Малко нови неща за 2005

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Малко нови неща за 2005

Мнениеот TOYAGA » Сря Май 26, 2004 10:04 am

Shimano LX

Изображение
Изображение

Marzocchi All Mountain SL/66 RC/66 VF

Изображение

Manitou Stance Kingpin/Radium Platform Plus

Изображение

Magura HS33/Julie

Изображение

Hayes El Camino XC

Изображение

Sram X9 Trigger '06/X9 rear/X Generation front

Изображение

Shimano New Rapidfire

Изображение

FOX Factory Downhill Fork

Изображение

Подробности (и разни други новости) ще последват по-късно (като ми остане време). Ако има конкретни въпроси - питайте...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Norco » Сря Май 26, 2004 10:14 am

Това последното в ляво какво е? Хидравличен V-Brake?
Norco
 
Мнения: 72
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 7:20 am

Мнениеот TOYAGA » Сря Май 26, 2004 12:39 pm

[quote="Norco"]

Това последното в ляво какво е? Хидравличен V-Brake?
[/quote]


Не точно. По-правилно е да се нарече хидравличен rim-brake.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот C_Mo » Сря Май 26, 2004 3:16 pm

El Camino
Доста пипната спирачка :) Добри настройки.

Мрън-зоки
За тези снимки (но в друг форум) Marzocchi бяха пратили едно, меко казано гневно, писмо с искане да се махнат щото не трябвало да се виждат... странно след като продуктите са били представени на изложението в Тайпе.

SRAM
Новите команди са още по-удобни.
X.9 RD вече е по-скоро орязан X.0 от колкото надграден X.7.
X-Gen FD - крайно време беше.
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Black » Сря Май 26, 2004 9:57 pm

az pa mrazim SRAM ma nogo gi mraza
BMW,колела,и некви руси каки с големи цици
Аватар
Black
 
Мнения: 868
Рейтинг: 1697
Регистриран на: Вто Яну 06, 2004 1:42 pm
Местоположение: Bulgaria,София,Лозенец

Мнениеот koko » Сря Май 26, 2004 10:44 pm

A Muttz-Nuttz-Zokee 666e s malko po-extremistka naso4enost;);)
koko
 
Мнения: 695
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Май 09, 2003 7:22 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Metal_Psycho » Сря Май 26, 2004 11:05 pm

[quote="Black"]

az pa mrazim SRAM ma nogo gi mraza
[/quote]


[b][color=black];)Той го каза.Аз ще си замълча за Sram(i pozor-pilot na valiak):D

Иначе xtr е прав за Marzocchi-tata.Имаше некви шитни покрай разпространението на снимките из нета,но кои знае,може [color=red]нарочно[/color] да са ги пусанли,да се заговори за тях;)Както и Valve направиха с Half-Life 2 beta-ta.:)
Но неможе да се [color=red]отрече[/color] обаче,че малкия брат на трите осмици,двете шестици не изглеждат [color=red]доста[/color] стабилни,а и много [color=red]стилни[/color]:8D:В това число попада и новото [color=red]вилчище[/color] на Manitou,за което досега не бях чувал,но по вида виждам силно крадене на идей от Marzocchi;):D,главно стилни де,но пак си е кражба:DНо като цяло ме радва,с удоволствие бих я карал за FR вместо Slider+-a:8D:
Колкото до новия Hayes,нещо ми мирише на [color=red]гнило[/color].Изглежда прекалено простовата,направо като някоия [color=red]куча[/color] марка да не кажа.Но пък от друга страна това [color=red]е[/color] XC спирачка та предполагам,че е в кръга на нещата този леко простоват дизаин.Незнам какво мислите вие.
За LX нищо немога да кажа,LX като LX.Все така добри за междиния клас.

Май това е засега,ако TOYAGA добави още някой нов продукт и за него ще си ф[color=red]ъ[/color]рля мението;):D

edit:Опа,шях да забравя:D.10х за инфото TOYAGA:8D:
[/b][/color]
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Чет Май 27, 2004 9:30 am

Хкхм... Ето и част от обещаните подробности...

