога да ти помогна, майсторката на емовите курабийки днес не съм я засичал в интернет пространството :P

Всъщност май вече е време за offtopic, така че ето го и него - какво е кайпириня?
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот TOYAGA » Пон Юли 19, 2004 3:11 pm

@ тучо-чучо

10х!!! Ученото си е учено! Ей са изстрелвам индианците да купуват!

@ Windstream

Тва е едно е те такова нещо

[img]http://www.chutaobalde.blogger.com.br/caipirinha.jpg[/img]

Прай се така:

Зимаш чаша за ромови питиета (или за уиски).
Ръгаш вътре разрязана на две половинка (т.е. две четвъртинки) зелен лимон (или "лимет", както е правилното название на този плод). Ръгаш и три чаени лъжици с връх кафява тръстикова захар. Ръгаш и едно-две листа джоджен (може и мента, обаче с тази промяна отиваш накъм мохито)

Зимаш чукалото на някой хаван (ако имаш барманска дървена такава джаджа, още по-добре) и здраво намачкваш тва в чашата, докато се размирише хубаво.

Друсваш вътре една сериозна доза дребно до средно натрошен лед (да стигне до половин пръст под ръба на чашата)и накрая цръкваш две-три яки дози (40-60 грама) Cachaca (тва е бразилска тръстикова ракия, която в никой случай не трябва да бъркаш с ром, ако наблизо има бразилец:D). Ако не се намира Cachaca (което е твърде вероятно в повечето случаи), питието може да се направи и с най-обикновена водка (на тва бразилците му викат кайпироска и си го пият и него без да му се мръщят). Най-отгоре посаждаш още малко джоджен и си готов!

Мнооо помага срещу жега! Горе-долу до десетото де..., щото после резко става :xx(::xx(::xx(:. BTW ти що не спиш бе?

EDIT: Правопис - нещо не се изписва една буквата "c" с опашленце отдолу в думата Cacha[color=red]c[/color]a...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Пон Юли 19, 2004 3:25 pm

[quote="Windstream"]
@bikerider
Изпревари ме ;) Всъщност и аз се сетих за Z1 FR SL, но едва след като Велко спомена за тапата - ма какво да направя че очите ми сами се затварят вече и тъпото нещо съвсем не ми приличаше на тапа? :xx(:
[/quote]


е сега, някой нещо да ти е казал? :D:8D:
предположих, че пак пишеш домашни и ти се спи, затова вметнах некои сАображения относно тапата :D
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот bikerider » Пон Юли 19, 2004 3:27 pm

[quote="TOYAGA"]

@ тучо-чучо

10х!!! Ученото си е учено! Ей са изстрелвам индианците да купуват!

@ Windstream

Тва е едно е те такова нещо

[img]http://www.chutaobalde.blogger.com.br/caipirinha.jpg[/img]

Прай се така:

Зимаш чаша за ромови питиета (или за уиски).
Ръгаш вътре разрязана на две половинка (т.е. две четвъртинки) зелен лимон (или "лимет", както е правилното название на този плод). Ръгаш и три чаени лъжици с връх кафява тръстикова захар. Ръгаш и едно-две листа джоджен (може и мента, обаче с тази промяна отиваш накъм мохито)

Зимаш чукалото на някой хаван (ако имаш барманска дървена такава джаджа, още по-добре) и здраво намачкваш тва в чашата, докато се размирише хубаво.

Друсваш вътре една сериозна доза дребно до средно натрошен лед (да стигне до половин пръст под ръба на чашата)и накрая цръкваш две-три яки дози (40-60 грама) Cachaca (тва е бразилска тръстикова ракия, която в никой случай не трябва да бъркаш с ром, ако наблизо има бразилец:D). Ако не се намира Cachaca (което е твърде вероятно в повечето случаи), питието може да се направи и с най-обикновена водка (на тва бразилците му викат кайпироска и си го пият и него без да му се мръщят). Най-отгоре посаждаш още малко джоджен и си готов!

Мнооо помага срещу жега! Горе-долу до десетото де..., щото после резко става :xx(::xx(::xx(:. BTW ти що не спиш бе?

EDIT: Правопис - нещо не се изписва една буквата "c" с опашленце отдолу в думата Cacha[color=red]c[/color]a...
[/quote]


мамка му и прасе, баааси само като си помисля за лимет и джоджен и ми се ходи пак на море :D:8D:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот TOYAGA » Пон Юли 19, 2004 4:10 pm

@ bikerider

...мммм, напрао не ми се говори какво ми се прави...;)
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Windstream » Вто Юли 20, 2004 2:27 am

@TOYAGA
Много 10х за кайпиринята, при първа възможност ще хвана съкилийника да извърти малко (на него такива неща му идват доооста отръки ;)), само дето май ще е кайпироска щото Cachaca-та трудно ще се намери (а виж с водка хладилника е пълен :D). Пък не спях щото все пак трябва и на работа да се ходи, не за друго ама ъпгрейдите веднъж почнат ли се спиране няма, а специално при мен тоя кон отдавна е отишъл у ряката :pimp:

@bikerider
Напълно правилно предположение, но само до около 3-4 следобед ваше време :xx(:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта


cron