RAM XCountry '04 Frame

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

RAM XCountry '04 Frame

Мнениеот velco » Вто Юли 06, 2004 10:16 am

Бре-бре-бре ... само 1.23 кг ?
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот тучо чучо » Вто Юли 06, 2004 10:27 am

[quote="velco"]

Бре-бре-бре ... само 1.23 кг ?

[/quote]

Аха, толку е...
Аватар
тучо чучо
 
Мнения: 1403
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:32 am
Местоположение: София

Мнениеот mrPesh » Сря Юли 07, 2004 1:59 am

Ама без боята,доколкото разбрах.
Пък цената не е никак малка като за noname рамка.То GIANT XtC e само около 100лв по скъпа.
Аватар
mrPesh
 
Мнения: 259
Рейтинг: 1336
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 12:06 am
Местоположение: Bulgaria,Veliko Tyrnovo

Мнениеот Zozka » Сря Юли 07, 2004 10:12 am

[quote="mrPesh"]

Пък цената не е никак малка като за noname рамка.То GIANT XtC e само около 100лв по скъпа.
[/quote]


Какво означава noname рамка:?::?: :dunno:
Идат кат овци, бегат кат Офци
Аватар
Zozka
 
Мнения: 2167
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Юни 02, 2003 2:46 pm
Местоположение: Cuba

Мнениеот AgentOrange » Сря Юли 07, 2004 2:50 pm

[quote="Zozka"]

[quote="mrPesh"]

Пък цената не е никак малка като за noname рамка.То GIANT XtC e само около 100лв по скъпа.
[/quote]


Какво означава noname рамка:?::?: :dunno:
[/quote]


Сигурно означава рамка, която е осезаемо по-лека от въпросния Giant :). Но нали гроздето трябва да е кисело...
Аватар
AgentOrange
 
Мнения: 552
Рейтинг: 1965
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:52 pm

Мнениеот mrPesh » Сря Юли 07, 2004 11:30 pm

Ами просто не се прави от името на която и да е фирма.А това че пише RAM засега нищо не означава.Става въпрос за гаранция за качество.Понеже не знам:в случая каква е гаранцията:?:Сериозно питам,интересно ми е.Аз я харесвам на външен вид,но за тези пари бих взел GIANT,a за теглото Agentе не се кахъри.Не е въпроса в гроздето.
Карал съм с "жълта" noname рамка,от три години съм с GIANT и е огромна разликата.И GIANTа е "жълт" ама е GIANT:)

Пак за теглото:GT ZASKAR е от най-тежките XC рамки висок клас:от 1,5 до 1,8кг ама си е класика:agree:
Напоследък SCOTT са най-леките XC рамки.

http://weightweenies.starbike.com/listi ... ailframes-[url][/url] тук има интересна информация
Аватар
mrPesh
 
Мнения: 259
Рейтинг: 1336
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 12:06 am
Местоположение: Bulgaria,Veliko Tyrnovo

Мнениеот C_Mo » Сря Юли 07, 2004 11:39 pm

@mrPesh
Относно [url=http://www.ram-bikes.com/warranty.htm] гаранцията [/url].
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот mrPesh » Сря Юли 07, 2004 11:56 pm

Цитирам сайта на RAM относно гаранцията за XC колела/рамки/.

[color=blue]"1. Определете стила си на каране.

Cross Country (XC):
Каране по маршрути с голяма дължина, състоящи се от последователни изкачвания и спускания с ниска и средна степен на трудност и високо физическо натоварване. Включва преминаване с ниска скорост на малки препятствия - корени, камъни и естествените неравности на терена. Не се включват скокове от каквато и да е височина."[/color]

Ако 50-55км/ч е ниска скорост,защото това се случва на някои XC състезания-OK.И по света и у нас има и такива трасета при които май гаранцията не важи:?:
Така ли е xtr:?:

Само искам да си изясня критериите;)
Аватар
mrPesh
 
Мнения: 259
Рейтинг: 1336
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 12:06 am
Местоположение: Bulgaria,Veliko Tyrnovo

Мнениеот HellRaider » Чет Юли 08, 2004 12:19 am

[quote="mrPesh"]

Цитирам сайта на RAM относно гаранцията за XC колела/рамки/.

[color=blue]"1. Определете стила си на каране.

Cross Country (XC):
Каране по маршрути с голяма дължина, състоящи се от последователни изкачвания и спускания с ниска и средна степен на трудност и високо физическо натоварване. Включва преминаване с ниска скорост на малки препятствия - корени, камъни и естествените неравности на терена. Не се включват скокове от каквато и да е височина."[/color]

Ако 50-55км/ч е ниска скорост,защото това се случва на някои XC състезания-OK.И по света и у нас има и такива трасета при които май гаранцията не важи:?:
Така ли е xtr:?:

Само искам да си изясня критериите;)


[/quote]

аве според мен хората искат да ти кажат, че неможеш да тругнеш по трасето на драгалевци, симеоново, бистрица с 50км/ч и да се чудиш ако ти се счупи бике-а
Вчера е история.
Утре е мистерия.
Днес е подарък.
HellRaider
 
Мнения: 351
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 8:38 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот C_Mo » Чет Юли 08, 2004 10:59 am

[quote="mrPesh"]

Ако 50-55км/ч е ниска скорост,защото това се случва на някои XC [color=red]състезания[/color]-OK.И по света и у нас има и такива трасета при които май гаранцията не важи:?:
Така ли е xtr:?:

Само искам да си изясня критериите;)
[/quote]

Гаранцията не важи когато продукта се използва за състезателни цели. Сигурен съм, че ти е ясно защо.
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот velco » Чет Юли 08, 2004 11:05 am

[code]
RAM XC FS | XC | много лек FR/AM |
RAM HT2<s>/HT1</s> | XC | лек FR/AM |
[/code]
Защо XC FS е за "много лек" FR, а не просто за "лек FR" ? Ако е геометрията, какво от геометрията? Ако е от материала, какъв му е материала, с други думи какви са грубо казано разликите между 6013, 6061, 6065 ?
[color=red]Edit:[/color] HT1 е само за XC, 10x Petko
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот C_Mo » Чет Юли 08, 2004 11:23 am

[quote="velco"]

[code]
RAM XC FS | XC | много лек FR/AM |
RAM HT2/HT1 | XC | лек FR/AM |
[/code]
Защо XC FS е за "много лек" FR, а не просто за "лек FR" ? Ако е геометрията, какво от геометрията? Ако е от материала, какъв му е материала, с други думи какви са грубо казано разликите между 6013, 6061, 6065 ?
[/quote]


Отговярям в реда на задаване на въпросите.

Защото има голям процент хора, които като видят рамка с окачване и си мислят за спускане. И за това как ще им излезе по-евтино да си вземат такава рамка от колкото някаква друга "пък тя си има заден, къф и е проблема".

Геометрията на рамката е мислена за въртене, но това е и въпрос на лично предпочитание, а не основния мотив при категоризирането й.

Не е от материала. 6061.

На този въпрос не му е тук мястото... насочи се към www.google.com
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Petko » Чет Юли 08, 2004 11:23 am

[quote="velco"]

[code]
RAM XC FS | XC | много лек FR/AM |
RAM HT2/HT1 | XC | лек FR/AM |

[/quote]


RAM HT1 e само за XC
Аватар
Petko
 
Мнения: 90
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Дек 16, 2003 12:26 am

Мнениеот velco » Чет Юли 08, 2004 11:40 am

[quote="xtr"]
[quote="velco"]
Защо XC FS е за "много лек" FR, а не просто за "лек FR" ?
[/quote]

Защото има голям процент хора, които като видят рамка с окачване и си мислят за спускане. И за това как ще им излезе по-евтино да си вземат такава рамка от колкото някаква друга "пък тя си има заден, къф и е проблема".
[/quote]

Това не ме впечатлява много като обективна класификация ...
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот C_Mo » Чет Юли 08, 2004 12:07 pm

[quote="velco"]

[quote="xtr"]
[quote="velco"]
Защо XC FS е за "много лек" FR, а не просто за "лек FR" ?
[/quote]

Защото има голям процент хора, които като видят рамка с окачване и си мислят за спускане. И за това как ще им излезе по-евтино да си вземат такава рамка от колкото някаква друга "пък тя си има заден, къф и е проблема".
[/quote]

Това не ме впечатлява много като обективна класификация ...

[/quote]

Няма никакво значение дали си впечатлен или не. И целта не е да се впечатлява който и да е.
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот velco » Чет Юли 08, 2004 1:30 pm

[quote="xtr"]

[quote="velco"]

[quote="xtr"]
[quote="velco"]
Защо XC FS е за "много лек" FR, а не просто за "лек FR" ?
[/quote]

Защото има голям процент хора, които като видят рамка с окачване и си мислят за спускане. И за това как ще им излезе по-евтино да си вземат такава рамка от колкото някаква друга "пък тя си има заден, къф и е проблема".
[/quote]

Това не ме впечатлява много като обективна класификация ...
[/quote]

Няма никакво значение дали си впечатлен или не. И целта не е да се впечатлява който и да е.
[/quote]

О, ама разбира се, няма никакво значение дали който и да е отделен специфичен индивид остава с впечатление за обективност (== впечатлен с обективност), от значение е общата велосипедистка популация.

