от Admin » Съб Юни 21, 2003 10:10 pm
[quote="phipe"]
F4- pulen bokluk. Neska go vidqh. Kobilicata mu e dva puti po kusa ot tazi na “Ram”,na plasmasovi vtulki e a za prujinata da ne govorim-kum 6 cm hod bez kazan I maslo.Tvurda e 750lbs no za smetka na tova e mnogo kusa I malka.(-: dori do krai da q ottegne6 e vse edno kara6 s tvurda zadnica .. I cveta e edin… Puk I ne moje da se kaje 4e e mnogo leka ramkata.
Vie kvo 6te kajete za f4???
[/quote]
Аз пък не мисля, че Drag F-4 е толкова лош, като имам предвид цената му около 600лв. Явно сме го видяли в един и същи ден, само че аз не съм обърнал внимание на втулките, защото най-много зяпах DH модела. Ама ти сигурен ли си, че са пластмасови втулките? Това да не са били някакви капачки или нещо подобно, защото дори и евтините колела в МЕТРО майче са с метални втулки. Ако наистина са пластмасови, вероятно бързо-бързо ще биват сменяни с лагери.
Що се отнася до амортисьора, съвсем нормално е да се очаква при тази цена да е само пружина. Не знам как работи, ама щом казваш, че е твърд, сигурно е така. То така или иначе това би било едно от първите надграждания, които повечето хора ще направят по байка.
Това, което ме изненада приятно, бе предната вилка, която е Suntour, а не Zoom (според мен между двете марки има съществена разлика) и е ниска, а не висока. Изобщо, така само с гледане, бих казал, че моделът F-4 е по-смислен от Behemoth, въпреки че е с по-нисък клас движение, защото F-4 е с по-лека рамка и с по-хубава вилка. Не искам да засягам притежателите на Behemoth;) – той е по-добър по отношение на повечето компоненти, но мисля, че F-4 ще е по-лесно използваем за въртене нагоре по баира, без да е по-лош надолу. Разбира се, байкът безспорно има компромиси (липсата на лагери по окачването и пружинения амортисьор), които са продиктувани от цената му. Но те могат да се оправят след време.
Животът е кратък, карай бързо!
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.