Препоръчайте вилка

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Препоръчайте вилка

Мнениеот MOD » Пон Юни 07, 2004 12:55 pm

Както знаете, наскоро се сдобих с ново возило ...

Сега планирам около края на сезона и начало на зимния да му сменя вилката с двукоронна
По отношение на гаранцията - рамката може да понесе двукоронна вилка с мах 190мм ход без това да доведе до отпадането и
Това тук е спецификацията на рамката - размера който притежавам аз е L

Като начало съм се спрял на няколко модела на три производителя на вилки с доказано добро качество :
- Marzocchi JuniorT 2004
- Marzocchi SuperT 2004 ( за 2003 не съм сигурен, че тогава ще мога да намеря )
- Marzocchi ShiverDC 2004
- Manitou Sherman Slider Plus
- Manitou Dorado DH
- RockShox Boxer Race ( с последващ след време ъпгрейд до Team )

Личните ми фаворити са Manitou Sherman Slider Plus и Marzocchi ShiverDC 2004 ( в този ред ) ...


Какво бихте ме посъветвали, като теглото не е основен критерии ?:?:
Отворен съм и за други предложения
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Пон Юни 07, 2004 1:04 pm

[quote="MOD"]

Както знаете, наскоро се сдобих с ново возило ...

Сега планирам около края на сезона и начало на зимния да му сменя вилката с двукоронна
По отношение на гаранцията - рамката може да понесе двукоронна вилка с мах 190мм ход без това да доведе до отпадането и
Това [url=http://www.facetoface.bg/images/eubike_offroad_nitrous30.jpg]тук[/url] е спецификацията на рамката - размера който притежавам аз е L

Като начало съм се спрял на няколко модела на три производителя на вилки с доказано добро качество :
- Marzocchi JuniorT 2004
- Marzocchi SuperT 2004 ( за 2003 не съм сигурен, че тогава ще мога да намеря )
- Marzocchi ShiverDC 2004
- Manitou Sherman Slider Plus
- Manitou Dorado DH
- RockShox Boxer Race ( с последващ след време ъпгрейд до Team )

Личните ми фаворити са Manitou Sherman Slider Plus и Marzocchi ShiverDC 2004 ( в този ред ) ...


Какво бихте ме посъветвали, като теглото не е основен критерии ?:?:
Отворен съм и за други предложения
[/quote]


ако наистина не те плаши теглото на Shiver, вземи него.
ако обаче 3.6-3.8кг ти се видят много за въртене бих ти препоръчал вземеш Boxxer Team.

но ако намериш SuperT 2003... :D:8D:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот MOD » Пон Юни 07, 2004 1:18 pm

@bikerider -
А каква/има ли разлика между SHIVER DC 2003 и модел 2004 година ?
А против Shermana какво имаш против, че го изхвърли от класациятa ?
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот velco » Пон Юни 07, 2004 1:45 pm

Абе, що ти е да си разваляш хубавото колело? [:p]:D
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MOD » Пон Юни 07, 2004 2:06 pm

[quote="velco"]

Абе, що ти е да си разваляш хубавото колело? [:p]:D
[/quote]


:D:D не мисля, че по този начин ще го разваля ... :D:D
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот zero knowledge » Пон Юни 07, 2004 2:27 pm

MOD-
Пропусна да кажеш какво правиш с колелото, как караш, къде караш. Също за какво е най-важно да се представя добре вилката, колко важна е цената ... и ако се сетиш още нещо ;)
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139

Мнениеот bikerider » Пон Юни 07, 2004 2:37 pm

[quote="MOD"]

@bikerider -
А каква/има ли разлика между SHIVER DC 2003 и модел 2004 година ?
А против Shermana какво имаш против, че го изхвърли от класациятa ?


[/quote]


1. лепенки и някой подробности.
2. "semi-bath"
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот MOD » Пон Юни 07, 2004 2:37 pm

Карам надолу повече, отколкото нагоре :D:D
За в бъдеще смятам спускането да стане основното ми каране ...
Не карам на ръба ( в смисъл вероятно няма да ги подложа на страшен тормоз ), нямам и амбиция да ставам състезател ...

