Terix написа:Налага ли се някакво смазване или нещо от сорта.
moridinbg написа:А после пишат наляво-надясно как Фокс били проблемни и трудни за поддръжка. Системно изпускане на въздуха и пъхане на клечки в прахоуловителите..... На нова вилка за 1200-1500лв
outfaced написа:По тоя параграф уви и фокс и RS са един дол дренки. Винаги си отваряйте и смазвайте новите вилки. Всички пестят масло
X_NRG написа:Terix, виж към края на тази страница сравненията във вискозитетите (при 40 градуса Целзий) на различни видове масла и избери най-близкото, което имаш до препоръчаното от производителя, защото маркировките по SAE: 3W, 2.5W, 5W нищо не значат като цяло. Може 5W на един производител да е по-тънко от 2.5W на друг производител.
Така като гледам Motul 2.5W е същото при 40C като Rock Shox 5W...
Terix написа:Колеги, нещо не можем да се разберем с тази вилка. Приложих всичко което е описано в сервизната документация. Използвах оргиналните масла на Rock Shox, но някак не работи както трябва. Необходимо е значително по голямо усилие, че да сгъне и осезаемо не разгъва както трябва след това. Голяма чуденка е и започвам леко да се притеснявам. Дайте съвет къде и какво да търся за евентуални пропуски.
Единствено не съм отварял въздушната пружина да видя там какво се случва, но май и до нея ще стигна. Дано да не са пропуснали да добавят масло там
windv написа:Относно малкото количество масло в новите вилки, те ората са си го описали. Това било "транспортна смазка" и следва да се смени почти веднага след някое друго каране...
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 47 госта