Vuc написа:Ако всичко е ново, стегни болта за чашките. Обикновено в повечето случаи колелата се транспортират с незатегнато кормило и от там идва луфта.
Поръчах го от Shockblaze сайт-а и още като го взех ,го закарах в един магазин който се води орторизиран сервиз на марката....Човека затегна всичко и напомпи вилката ....Карах 5 минути до нас и слязох ...Само тествах дали има луфтове и натиснах предната спирачка и усетих че тропа нещо ...Беше късно и реших да отида на другия ден...Отидох и момчето ми каза , че това е от вилката(пак прегледа всичко по нея),Каза, че не е разглобявал такава и не е сигурен какво може да е, но спомена, че не е нормално....Днес ходих в други два магазина и те казаха същото, но не им дадох да пипат с инструменти, защото гаранцията се анулира....Утре ще пиша на shockblaze и да кажат какво да правя...;(