Понякога карам и нагоре ( но не се свиня да бутам ... ако се наложи :D )

Също така ми се случва напоследък да си харесам склон с гора и да цепя през нея без особено значение от липсата на пътека ...


За цената - тези, които съм изброил мисля че до края на годината ще мога да си ги позволя ... така описани.
Значи съвсем накратко - вилка за FR и DH, която няма да бъде подложена на здрав abuse от моя страна ...
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MOD » Пон Юни 07, 2004 2:48 pm

[quote="bikerider"]

[quote="MOD"]

@bikerider -
А каква/има ли разлика между SHIVER DC 2003 и модел 2004 година ?
А против Shermana какво имаш против, че го изхвърли от класациятa ?


[/quote]


1. лепенки и някой подробности.
2. [b]"semi-bath"[/b]
[/quote]


може ли малко по-подробно да обясниш защо ?
и наличието на SPV не е ли предимство ?
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Пон Юни 07, 2004 3:46 pm

[quote="MOD"]

[quote="bikerider"]

[quote="MOD"]

@bikerider -
А каква/има ли разлика между SHIVER DC 2003 и модел 2004 година ?
А против Shermana какво имаш против, че го изхвърли от класациятa ?


[/quote]


1. лепенки и някой подробности.
2. [b]"semi-bath"[/b]
[/quote]


може ли малко по-подробно да обясниш защо ?
и наличието на SPV не е ли предимство ?
[/quote]


ами ако ги подредим по скалата "hardcore" мисля че ще се получи нещо такова:
1. Sherman (SPV), най-подходящ за много въртене и после пускане.
2. Boxxer (по-хубава хидравлика, по-издръжлив, по качествен ход, по-голям maintenance интервал) - най-универсална
3. Shiver (най-хубава хидравлика, най-издръжлив, най-мазен ход, най-голям maintenance интервал, най-тежък) - най-добре работеща, но много зле откъм въртене.

Предвид това което каза, че мислиш предимно да се спускаш, за мен SPV-то на Manitou не си заслужава, на фона на качеството на работа на Boxxer. А дали точно Boxxer, SuperT или Shiver, зависи от стила ти и начина на каране, какво тегло би понесъл. Ако ти се мъкне танк с 300 зора, който обаче после минава през всичко, вземи си Shiver. Ако искаш all-round FR/DH вилка, вземи си Boxxer Team или SuperT '03 ако намериш.

Относно SPV-то - аз не харесвам как SPV ограничава small bump sensitivity-то на вилката. Освен ако го ползваш като lockout, нагоре on, надолу off.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот MOD » Пон Юни 07, 2004 5:54 pm

Мерси .. май така като гледам ще събирам за ShiverDC :D:D
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bestbg » Пон Юни 07, 2004 6:14 pm

колко струва и какъв ход вади? 180мм ли?
Аватар
bestbg
 
Мнения: 1240
Рейтинг: 1819
Регистриран на: Пон Май 17, 2004 8:13 pm
Местоположение: София / Младост

Мнениеот MOD » Пон Юни 07, 2004 6:16 pm

[quote="bestbg"]

колко струва и какъв ход вади? 180мм ли?
[/quote]


около 1000 $ като нова , 190 мм е ходът и
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MOD » Пон Юни 07, 2004 6:36 pm

Но като размисля и Boxer Race никак не е лош вариянт, даже може би е по-точен като избор за моето каране ...

И още нещо да попитам - има ли не ОЕМ модел на 888, които да е с по-малък ход от 200мм ( ако отговорът е не, то тогава може ли 888RT да се намери свободно )
И [url=http://aebike.com/site/page.cfm?PageID=30&SKU=FK8128]това[/url] за тази вилка ( 888RT ) ли се отнася и ако не къде е грешката ( струва ми се малко вероятно на сайта да са объркали хода )?
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Metal_Psycho » Пон Юни 07, 2004 6:57 pm

[quote="MOD"]

Но като размисля и Boxer Race никак не е лош вариянт, даже може би е по-точен като избор за моето каране ...

