Koe shte mi preporuchate?

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Koe shte mi preporuchate?

Мнениеот Beginner » Пет Апр 23, 2004 9:52 am

Zdraveite ,
kakto vijdate ot nick-a mi pulen novak sum.haresal sum si 3 kolela iskam da mi preporuchate nqkoe poneje az ne moga da resha koe e po-dobro.

http://www.leader96.com/357.htm# - Leader 357 (610lv go mernah nqkude)

http://www.sprintmaxcom.com/fsp/vector.htm - Sprint Vector(610lv go mernah nqkude)

http://www.sprintmaxcom.com/fsp/stealth.htm - Sprint Stealth

po princip sum se nato4il na Vector-a poneje ima dosta amortisiori i predpolagam e nai-komfortnoto ot tezi?na 2-ro mqsto slagam stealth-a poneje ima super vunshen vid , a ina4e i leadera ne e losh.kakto vijdate za men nai-vajnoto e komforta.po princip koleloto shte go polzvam ednakvo i za gradsko i mountain , ama ne ekstremno.za udovolstvie i za sport mi shte da go polzvam.(po-natatuk moje da se zahvana i po-serionzno ama purvo trqbva da si opravq figurata 4e v sofiq s taq kola sum ka4il 15 kilograma!!!).kato se ima v napredvid 4e sum 183sm visok , predpolagam nqma da ima problemi.ako mojete da mi kajete ot kude moga da si kupq koleloto na nai-dobra cena , bez zna4enie ot koi grad?

ako sum oburkal mqstoto na foruma - izvinqwam se.
ako ima i po-dobri resheniq ama ne po skupi ot 700lv shte sum vi mnogo blagodaren da spodelite.


Blagodarq vi predvaritelno!
Beginner
 
Мнения: 103
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Апр 23, 2004 9:38 am

Мнениеот did » Пет Апр 23, 2004 10:12 am

[quote="Beginner"]
ako sum oburkal mqstoto na foruma - izvinqwam se.
[/quote]


Не, не си объркал мястото! Може сега като видиш какви препоръки ще ти се дадат да се почувстваш все едно си, обаче гарантирам, че ако някой ти даде съвет, разминаващ се с твоите очаквания, той ще е напълно добронамерен. Според мен, като гледам кък какво си се насочил, колелото ще ти трябва по-скоро за панаир, а не за планина. И двете почват с "П", но не са едно и също! За тези пари на много места в този форум ще прочетеш сума ти препоръки за марки, модели,... Но конкретно за тези три колела ти гарантирам, че никой нищо добро няма да ти каже, най-малкото защото никой разумен човек няма да тръгне с тях в планината, дори да му ги подарят, камо ли пък пари да дава. Като за начало, опитай се да си изясниш за себе си как подреждаш като приоритет дизайна и функционалността. Защото по функционалност тези колела са в долна мъртва точка!
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Beginner » Пет Апр 23, 2004 10:21 am

ami nqma problemi s kritikata , nali vijdash 4e nishto ne razbiram :D.oba4e razqsni mi zashto tezi kolela ne stawat?vse pak nqma da gi polzvam za skoci , figuri ili taka natatuk , prosto iskam kato go karam , nezavisimo po kakva nastilka , da mi e komfortno i to vuzmojno nai mnogo.da ne govorim 4e predi sum imaml i problemi s prostata ot edno skapano kolelo sus kofti sedalka i bez amortisiori.a i stava duma i za gradsko karane (naprimer prez sedmicata shte hodq s koleloto na rabota vmesto s kolata , a prez weekenada shte hodq na vitosha s nego , primerno)
Beginner
 
Мнения: 103
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Апр 23, 2004 9:38 am

Мнениеот did » Пет Апр 23, 2004 10:36 am

[b]МНОГОТО[/b] амортисьори и комфортът при каране са различни неща! Комфортът при каране го осигуряват [b]КАЧЕСТВЕНИТЕ[/b] амортисьори, добрата геометрия на рамката и удобната седалка. Под качествена геометрия не разбирам рамка, изглеждаща като чертеж от учебника по стереометрия за 11 клас, а просто съобразена с чофешката физиология. Абе с няколко думи: количествените натрупвания на винкелчета, тенекийки, пружинки и т.н. въобще не е задължително да води до качествена промяна в положителна посока.

А конкретно защо не стават тия колела: заради идеите, вложени при конструкцията на рамките. Добрите рамки са с минимално количество шарении и заварки, а където има заварки, те са достатъчно осигурени със съответните подсилки. Избраните от теб возила се състоят изключително и само от заварки, чиято единствена цел е да е шарено , да се радват децата! А доколко многото пружини без някакъв амортисьорен елемент за смекчаване на действието са добро нещо можеш и сам да прецениш! Остави си колата само на ресьори, без амортисьори, подсили пружините (даже по две на колело сложи) и ще видиш ефекта!
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Beginner » Пет Апр 23, 2004 10:45 am

razbiram , prav si , bqh ostanal s vpe4atlenito 4e tezi amortisiori ne sa samo prujinki?misleh 4e sa i masleni?.preporuchai mi dobro kolelo pone da se orientiram kakvo da gledam.a ina4e ne mogat li da se smenqt amortisiorite s neshto takova - http://e-shop.screambikes.tobulgaria.in ... cts_id=163 ?

Mersi mnogo za razqsneniqta!
Beginner
 
Мнения: 103
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Апр 23, 2004 9:38 am

Мнениеот KiZZo » Пет Апр 23, 2004 11:04 am

Моят съвет е да си вземеш колело с твърда задница. За тези пари е по-логичен избор, като дори и то ще бъде с компромиси. Ако много държиш на двойно окачване поне се ориентирай към нещо по-нормално - тези колела са абсолютна екзотика. Примерно това с двата амортисьора - не съм виждал друго такова колело. Ако наистина имаше някакво предимство големите производители също щяха да имат подобни модели ...

За решения до 700 лв:
RAM HT1 - не знам колко ще струва тази година, но ще е някъде ок. 700 Drag ZX5 - 570 лв.

Също може да разгледаш по-евтините модели на Scott и Giant - като компоненти са по-зле от българските в същия ценови диапазон, но пък смятам, че марката им все пак означава нещо.
KiZZo
 
Мнения: 498
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Вто Окт 22, 2002 1:43 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Beginner » Пет Апр 23, 2004 11:13 am

a za Drag Behemot kakvo shte kajete?da tva s 2-ta amortisiora e malko izmislena rabota.
Beginner
 
Мнения: 103
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Апр 23, 2004 9:38 am

Мнениеот Admin » Пет Апр 23, 2004 11:14 am

Ако държиш много на предно и задно окачване, насочи се към нещо като Drag F-4 или Cross T-Rex. Лично аз се присъединявам към препоръката за някакво читаво колело с твърда задница и преден амортисьор. Дори от гледна точка на това, че ще караш повече в града е по-добре, защото ще задвижваш по-малко килограми. Но, както казах, ако държиш да ти е меко отзад, виж горните два велосипеда.
:8D:
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот Beginner » Пет Апр 23, 2004 11:24 am

a kude moga da vidq kak izglejda i nqkakvi specifikacii na drag zx5.da ian4e tova 4e shte vurtq pove4e kila e hubavo ot kum tova 4e shte otslabna po-burzo :D.tozi cross shte go pogledna , i f-4 gledam izglejda dobre i mi haresva.davaite oshte idei . ina4e shte mi e lubopitno ako nqkoi si e vzel ot vuprosnite(ili e probval pone ) Vector i Stealth.
Beginner
 
Мнения: 103
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Апр 23, 2004 9:38 am

Мнениеот KiZZo » Пет Апр 23, 2004 11:29 am

[quote="Beginner"]

... tova 4e shte vurtq pove4e kila e hubavo ot kum tova 4e shte otslabna po-burzo :D ...
[/quote]


А като отслабнеш какво ще правиш? - колелото няма да отслабне заедно с теб :)
KiZZo
 
Мнения: 498
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Вто Окт 22, 2002 1:43 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот did » Пет Апр 23, 2004 11:32 am

[quote="Beginner"]

a kude moga da vidq kak izglejda i nqkakvi specifikacii na drag zx5.da ian4e tova 4e shte vurtq pove4e kila e hubavo ot kum tova 4e shte otslabna po-burzo :D.tozi cross shte go pogledna , i f-4 gledam izglejda dobre i mi haresva.davaite oshte idei . ina4e shte mi e lubopitno ako nqkoi si e vzel ot vuprosnite(ili e probval pone ) Vector i Stealth.
[/quote]


Със сигурност никой нищо няма да ти каже за Вектор и Стелт! А вместо да въртиш повече кила, по-добре върти повече километри или по-интересни пътеки. Иначе, ако целта ти е да имаш тежко колело, винаги може да му закрепиш някъде по рамката кило-две олово и готово!
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Beginner » Пет Апр 23, 2004 11:34 am

Cross T-Rex go vidqh i mnogo mi haresa , kakva mu e gore dolu cenata? po-dobro li e ot F-4 , drugi alternativi?
Beginner
 
Мнения: 103
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Апр 23, 2004 9:38 am

Мнениеот PzNike » Пет Апр 23, 2004 11:37 am

Drag ZX5
RAM HT1
Sprint Appolo (s montaj Deore) - ako uspeesh da namerish
Drag Expert ako mojesh da si go pozvolish

ako mnodo dyrjish na amortisyorite - Drag F4
eto link kym velosipedi Drag:
[url]http://www.velomania-bg.com/prod_drag_.htm[/url]
za RAM:
[url]http://www.ram-bikes.com/main.html[/url]
moje da poglednesh i tuk za Expert-a:
[url]http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=1220[/url]
Achtung Panzer!
PzNike
 
Мнения: 257
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Мар 19, 2004 1:41 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот tuba » Пет Апр 23, 2004 11:42 am

Дори и да влезе на рамката X-Fusion O2
на Вектора трябава да му сложиш два :D
кето ще направи ценат 1000лв ако си готов да дадеш
толкова помисли за нещо подобно:
Рамка DRAG F4 + вилка Marzocchi EXR AIR PRO 516.50лв.
Самоче изчакай новите рамки на Веломания и виж F5
или RAM XC рамка. Ако 1000 ти се виждата много
май е по-добре твърда рамка с приличен амортесйор
отпред седалка която да ти е удобна.
Ако седалката ти е удобна мисля, че няма да имаш проблеми

А какво не им е наред на тези дето си ги харесал, е много неща
вилките, спирачките, задните амортесиори, геометрията на рамкита
Аз не съм разбрач ама има няколко войнстващи врагова на
"Българската велосипедна чалга" в този форум те сигурно
ще се изкажат по темата ако не потърси в архива доста е обсъждано
по въпроса
tuba
 
Мнения: 342
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Юли 02, 2003 10:14 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот tuba » Пет Апр 23, 2004 11:52 am

Еиииии аз докат напиша гледай какво стана
10 поста :D
Колелата които си харесал мязат на колеал за спускане
Cross T-Rex също е за на там нищо не те спира да си въртш с такова
колело просто не са за тази цел и са си тежички и с различна стойка
та няма да си доволен ако ходиш на работа с такова.
Та чудя се защо налиташ се на масивно иглеждащи рамки с големи
двъкоронни вилки. Харесва ти как изглеждат или мислиш че ще ти е по
удобно с тях. Защото второто съвсем не е задължително.
tuba
 
Мнения: 342
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Юли 02, 2003 10:14 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот F1-MAN » Пет Апр 23, 2004 12:22 pm

Не знам какви са цените тая година, обаче мисля че един Drag Expert е 700 и нещо лева изцяло с deore, а този монтаж е класи над първоначално харесаните от теб колела. А и с по-удобна седалка не вярвам да имаш проблеми с комфорта в града, в планината също.
Аз лично бих предпочел Expert(нищо че е с твърда рамка) пред F4.
Иначе карам с Behemoth и мисля, че за нормално каране в планината(поне аз не съм го изтезавал) е достатъчно здрав. Моят отзад е само с пружина, обаче малко след като го взех на същата цена(пак казвам не знам колко е тази година, обаче май е над 800лв с deore. Абе даже не знам дали го предлагат в такава конфигурация) му сложиха маслен.
Единственото лошо е, че е малко тежък.
Аватар
F1-MAN
 
Мнения: 1466
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 11:09 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Beginner » Пет Апр 23, 2004 12:38 pm

[quote="tuba"]

Еиииии аз докат напиша гледай какво стана
10 поста :D
Колелата които си харесал мязат на колеал за спускане
Cross T-Rex също е за на там нищо не те спира да си въртш с такова
колело просто не са за тази цел и са си тежички и с различна стойка
та няма да си доволен ако ходиш на работа с такова.
Та чудя се защо налиташ се на масивно иглеждащи рамки с големи
двъкоронни вилки. Харесва ти как изглеждат или мислиш че ще ти е по
удобно с тях. Защото второто съвсем не е задължително.
[/quote]



ami da ti kaja naistina na vunshin vid masivnite mi izglejdat po-dobre a i nasitina mislq 4e e po-udobno s tqh(ot kum amortisiorite) poneje tezi tunkite po4ti nikoga nqmat amortisiori , a az si durja na tqh.

a kato otslabna shte hvana muskuli(nadqvam se) :D.ina4e za pove4e kilometri nqmam vuzmojnost poradi edna edinstvena pri4ina - mnogo mi e ograni4eno svobodnoto vreme.po princip iskam masivno izglejdashto kolelo , no da e shto gode leko za razmerite si , za tova gledam i aluminievite.a i vqrno 4e se zaglejdam po po-ekzoti4nite , iskam da se razli4avam malko ot masovite kolela.no da ne ostanete s vpe4atlenie 4e si padam po ciganiqta :D.a osven tova veroqtno kakvoto i da si vzema posle shte mu smenq dosta ot neshtata , imam vuzmojnost da investiram v koleloto no ne navednuj s golemi sumi.za tova 4e ako nqkoe kolelo malko kuca ot kum spira4ki i amortisiori to e qsno 4e purvo tqh shte smenq.Behemota idva skupo , proverih , nad 800lv sa mi mnogo , za tova gledam neshto do maksimum 700 a po vuzmojnost i 600 , za tova gi zagledah tiq sprintove , shtoto nai-skupoto e 600lv a puk sa aluminievi , no ako amortisiorite sa bokluci naistina nqma smisul , a za leader-ite kakvo shte kajete? ili za nqkoi drug model na cross?
Beginner
 
Мнения: 103
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Апр 23, 2004 9:38 am

Мнениеот axelmax » Пет Апр 23, 2004 12:42 pm

za kolelo sas preden amortesior drag expert 720 sas deore ili zx5
za kolelo sas preden i zaden amortesior f4 ,no izchakai da vidish i f5


no moeto mnenie e da si vzemesh drag expert i posle kato se zainteresuvash po veche smenqsh ramkata sas meka ramka i si gotov stoto montaja e dostatachno dobar ,kakto kaplite i glavinite sa dosta zdravi ,smetam che predniq amortesior ste izdarji kato zdravina
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот Beginner » Пет Апр 23, 2004 12:54 pm

a i zabravih da spomena neshto vajno.veroqtno za rabotata mi naistina bihte si pomislili 4e nqkoi bez zaden amortisior shte e po-dobre , no ne sum vi spomenal ot kakvi prepqdstviq minavam.po putq osven tradicionnite paveta ima i edno kofti presi4ane na tramvaini relsi deto sa s 5 sm shtruknali ot zemqta i s dupki pokrai tqh , da ne govorim i za razkopanite ulici i za tradicionnite dupki deto da se 4udi 4ovek ot kade da gi zaobikalq. s 2 dumi kakto i da go poglednem , vqrno 4e shte go karam i v grada ama iskam da se durji dobre pri golemite neravnosti kakto i v grada , taka i v planinata.sedalka 4e shte smenqm shte smenqm , puk ako shte i s 1000 amortisiora da e koleloto , prosto tiq tvurdite me ujasqvat.
Beginner
 
Мнения: 103
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Апр 23, 2004 9:38 am

Мнениеот axelmax » Пет Апр 23, 2004 12:54 pm

ako dadesh 700 leva za sprint ,leader ,cross,balkan ,tempo nema da si go prostish,povervai mi

inache nai skapoto kolelo na sprint e okolo 3000 leva;)
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот Beginner » Пет Апр 23, 2004 12:59 pm

[quote="axelmax"]

ako dadesh 700 leva za sprint ,leader ,cross,balkan ,tempo nema da si go prostish,povervai mi

inache nai skapoto kolelo na sprint e okolo 3000 leva;)
[/quote]


e dobre de , ama drugite aluminievi takiva s diskovi spira4ki i amortisiori sa mnogo skupi , iskam hem evtino hem hubavo ama nqma :D.a da i razbrah za koi sprintove govorish :)
Beginner
 
Мнения: 103
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Апр 23, 2004 9:38 am

Мнениеот Beginner » Пет Апр 23, 2004 1:22 pm

ot vsi4ko pro4eteno do sega eto kakvo si haresah -

Cross T-Rex - zaradi oka4vaneto , ne mi haresva cweta (ama tva ne e bolka za umirane) i malko formata ne mi dopada s tazi izvita gurbica

Sprint Stealth - mai nai-mnogo se blaznq ot cveta i spicite , no ako zadniq amortisior ne e 4itav , shte e losho.a i gledam e dosta golqmo , toest po moiq razmer e?

Drag F-4 - po princip mi haresva ama mai e malko skupo a i nali shtqlo da izliza F-5 , ako izlezne f-5 i e mnogo po-dobro opredeleno shte e na purvo mqsto.


taka ili ina4e kato si vzema koleloto to shte mu smenq pedalite , veroqtno i gumite (haresal sum si nokian) ako ne sa dobri , spira4ki shte smenqm ako se naloji , sedalka zaduljitelno shte smenqm , kato subera pari i veroqtno shte se zamislq za profesionalen zaden amortisior.shte stane skupo kolelo no kakto kazah nqmam vuzmojnost navednuj da investiram.


daite oshte idei za takiva sus zaden amortisior.
Beginner
 
Мнения: 103
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Апр 23, 2004 9:38 am

Мнениеот axelmax » Пет Апр 23, 2004 3:43 pm

ne vsichko se oredelq ot amortesiora ,verno golqma chast ,no i i okachvaneto na ramkata e dosta vajno i ne uchakvai ot skapana ramka sas hubav amrtesior taka kakto sas hubava ramka i hubav amortesior
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот Beginner » Пет Апр 23, 2004 3:56 pm

e da ama hubavite aluminievi ramki sa mnogo skupi , daite mi ceni da vidim.
Beginner
 
Мнения: 103
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Апр 23, 2004 9:38 am

Мнениеот DeMoN » Пет Апр 23, 2004 4:30 pm

ei kade moga da vidq f5.Az imam cross t-rex i purvo ne za gradsko i vtoro ramkata e 18'' , koeto zna4i maka za teb. f4[f5] e po razumno re6enie .
PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG ..........................................
DeMoN
 
Мнения: 522
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Фев 28, 2004 10:36 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Beginner » Пет Апр 23, 2004 4:59 pm

na f4 kolko e golqma ramkata?na T-Rex-a napravo zabravih da vidq kolko e.kofti zna4i otpada i ostavat Stealth-a koito e s 21" ramka i f4 koito neznam s kolko e ama ako e s po malka ne e dobre.
Beginner
 
Мнения: 103
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Апр 23, 2004 9:38 am

Мнениеот MOD » Пет Апр 23, 2004 8:33 pm

[quote="DeMoN"]

ei kade moga da vidq f5.Az imam cross t-rex i purvo ne za gradsko i vtoro ramkata e 18'' , koeto zna4i maka za teb. f4[f5] e po razumno re6enie .
[/quote]


Ето [url=http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=1206]тук [/url] е първата читава информация за F5 - снимка + малко подробности
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Beginner » Пет Апр 23, 2004 8:58 pm

eeee opredeleno e mnogo stilno F5 , kolko li shte struva?kolko e golqma ramkata?kakvi li shte sa skorostite?dadenite milimetri sa za hoda na amortisiorite?da ne e 1600lv :)
Beginner
 
Мнения: 103
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Апр 23, 2004 9:38 am

Мнениеот axelmax » Пет Апр 23, 2004 9:01 pm

kupuvai stom si reshil posle da ne sajalqvash mnogo
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот F1-MAN » Пет Апр 23, 2004 9:09 pm

Абе F5, като го гледам май доста ще надхвърли 700лв. А иначе ако твърдо държиш на амортисьори, може би F4 не е зле, обаче ако е поне всичко му е Асеra, защото в магазина май го продават за по-евтини курбели и главини. Нека и други да кажат дали е добра тази конфигурация, ама питай в магазина дали могат да ти го сглобят изцяло с Acera(дори ако можеш Alivio) и Suntour XCP75, мисля че ще стане добре. Защото на мен колелото с Alivio(е курбелите ми са Acera) и v-brake deore ми излезе 790лв, а рамката на f4, e 100 и нещо лева по-евтина, така че ако могат да ти го сглобят с Alivio и v-brake сигурно ще излезе под 700лв.
Аватар
F1-MAN
 
Мнения: 1466
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 11:09 am
Местоположение: Bulgaria

Следваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта