Историята е доста тъжна и поучителна за обслужването на нашите велосипеди в Бг за това я отварям ,като отделна тема.Купих на сина ми Драг 29 er преди по малко от 2 години и при едно от многобройните ни карания спря да работи ключа на вилката; който е монтиран на кормилото на колелото.Все още бяхме в гаранционен период и закарах велосипеда в новоотвореният магазин и сервиз на Драг в Младост 1(бивш на Вивело).Момчетата там приеха колелото, направиха диагностика и се установи , че за смяна е патрона на вилката и ще трябва да почакам няколко дена за да я сменят; като гаранцията покривала дефекта.До тук добре. Оставих колелото и зачаках; след около седмица след ново обаждане от Магазина срока се удължи до десет дни с оправданието че e поръчана на чуждият производител(вилката е Suntour XCR) и се очаква доставка . Зачудих се за срока и зачаках; в този период бях доста ангажиран служебно и така минаха няколко седмици. Отново отидох до магазина на Драг; любезно ми отговориха че патрона се чака и колелото е прибрано в склада им.Така минаха два месеца!!!.
Естествено прибрах си колелото след скандал; като ги попитах моя патрон на вилка с ветроходен кораб от Латинска Америка ли пътува; та хората за това време автомобили сглобяват. Вдигат рамене; „поръчали сме я „
......и сега чакам ново обаждане. СРАМ господа от Драг за претенциите ви за водеща велосипедна фирма
. Моля споделете и за вашето гаранционно обслужване на велосипедите ви.
ТУК,ТАМ и НАВСЯКЪДЕ......