И още нещо да попитам - има ли не ОЕМ модел на 888, които да е с по-малък ход от 200мм ( ако отговорът е не, то тогава може ли 888RT да се намери свободно )
И [url=http://aebike.com/site/page.cfm?PageID=30&SKU=FK8128]това[/url] за тази вилка ( 888RT ) ли се отнася и ако не къде е грешката ( струва ми се малко вероятно на сайта да са объркали хода )?
[/quote]


Абе Shiver-a ще ти е по-мярка,послушай bikerider.
Ами то аз доколкото знам 888-те и ОЕМ и АМ са еднакжи като модели.Разликата във хода не е грешка,просто си го има като вариант.
Всеки един от трите модела може да се поруча да е или с 200мм или 170мм.При това положение ако успееш да си намериш едни 888 с 170мм ход можеби по-ще ти харесат,все пак по-леки са от Shiver-a.
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Harka » Пон Юни 07, 2004 7:54 pm

MOD, доколкото познавам стила ти на каране, ShiverDC не е за теб според мен. Едва ли ще го подлагаш на чак толкова голям тормоз и на толкова големи скоци, че да се оправдае високото му тегло. Според мен е по-добре да си вземеш Boxxer Team, Race или някое Marzocchi евентуално.
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MOD » Пон Юни 07, 2004 8:19 pm

Ако Metal_Psycho е прав за 888, то значи определено се боря за 888R във вариянта с 170мм ход ( пък и цялата е черна и ще е много красиво [:p]:D:D:D )
Иначе наистина Boxer Team e на прицел ако не намеря 888 с подходящ ход или SuperT 2003 ...
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Metal_Psycho » Пон Юни 07, 2004 10:21 pm

[quote="MOD"]

Ако Metal_Psycho е прав за 888, то значи определено се боря за 888R във вариянта с 170мм ход ( пък и цялата е черна и ще е много красиво [:p]:D:D:D )
Иначе наистина Boxer Team e на прицел ако не намеря 888 с подходящ ход или SuperT 2003 ...
[/quote]


Добре си се насочил MOD:8D:
Но въпреки това аз силно ти препоръчвам да е някое Marzocchi:D,знаеш защо[:p]Но ако не стане с 888 и ако не намериш 03 Super-T и се спреш накрая на Boxxer,поне да е Team,никакъв Race:D.
Ами дано съм ти бил полезен:8D::D
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот simo » Пон Юни 07, 2004 11:33 pm

Abe to izob6to ima li nekva razlika mejdu Super T 03 i 888r 170mm ???
I dvete sa s HSCV hidravlikite i imat po 170 hod i sa za 20mm osi .
Ne e li taka ? Mai razlikata e samo v design-a ?
:fire: Тука на Бахамите е идеално за FR ;) .
Само Bender , Gracia , Root i Klassen . :P
simo
 
Мнения: 199
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Сеп 20, 2003 8:07 pm
Местоположение: Bahamas

Мнениеот bikerider » Вто Юни 08, 2004 10:55 am

[quote="simo"]

Abe to izob6to ima li nekva razlika mejdu Super T 03 i 888r 170mm ???
I dvete sa s HSCV hidravlikite i imat po 170 hod i sa za 20mm osi .
Ne e li taka ? Mai razlikata e samo v design-a ?
[/quote]


888 серията са с dedicated axle, а SuperT е с QR20.
888R има и реглаж на compression damping, нещо което SuperT няма.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот bikerider » Вто Юни 08, 2004 10:57 am

[quote="MOD"]

Ако Metal_Psycho е прав за 888, то значи определено се боря за 888R във вариянта с 170мм ход ( пък и цялата е черна и ще е много красиво [:p]:D:D:D )
Иначе наистина Boxer Team e на прицел ако не намеря 888 с подходящ ход или SuperT 2003 ...
[/quote]


Ако наистина има такъв вариант (нямаше го в първия списък), това за мен е най-идеалния вариант. Вярно, че не е inverted като Shiver, но пък е много по-лека. Аз също мисля, че 888 e по-добрия избор за теб.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот MOD » Вто Юни 08, 2004 11:10 am

[quote="bikerider"]

[quote="MOD"]

Ако Metal_Psycho е прав за 888, то значи определено се боря за 888R във вариянта с 170мм ход ( пък и цялата е черна и ще е много красиво [:p]:D:D:D )
Иначе наистина Boxer Team e на прицел ако не намеря 888 с подходящ ход или SuperT 2003 ...
[/quote]


Ако наистина има такъв вариант (нямаше го в първия списък), това за мен е най-идеалния вариант. Вярно, че не е inverted като Shiver, но пък е много по-лека. Аз също мисля, че 888 e по-добрия избор за теб.
[/quote]


Нямаше го в списъка, защото мислех че 888 нямат модел, които да е с по-малко ход от 200мм ...
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот zero knowledge » Вто Юни 08, 2004 11:32 am

[quote="bikerider"]

[quote="MOD"]


може ли малко по-подробно да обясниш защо ?
и наличието на SPV не е ли предимство ?
[/quote]


ами ако ги подредим по скалата "hardcore" мисля че ще се получи нещо такова:
1. Sherman (SPV), най-подходящ за много въртене и после пускане.
2. Boxxer (по-хубава хидравлика, по-издръжлив, по качествен ход, по-голям maintenance интервал) - най-универсална
3. Shiver (най-хубава хидравлика, най-издръжлив, най-мазен ход, най-голям maintenance интервал, най-тежък) - най-добре работеща, но много зле откъм въртене.

Предвид това което каза, че мислиш предимно да се спускаш, за мен SPV-то на Manitou не си заслужава, на фона на качеството на работа на Boxxer. А дали точно Boxxer, SuperT или Shiver, зависи от стила ти и начина на каране, какво тегло би понесъл. Ако ти се мъкне танк с 300 зора, който обаче после минава през всичко, вземи си Shiver. Ако искаш all-round FR/DH вилка, вземи си Boxxer Team или SuperT '03 ако намериш.

Относно SPV-то - аз не харесвам как SPV ограничава small bump sensitivity-то на вилката. Освен ако го ползваш като lockout, нагоре on, надолу off.
[/quote]

И това от човек, който не е карал SPV вилка [img]http://67.19.50.55/forums/images/smilies/rolleyes.gif[/img]

Нищо лично, но не съм съгласен с твърденията ти за трите вилки, нито че SPV ограничавало толкова чувствителността.

-- Въпрос на вкус е коя хидравлика е по-хубава, дали на Sherman SPV, дали на Boxxer, дали на Shiver.
-- Изказваш се за издръжливостта на трите вилки, добре, може и да може да сравняваш Boxxer и Shiver, но за Sherman? Не спекулирай.
-- По-качествен ход? По какви критерий?
-- Време за поддръжка на вилката, отново как ги степенува, на базата на какво? Ако не се поддържат добре и трите вилки ще страдат. Вярно е, че Marzocchi могат да изкарат по-дълго без поддръжка, но това не се препоръчва. И отново няма от къде да знаеш за Sherman.

Няма нужда да скачаш и да ме оборваш, това ми е мнението, а и то се споделя от много хора с опит с въпросните вилки.

@MOD
Малко лични впечатления и мнения: ;)

SPV е position sensitive damping (мързи ме да превеждам), т.е. може да си настроиш вилката как да се държи в която част от хода искаш. Може по-прогресивна, може по-линейна. Същото се прави и при Marzocchi, но с регулиране на нивото на маслото (определено повече играчка). Когато караш вилката с ниско налягане си е много отзивчива, не както се предполагаше (аналогията със задните амортисьори не е уместна). Толкова за SPV.

Сега малко за плюсовете и минусите на вилките:

Marzocchi наистина работят най-мазно (визирам HSCV, на никой не препоръчвам SSV(F) за DH/FR), но това си има цена, и тя е тегло и brake dive. Нещо което рядко се споменава, но много се усеща. По отночение на brake dive SPV-то се сравя значително по-добре от конкуренцията.

Boxxer (визирам Team/WC, за мен Race е кофти компромис, нещо като SSV) е приятно лека вилка и може да се направи и да работи добре, но трябва да знаеш какво правиш, иначе може да е ужасна. Rebound-а и е бърз и настройката не прави почти нищо, т.е. трябва да го наместиш с подходящото масло. Лошото е, че ако пипаш маслото на rebound-a, това влияе и на компресията.

Радиус на завой. Нещо което се усеща само при много ниска скорост и само на определени места, ти прецени колко е важно за теб. В това отношение Shiver и 888 са най-добре, следва Boxxer, Slider+ най-зле (но пък Breakout+ е най-добре ;) нали си с 1.5).

Като си говорим за ниска скорост ... точно тогава сученето на Shiver е най-осезаемо и неприятно, особено ако има и камъни и неравности. 888 е най-добре, спорно е дали Boxxer или Sherman се суче по-малко, но и двете се сучат по-малко от Shiver. Пак да поясня, говоря само за ниска скорост в случая.

Тегло. Тежката вилка ще ти направи колелото по-стабилно, в смисъл, че по-трудно че променяш посоката си. Но пък по-трудно ще си подмяташ колелото и няма да си много маневрен. В това отношение по ред са Slider+, Boxxer, 888, Shiver. Още нещо на което влияе теглото на вилката е поведението на колелото във въздуха, с тежка вилка като Shiver, твоето колело може да стане с тежък нос и да ядеш горски ягоди и боровинки по принуда ;)

Сигурно има още много неща да се кажат, но се отегчих. Само кратко подмятане, не си ли мислил и за Sherman Breakout+? По-лека от всичките, достатъчно здрава, еднокоронна (радиус на завой), регулируем ход ...
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139

Мнениеот zero knowledge » Вто Юни 08, 2004 11:39 am

[quote="MOD"]


Нямаше го в списъка, защото мислех че 888 нямат модел, които да е с по-малко ход от 200мм ...

[/quote]

Имат само OEM модели с 170мм ход, т.е. или се уреждаш с OEM модела на 888R или трябва да си купиш kit-чето за намаляване на хода.
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139

Мнениеот bikerider » Вто Юни 08, 2004 11:48 am

[quote="zero knowledge"]
И това от човек, който не е карал SPV вилка [img]
[/quote]


И това от човек, който живее на 150км от мен... :D:8D:

По въпроса за Sherman - казах защо не ми харесва - semi-bath.
Малкото тегло си има и цена и тя се казва semi-bath. Втулките се износват значително по-бързо от втулките на вилка с open-bath. Не ми е нужно да чета форуми за да го знам - видял съм го с очите си. БАС не са единствените хора които внасят Manitou в България, ако ме разбираш.

Иначе, за радиуса си прав. Прав си и за сученето на Shiver, но както MOD отбеляза, той мисли предимно да се спуска, което поне за мен изключва до голяма степен технично каране с ниска скорост. А конкретно на мен сученето ми помага в технични участъци. Въпрос на (defensive) cruise control. :D:8D:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот bikerider » Вто Юни 08, 2004 11:50 am

Което и на йота не ми променя мнението, че 888 или Boxxer Team са най-подходящи за MOD.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Admin » Вто Юни 08, 2004 12:41 pm

MOD, ако аз бях на твое място, щях да сменя с Manitou Sherman Breakout Plus. Мисля, че даже ти го бях казал. Разбира се, това е като изхождам и от моите предпочитания и затова и не писах нищо дотук, защото ти очевидно искаш двукоронна, което не го разбирам много. ;) Но както и ZK ти препоръча, помисли и за тази опция, стига да има откъде да си я доставиш. :)
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот zero knowledge » Вто Юни 08, 2004 1:49 pm

Е всички вилки ли, които не са отваряни в банята имат проблеми с т.нар. храсти (втулки)? Май не, а и semi-bath си има интервали на поддръжка. Като се съобразяваш с тях няма да има преждевременно износване на втулките.

[quote="MOD"]

Също така ми се случва напоследък да си харесам склон с гора и да цепя през нея без особено значение от липсата на пътека ...[/quote]

Аз това го помислих за нискоскоростно спускане, но MOD си знае най-добре.
[quote="bikerider"]

А конкретно на мен сученето ми помага в технични участъци. Въпрос на (defensive) cruise control. :D:8D:
[/quote]

Да не би да си продаваш Shiver-a ;)
Колко пари му търсиш и с каква вилка ще го сменяш?
А защо го продаваш?
В какво състояние е?
Нали не си го abuse-вал много?
Твоя с оранжево-зелените лепенки ли е? Че на мен много ми харесват :D:D:D

[quote="bikerider"]

Което и на йота не ми променя мнението, че 888 или Boxxer Team са най-подходящи за MOD.
[/quote]

Аз пък не обичам да казвам, кое и за кого е най-добро, MOD може сам да си прецени [:p];)
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139

Мнениеот bikerider » Вто Юни 08, 2004 2:39 pm

[quote="zero knowledge"]

Е всички вилки ли, които не са отваряни в банята имат проблеми с т.нар. храсти (втулки)? Май не, а и semi-bath си има интервали на поддръжка. Като се съобразяваш с тях няма да има преждевременно износване на втулките.
[/quote]

Анджак, точно за тия "интервали на поддръжка" казвам, че са по-малки. Демек трябва по-често да се обезмръсотява вилката с парцалче, щото мръсотията влиза доста по-лесничко през един семеринг с лабави пружинки отколкото през два с хубави пружинки. Демек втулките заминават по-бързо. Ако искаш вярвай, ако не искаш недей... :D

[quote="zero knowledge"]
[quote="MOD"]

Също така ми се случва напоследък да си харесам склон с гора и да цепя през нея без особено значение от липсата на пътека ...
[/quote]

Аз това го помислих за нискоскоростно спускане, но MOD си знае най-добре.
[/quote]

Не мога да говоря вместо MOD, той си решава... знаеш го много добре, не си малък :D

[quote="zero knowledge"]
Да не би да си продаваш Shiver-a ;)
[/quote]

да

[quote="zero knowledge"]
Колко пари му търсиш и с каква вилка ще го сменяш?
[/quote]

$3000, ще го сменя с MonsterT плюс рамка Canfield F1 от печалбата :D

[quote="zero knowledge"]
А защо го продаваш?
[/quote]

upgrade :D:8D:

[quote="zero knowledge"]
В какво състояние е?
[/quote]

превъзбудено :D

[quote="zero knowledge"]
Нали не си го abuse-вал много?
[/quote]

не много :8D:

[quote="zero knowledge"]
Твоя с оранжево-зелените лепенки ли е? Че на мен много ми харесват :D:D:D
[/quote]

Не, имам залепен на левия протектор Че. На десния имам Карлос Чакала.
На калника имам лепенка с Роза Люксембург.... :D по това ще ме познаеш :D:D:D:D:8D::8D::8D::8D:

[quote="zero knowledge"]
Аз пък не обичам да казвам, кое и за кого е най-добро, MOD може сам да си прецени [:p];)
[/quote]

разни хора, разни нрави. аз пък се опитвам да помогна на MOD, доколкото го познавам и чета какво иска
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот MOD » Вто Юни 08, 2004 4:08 pm

zero knowledge, bikerider - благодаря Ви и на двамата ... това, което написахте ми беше много полезно.

Сега мога да Ви кажа, че съм не по-малко объркан отколкото бях, но поне знам малко повече за вилките и за техниите предимства и недостатъци ... Тъй като цените са им сходни, ще започна да отделям кинти и предполагам до края на годината ще си взема двукороннна вилка ...
Фаворит ми е 888R / 170mm ,но Manitou Sherman Slider Plus и RockShox Boxer Team са почти на едно ниво с него ... и вероятно покупката ще се реши от цената, срока на доставка и др такива леко странични фактори ( както XTR казва всички те работят добре - различно, но добре :D). А ако реша да си запазя възможността да карам и нагоре повече, то тогава сигурно Sherman-a ще излезе на преден план ...
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Следваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта