[quote="velco"]
Хмм, струва ми се, че в началото нямаше бълбукане, а то се появи след 100-200км, ама може и да не съм обърнал внимание ...
[/quote]
Бълбука , най-вероятно ти се е разработила хубаво reboound клапата и затова. Най-силно се чува обаче, когато маслото леко се е газирало (което не е проблем де). Не би трябвало обаче да го чуваш в движение (като изключваме скоковете, олита и подобни). Ако го чуваш като натискаш на място вилката, нормално е. Спри да натискаш на място и карай
:8D:
[quote="velco"]
82-86 в зависимост от настроението на кантара, карам XC с афинитет към големи камъни.
[/quote]
Ако си с medium пружина, мисля че ти е с една идея по-твърда, отколкото трябва, но това са лични предпочитания на карача.
[quote="velco"]
А имаш ли идея за реглаж на rebound-a на задния шок на NRS3 2003? В момента въпросния шок е напомпан до 160 PSI, има 1.25mm sag и в 90% от положенията на врътката има нищожен, едва забележим damping, с други думи в крайно затворено положение шока връща страшно бавно, може би 1-1.5 сек, 1/8-mа оборот и damping-а почти изчезва ?
[/quote]
80% от тежестта ти лежи на задния амортисьор, тоест бързия rebound отзад е зло (поне за мен). Моя Fox работи по същия начин, но усещам всяко положение на врътката по различен начин, тоест damping-а се променя, колкото и да не се усеща като натискаш седалката отгоре.
Аз си нагласям rebound-а така, че когато задницата ми влезе в дупка, след най-дълбоката й част да не ме изхвърля нагоре. Ако лесно ти потъва, значи ти е малък compression damping-a и трябва да го регулираш (не съм спец по NeverRideSlow III, с какъв шок беше? - има ли такава настройка?). Ако няма - стегни малко пружината и rebound-damping-a.