[b]LX[/b]От снимките ясно се вижда, че LX 2005 и Hone са базирани на една и съща платформа – трик, който бе използван и при XT/Saint. Разликите между компонентите на двете групи в редица случаи се ограничават само в цвета... Според мен най-интересни в случая са две неща - LX за първи път в историята се предлага с дискови спирачки (160 и 203 мм ротор по избор), но пък V-брейковете са доста по-смотани от тези на предходната версия (без паралелограмното окачване на накладките), което ме навежда на мисълта, че Shimano не очакват някой да купува такива въобще (или ако купува, да се насочи към тези на ХТ или XTR)... LX следва да се появи на пазара през септември, но според мен това РЕАЛНО няма да се случи преди март догодина – в момента японците така са го закършили с доставките, че си е е.ало мамата, а изгледите положението да се промени до септември са по-скоро песимистични. Но това е друга тема...

[b]Marzocchi[/b]
Мда, както посочи xtr, снимките на 66 от изложението в Тайпе бяха махнати принудително от някои сайтове, но на други (където всъщност се появиха за първи път) си останаха.:D:D:D Все едно – който излага публично даден продукт, би следвало да е наясно, че някой вероятно ще го види и може би ще пожелае да сподели видяното с останалите... Още повече, че жабарите показаха цялата си нова гама и на Sea Otter и в момента има ужасно много хора, видели и снимали 66 и малкия All Mountain SL. Но на въпроса:

[b]All Mountain SL[/b] (вляво на снимката)
Тва (оранжево!) нещо доскоро бе известно само под кодовото название „Desert storm”(хе-хе) и всъщност представлява цяла нова All Mountain-серия, включваща версиите 1, 2 и 3. Интересното и при трите е специално разработената нова корона и способстващото за намаляване на триенето черно покритие (като на 66) на подпорите с диаметър 32 мм. Ботушите са познатата от FR-версиите от тази година монолитна магнезиева отливка. В зависимост от версията, ходът варира между 110 и 150 мм (регулируем между 110 и 130 или между 130 и 150 мм посредством новата система ICON (включва ЕТА и TAS) при версията 1), 2 и 3 се предлагат във варианти със 110, 130 или 150 мм. Има още доста технически подробности около пружините/амортизацията, но нямам време да ги описвам всичките... Ако има въпроси – тогава конкретно. Вилките от тази серия се очакват на пазара през октомври, ще струват около $600 и според жабарите ще тежат между 1850 и 1950 грама в зависимост от версията.

[b]66[/b]
Еднокоронният малък „еквивалент” (дръжки!) на 888 ще се предлага в три версии – R, RC (в средата на снимката) и VF (вдясно). И тук короната е нова, подпорите са 35 мм, пружините са стоманени с въздушен preload, а ходът може да бъде 150 или 170 мм. Захващането за главината е за 20 мм проходна ос, амортизацията e HSCV в единия крак и SSVF в другия при R, само HSCV при RC и двоен SSVF при VF. Теглото варира между 2700 и 2900 в зависимост от версията, цената ще се върти около $700, а появата на пазара се очаква към октомври.

[b]FOX[/b]

[b]Factory Downhill Fork[/b]

Първата DH-вилка на Fox, която естествено ще дава ядове главно на жабарите.:D:D:D 40 мм (!!!) подпори, регулируем между 200 и 150 мм ход, тегло около 3 кила, 20 мм проходна ос. Ушите за спирачния апарат приличат на IS, но не са – става дума за някакъв нов стандарт, който обаче според Fox ще бъде съвместим (не е ясно как) с IS и PM. Повече инфо за момента няма, знае се само още, че вилката е доста къса/ниска за двукоронна с подобен ход, което позволява постигането на по-добра маневреност на возилото. До есента, когато ще влезе в продажба, вилката ще се кара само от следните професионалисти – Джаред Грейвс, Рос Милан (Team Yeti), Кайл Стрейт, Къртис Кийн (Specialized), Марла Стреб, Кати Прюит (The Luna Chix), Лайза Шер (Chumba Wumba) и Мелиса Бюл (KHS). Миналата седмица на състезанието в Биг Беър Джаред Грейвс е завършил пети при мъжете, а Стреб и Прюит – съответно 2-ра и 4-та при жените с тази вилка.
Останалите вилки на Fox за 2005 (F, Float, Talas и Vanilla) са с променен дизайн, подобрени Pro-Pedal настройки (по-добра отзивчивост), увеличен от 120 на 130 мм максимален ход и разни други несъществени дреболии. Новостите при шоковете Admin вече ги е отразил в новините.
[color=red]EDIT[/color] Малко допълнително инфо за "вътрешностите" на Factory Downhill Fork:
Вилката е със стоманени пружини и маслена амортизация с външно регулиране на preload-а, rebound- и compression damping-а. Ходът може да се променя вътрешно (с добавяне/отстраняване на дистанционни втулки) в зависимост от характеристиките на трасето.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот AgentOrange » Чет Май 27, 2004 3:49 pm

Снимка на новия Fox в действие [url=http://www.transcendmagazine.com/gallery/DownhillMania/dhm96apost?full=1] тук[/url]. Аз да си призная по-грозна вилка не бях виждал, а пък тая ще струва колкото Dorado... :).
Аватар
AgentOrange
 
Мнения: 552
Рейтинг: 1965
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:52 pm

Мнениеот Alien » Чет Май 27, 2004 6:38 pm

[quote="AgentOrange"]

Снимка на новия Fox в действие [url=http://www.transcendmagazine.com/gallery/DownhillMania/dhm96apost?full=1] тук[/url]. Аз да си призная по-грозна вилка не бях виждал, а пък тая ще струва колкото Dorado... :).
[/quote]


Чак пък грозна... :D всичко двукоронно, което не е на Zoom/Logan/Whatever, е красиво. :D:D

Никой нищо не казва за Manitou Stance Kingpin. Изглежда доста красиво. Почти колкото 888R. Някак си странно ми наподобява на нея.
I feel terrified, which is... you know, sickest feeling ever.
Brandon Fairclough
Аватар
Alien
 
Мнения: 3577
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Окт 30, 2003 8:06 pm
Местоположение: София

Мнениеот axelmax » Чет Май 27, 2004 8:03 pm

e krasotata li e nai vajna ,tva ne konkurs za krasota ,treba da e efektivna i posle da e huvava na vid.a i kakvo i e na vilkata na FOX ,koe i e groznoto bili poqsnil
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот screamBoy » Чет Май 27, 2004 9:53 pm

тръбите са много дебели и изглежда тромава колкото мойто оръдие (на мъчението)
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот TOYAGA » Пет Май 28, 2004 8:35 am

[b]Manitou[/b]

Metal Psycho, нямам представа защо си мислиш, че Stance (Kingpin) е нещо, равносилно или по-добро от Sherman Slider+ (да не говорим за 888R, Alien :D:D:D). Може би ви заблуждава външния вид... В действителност серията Stance е нещо като “Sherman за социално слаби”, с която Manitou ще се опитат да изловят тийнейджърите и другите малоимотни фрийрайдъри... Ето какво ще включва серията:

[b]Stance Kingpin [/b]– двукоронна вилка с ход 170 мм, амортизация TPC Plus с външно регулиране на rebound- и вътрешно на compression-damping-а. Пружините са стоманени с въздушен preload, подпорите са стоманени, 32-милиметрови, цената ще е около $350.
[b]Stance Flow [/b]– еднокоронна вилка с ход, регулируем между 150 и 120 мм посредством RTWD, амортизация Fluid Flow, външно регулиране на rebound-а, цена около $325
[b]Stance Static [/b]– две вилки с нерегулируем ход от 80 или 100 мм, предназначени за Street и Dirt Jump, амортизация Fluid Flow, стоманени пружини с въздушен preload, цена около $285.

[b]Radium[/b] също е за „социално слаби”, които не могат да си позволят Swinger с SPV. На практика новата серия ще замени досегашните Q-шокове и ще струва горе-долу колкото тях. Пружините са пневматични, амортизацията е маслена, с нова система Platform Plus (би следвало да работи подобно на SPV). Топмоделът Radium RL има Lockout и регулируем rebound.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Пет Май 28, 2004 8:47 am

@ Agent Orange

:D:D:D Mда, цената определено ще е някъде около тази на Dorado MRD X-Works, но Fox едва ли ще изненадат някого точно с високи цени:xx(: Колкото до красотата... не знам, не разбирам :D Лично на мен двукоронните вилки изобщо не ми харесват на външен вид, но това нищо не означава в случая...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Пет Май 28, 2004 9:11 am

[b]Hayes[/b]

Към казаното от xtr бих могъл да добавя единствено това, че теглото на El Camino с 160-милиметров ротор (като опция се предлага и 203 мм) е само 370 грама. Явно Hayes нямат намерение да оставят единствено Juicy да се кичи със суперлативи относно настройките... Metal Psycho, тва е XC-спирачка бе пиле! Естествено, че ще ти изглежда „недоправена” за употреба в танк...

[b]Magura[/b]

HS-33 е изцяло нова – нов бустер, нови лостчета със старите добри възможности за регулиране, нови апарати „с по-лесен монтаж”. Аз лично не мога да си представя как някой може да определи монтажа на старата HS-33 за труден, но щом в Magura са решили...
Julie също е изцяло нова. Най-интересното са „моноблок”-апаратите.

[b]SRAM[/b]

Тук xtr поизчерпа темата, но може би трябва да се каже, че новите Trigger-и (модел 2006!) са променени съобразно претенциите на Shimano и могат да се продават безпрепятствено. Главната промяна е изместването на задното лостче още по-назад, което според отзивите ги е направило още по-удобни за употреба. Задният дерайльор X9 наистина е опростен като материали XО – т.е. страшен е. Предният X Gen предстои да доказва какво може на практика и доколко няма да бъде атакуван в съда....

[b]Shimano M 751 Rapid Fire[/b]

Командите на практика са добре познатите от XT 2003 суперкачествени RF. Оттук-нататък ще се предлагат отделно от групите и са предназначени да заменят DC-командите в случай, че на някой последните не му харесат – LX 2005, Hone и Saint вече имат отделни лостчета за дискови спирачки, скоро такива ще се предлагат и за XT 2004. Накратко – Shimano налагат твърдо Dual Control-а, но нямат намерение да се дават без бой на SRAM, които се опитват да използват „намалението” и да се набутат в опразнената ниша с техните Trigger-и.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Metal_Psycho » Съб Май 29, 2004 8:42 pm

[quote="TOYAGA"]

[b]Manitou[/b]
Metal Psycho, нямам представа защо си мислиш, че Stance (Kingpin) е нещо, равносилно или по-добро от Sherman Slider+ (да не говорим за 888R, Alien :D:D:D). [b]Mоже би ви заблуждава външния вид...[/b] [/quote]

[b][color=black]Ами да,аз за [color=red]външниа[/color] вид говорех,не за друго:DИмах предвид,че "ботушите" са черни както и стеншоните,[color=red]леко[/color] взаимстване от Marzocchi:8D:Ти какво ми се връзваш на всяка дума:D
;)[/b][/color]

[quote]Metal Psycho, тва е XC-спирачка бе пиле! Естествено, че ще ти изглежда „недоправена” за употреба в танк...

[/quote]

[b][color=black]Ами много [color=red]я[/color]сно бате[:p].Изказвам си мението от [color=red]мойта[/color] гледан точка:8D:;)[/b][/color]
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот ЛегуМанъ » Съб Май 29, 2004 8:51 pm

[quote]Аз да си призная по-грозна вилка не бях виждал[/quote]

Е то и аз да си призная по-грозен човек не бях виждал, ама...
Chilli DH TEAM
ЛегуМанъ
 
Мнения: 39
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Май 10, 2004 3:41 pm
Местоположение: Fiji


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта