от did » Чет Юли 15, 2004 9:24 am
Анди, след като тука хвърлих боб разбрах, че става дума за gripshift номанда (;) абе просто симптомите, дето ги описваш, ми се струват неестествени за палцови, та предположих). След като поставяш въпроса така:
[quote]
Между другото командите са ми на СРАМ [color=red][b]ако има значение[/b][/color]
[/quote]
е очевидно, че нямаш много опит с различните типове и класове и не си стигнал още до извода, че единственото общо между тях е наименованието "команди". Подсетен от това, при гледането на сутрешното ми кафе видях, че става дума за някои от моделите, които се монтират на българските колела. Те изглеждат привидно доста различно, но в основата си са много простички като устройство и понякога се случва да страдат от симптоми като описаните от теб. За да ги оправиш е достатъчно да измъкнеш ръкохватката от кормилото, да намериш малко притягащо болтче (вероятно на шестограм, но може и да не е), отвиваш го и шифтъра се парчосва на две части, като тая дето я въртиш тръгва да излиза в посока на ръкохватката. В тоя момент ще изпадне малка еластична пластинка, която ако правиш ремонта върху тревна площ посмъртно няма да намериш. Вземаш магнит и я улавяш, преди хлебарките в тревата да са я отнесли нанякъде. После остава да огледаш къде и е мястото. Тя в момента е или счупена (лошо:crying:) или просто изместена и излезнала от легълцето си (нищо страшно). Събираш по обратния път внимателно всички джамбракламъци, като ги навираш с чалъм и без груба сила там, където предполагаш, че би трябвало да им е мястото и пробваш! Цялата процедура ще се улесни, ако освободиш в началото жилото за скоростите, щото иначе дърпа и пречи. Успех!
Q. b. f. f. f. s.