Та искаш да кажеш, че целта не е създаване на впечатление за обективна гаранционна политика (защото, доколкото разбирам, дефиницията за "употреба по предназначение" е част от въпросната политика, а за обективност на цялата политика се изисква обективност на отделните и компоненти) ?

И като оставим настрана дребнавите семантични заяждания, има ли технически причини, които правят HT2 подходящ и XC FS неподходящ за "лек FR" ?

[color=red]Edit:[/color]По-конкретен пример, ако аз, потенциален потребител на XC FS, рискувам непризнаване на гаранцията, защото някой друг е abuse-вал XC FS за DH, просто ще наклони везните в интерес на други производители.
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот velco » Чет Юли 08, 2004 1:49 pm

[quote="xtr"]
Гаранцията не важи когато продукта се използва за състезателни цели. Сигурен съм, че ти е ясно защо.
[/quote]

А-а-а, ето защо BAS организира състезания !!:evil::santa2:
(съжалявам, не можах да се сдържа :D:D:D)
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот AgentOrange » Чет Юли 08, 2004 2:41 pm

[quote="velco"]
И като оставим настрана дребнавите семантични заяждания, има ли технически причини, които правят HT2 подходящ и XC FS неподходящ за "лек FR" ?
[/quote]


Ако нямаше причини, нямаше да ги разграничаваме...
Аватар
AgentOrange
 
Мнения: 552
Рейтинг: 1965
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:52 pm

Мнениеот rujiru » Чет Юли 08, 2004 2:48 pm

[quote="AgentOrange"]

[quote="velco"]
И като оставим настрана дребнавите семантични заяждания, има ли технически причини, които правят HT2 подходящ и XC FS неподходящ за "лек FR" ?
[/quote]


Ако нямаше причини, нямаше да ги разграничаваме...
[/quote]


Кажи ни/Покажи ни и ние да знаем по какво се различават и как се класифицират.
Т.е какво е по здравото на едното ??
rujiru
 
Мнения: 313
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 01, 2004 1:00 pm
Местоположение: Vietnam

Мнениеот AgentOrange » Чет Юли 08, 2004 5:36 pm

[quote="rujiru"]

[quote="AgentOrange"]

[quote="velco"]
И като оставим настрана дребнавите семантични заяждания, има ли технически причини, които правят HT2 подходящ и XC FS неподходящ за "лек FR" ?
[/quote]


Ако нямаше причини, нямаше да ги разграничаваме...
[/quote]


Кажи ни/Покажи ни и ние да знаем по какво се различават и как се класифицират.
Т.е какво е по здравото на едното ??
[/quote]


Има доста по-малко неща, които могат да се счупят на един hardtail, от колкото на мека рамка за XC...
Аватар
AgentOrange
 
Мнения: 552
Рейтинг: 1965
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:52 pm

Мнениеот C_Mo » Пет Юли 09, 2004 12:26 am

@velko
Казъл съм точно това, което съм имал предвид. Не си на кандидат студентски изпит по литература, че да ме анализираш (пък и в конспекта ме няма...).

Това за заяжданията е добро предложение... Я да видим дали ще се получи.

Конкретния пример:
Не. Не рискуваш отпадане на гаранцията, ако караш XC с XC рамка. Ако искаш да караш по-агресивно има други модели, които ще ти свършат по-добра работа. Просто трябва да избереш подходящото колело за твоя стил.
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот KiZZo » Пет Юли 09, 2004 9:12 am

Абе имам едно питане :angel: Защо НТ1 се продава с Judy XC (до 115 мм ход, нали не греша), след като пише че макс. ход на вилката трябва да е 100 мм? Значи ли това че гаранцията ти отпада в момента в който си купиш колелото :roll2:
KiZZo
 
Мнения: 498
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Вто Окт 22, 2002 1:43 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот velco » Пет Юли 09, 2004 9:22 am

[quote="AgentOrange"]

[quote="rujiru"]

[quote="AgentOrange"]

[quote="velco"]
И като оставим настрана дребнавите семантични заяждания, има ли технически причини, които правят HT2 подходящ и XC FS неподходящ за "лек FR" ?
[/quote]


Ако нямаше причини, нямаше да ги разграничаваме...
[/quote]


Кажи ни/Покажи ни и ние да знаем по какво се различават и как се класифицират.
Т.е какво е по здравото на едното ??
[/quote]


Има доста по-малко неща, които могат да се счупят на един hardtail, от колкото на мека рамка за XC...
[/quote]

Е, а пък при меката рамка за XC амортисьора поглъща и преобразува част от кинетичната енергия, която иначе би отишла да стресира материала...

Добре де, станa ясно, че отговор няма да има ...:xx(:
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот mrPesh » Пет Юли 09, 2004 6:42 pm

[quote="KiZZo"]

Абе имам едно питане :angel: Защо НТ1 се продава с Judy XC (до 115 мм ход, нали не греша), след като пише че макс. ход на вилката трябва да е 100 мм? Значи ли това че гаранцията ти отпада в момента в който си купиш колелото :roll2:
[/quote]


:agree::agree::agree:
Аватар
mrPesh
 
Мнения: 259
Рейтинг: 1336
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 12:06 am
Местоположение: Bulgaria,Veliko Tyrnovo

Мнениеот mrPesh » Пет Юли 09, 2004 6:49 pm

[quote="xtr"]

[quote="mrPesh"]

Ако 50-55км/ч е ниска скорост,защото това се случва на някои XC [color=red]състезания[/color]-OK.И по света и у нас има и такива трасета при които май гаранцията не важи:?:
Така ли е xtr:?:

Само искам да си изясня критериите;)
[/quote]

Гаранцията не важи когато продукта се използва за състезателни цели. Сигурен съм, че ти е ясно защо.
[/quote]


Значи гаранцията на рамката е за ЛЕКО XC.
Явно и за сериозно каране,извънсъстезателно,не важи гаранцията,защото натоварването е аналогично.
Аватар
mrPesh
 
Мнения: 259
Рейтинг: 1336
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 12:06 am
Местоположение: Bulgaria,Veliko Tyrnovo

Мнениеот C_Mo » Съб Юли 10, 2004 2:08 am

[quote="mrPesh"]

[quote="xtr"]

[quote="mrPesh"]

Ако 50-55км/ч е ниска скорост,защото това се случва на някои XC [color=red]състезания[/color]-OK.И по света и у нас има и такива трасета при които май гаранцията не важи:?:
Така ли е xtr:?:

Само искам да си изясня критериите;)
[/quote]

Гаранцията не важи когато продукта се използва за състезателни цели. Сигурен съм, че ти е ясно защо.
[/quote]


Значи гаранцията на рамката е за ЛЕКО XC.
Явно и за сериозно каране,извънсъстезателно,не важи гаранцията,защото натоварването е аналогично.
[/quote]

Глупости! Не може да се прави аналогия със състезателното каране. Когато се състезаваш единственото, което има значение е победата, мисли се единствено за победа. Какво се случва с колелото междувремено няма никакво значение - стига да се движи достатъчно добре за да може да си мислиш спокойно за победа.

Всяко каране ли ти е такова?
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот C_Mo » Съб Юли 10, 2004 2:33 am

@KiZZo & mrPesh
Грешиш. Хода на Judy XC е максимум 100мм.

@velko
Окачването на XC рамка има следните презназначения:
- по-конфорно за каране колело.
- по-малко натоварване на ставите от вибрации.
- по-добро сцепление при неравен терен.
и т.н. в този ред на мисли.

Окачването НЯМА за цел да направи по-меко приземяването от някой скок, само защото не си избрал подходящо колело за стила си на каране и блъскаш каквото имаш.
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот mrPesh » Съб Юли 10, 2004 10:42 am

[quote="xtr"]



@velko
Окачването на XC рамка има следните презназначения:
- по-конфорно за каране колело.
- по-малко натоварване на ставите от вибрации.
- по-добро сцепление при неравен терен.
и т.н. в този ред на мисли.

Окачването НЯМА за цел да направи по-меко приземяването от някой скок, само защото не си избрал подходящо колело за стила си на каране и блъскаш каквото имаш.

[/quote]


:agree:Абсолютно съм съгласен с тебе по този въпрос.:^:
Обаче/по другия въпрос/все си мисля че и на тренировка може колелото да се натовари достатъчно добре:)

Ама ние много се отплеснахме от темата и май по моя вина:dunno:

Рамката мен си ме кефи доста.Ще се радвам ако при това тегло е достатъчно здрава за яко XC.Но това едва ли ще се разбере по рано от 1годишен период.Все пак трябва да се тества.

Което ме навежда на мисълта :?: защо не дадете една на Жеко.Все пак той си е от челото на XC карачите:^:пък сега с тая рамка Спринт...:(Че тя е поне с 600гр по-тежка.А монтажа му е доста лек все пак.
Аватар
mrPesh
 
Мнения: 259
Рейтинг: 1336
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 12:06 am
Местоположение: Bulgaria,Veliko Tyrnovo


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта