Гаранционно обслужване на велосипедите ни?

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Гаранционно обслужване на велосипедите ни?

Мнениеот parapiteka » Сря Юли 23, 2014 4:30 pm

Историята е доста тъжна и поучителна за обслужването на нашите велосипеди в Бг за това я отварям ,като отделна тема.Купих на сина ми Драг 29 er преди по малко от 2 години и при едно от многобройните ни карания спря да работи ключа на вилката; който е монтиран на кормилото на колелото.Все още бяхме в гаранционен период и закарах велосипеда в новоотвореният магазин и сервиз на Драг в Младост 1(бивш на Вивело).Момчетата там приеха колелото, направиха диагностика и се установи , че за смяна е патрона на вилката и ще трябва да почакам няколко дена за да я сменят; като гаранцията покривала дефекта.До тук добре. Оставих колелото и зачаках; след около седмица след ново обаждане от Магазина срока се удължи до десет дни с оправданието че e поръчана на чуждият производител(вилката е Suntour XCR) и се очаква доставка . Зачудих се за срока и зачаках; в този период бях доста ангажиран служебно и така минаха няколко седмици. Отново отидох до магазина на Драг; любезно ми отговориха че патрона се чака и колелото е прибрано в склада им.Така минаха два месеца!!!. :banghead: Естествено прибрах си колелото след скандал; като ги попитах моя патрон на вилка с ветроходен кораб от Латинска Америка ли пътува; та хората за това време автомобили сглобяват. Вдигат рамене; „поръчали сме я „ :dontknow: ......и сега чакам ново обаждане. СРАМ господа от Драг за претенциите ви за водеща велосипедна фирма :smash: . Моля споделете и за вашето гаранционно обслужване на велосипедите ви.
ТУК,ТАМ и НАВСЯКЪДЕ......
parapiteka
 
Мнения: 125
Рейтинг: 1367
Регистриран на: Вто Май 13, 2008 8:36 am
Местоположение: Велинград/София

Re: Гаранционно обслужване на велосипедите ни?

Мнениеот victortrt » Сря Юли 23, 2014 4:48 pm

Аз не разчитам на гаранционно обслужване и затова съм си взел за града изцяло твърдо колело, на което няма какво толкова да му се счупи. Индустрията е така устроена, че като купиш нещо скъпо, после плащаш и за подръжка. От Рам например ти казват, че вилката трябвало да минава профилактика на не знам колко часа каране /почти всеки месец/. Сигурно тази профилактика, която е платена, е условие да ти важи гаранцията.
Затова бойкот, а защо не и КЗП. Като не могат да ти сменят патрона, да сменят вилката или да вземат каквото трябва от друга вилка в склада им /те продават вилки на Suntour в сайта си/.
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re: Гаранционно обслужване на велосипедите ни?

Мнениеот parapiteka » Сря Юли 23, 2014 4:54 pm

Мислех да им пусна жалба до КЗП ама за жалост след толкова месеци загубих бележката при приема на колелото. :bawling:
Ясно е, че ако си плащах за патрона;нямаше да чакам кораба от Лат Америка :D да ми го докара.
ТУК,ТАМ и НАВСЯКЪДЕ......
parapiteka
 
Мнения: 125
Рейтинг: 1367
Регистриран на: Вто Май 13, 2008 8:36 am
Местоположение: Велинград/София

Re: Гаранционно обслужване на велосипедите ни?

Мнениеот debono » Сря Юли 23, 2014 7:01 pm

За това как да си предявяващ рекламацията и какви права имаш - http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=146640

Тъй като си загубил касовата бележка, положението ти е леко комплицирано, но това се дължи изцяло на твоите действия или бездействие. Ако пазиш друг документ, от който да е видно откъде си закупил колелото, представи него на КЗП.
Аватар
debono
 
Мнения: 76
Рейтинг: 1252
Регистриран на: Пон Сеп 05, 2011 9:57 am


Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 65 госта