[quote="TOYAGA"]
@ bikerider
[quote]бих препоръчал както каза MetalPsycho да включиш ShiverDC към DropHuge/XFR. Освен това към WeekendWarrior мисля, че трябва да се включи и JuniorT.[/quote]
Добавих ги.
[quote]Ако обаче поне малко те мързи да правиш профилактика през месец, бих ти препоръчал Marathon или някой Fox. Ако MZ ти е много тежка (заради големия обем масло), категорично ти препоръчвам Fox.[/quote]
Нарочно не исках да цитирам резултатите на ПРЕХВАЛЕНИTE от всички Fox 80X/100X, щото е offtopic, но сега ще го направя
[color=red][b]Fox 80X [/b][/color]Тегло - 1647 грама, А/B - 174/23,6 Нм на градус
Повреда на дясната подпора след 94 891 цикъла
[color=red][b]Fox 100X [/b][/color]Тегло - 1683 грама, А/B - 173/23,3 Нм на градус
Теч на масло след 100 000 цикъла
На фона на тези доста скромни постижения искам да отбележа, че цената на една от тези вилки е почти два пъти по-висока от тази на Marathon SL... ТОВА според мен е предумишлен ГРАБЕЖ!
По въпроса за тестовете на Bike. Коментирахме с теб ГЛУПАВИЯ и адски ИЗКРИВЕН тест на спирачки, така че знаеш какво мисля по въпроса за меродавността на КОМЕНТАРИТЕ/ОЦЕНКИТЕ на Bike. Позволявам си в случая да привеждам данни от техен тест първо защото данните са от лабораторни измервания (т.е. обективни) и второ - защото тези резултати се покриват почти напълно с лабораторните резултати на "Mоuntain Bike"(основният конкурент на Bike на пазара).
[quote]Аз лично предпочитам мазнотата и качеството на Marzocchi, а стотината грама отгоре бих ги вложил в мускулна маса.[/quote]
Без никакво съмнение Marzocchi са смазващо добри в категориите от 4 до 8 и имат отлични продукти в категория 1. В категории 2 и 3 обаче предимствата на "open bath", чудесните системи ECC5 и ETA (да не говорим за фантастичните предимства на двете пружини при Marathon S) водят до УЖАСНО за областта на приложение тегло. Не искам да бъда разбран погрешно, но разликата от близо 500 (!!!) грама между Scareb Platinum и Marathon S в този клас е ОГРОМНА. Само за илюстрация на това за какви СВЕТОВЕ става въпрос в случая, ще посоча, че разликата между теглото на Scareb Platinum и Marathon SL (240 грама) е горе-долу такава, каквато е разликата в теглово отношение между дисковите версии на групите XTR 2003 и XT 2004. А разликата в ценово отношение между тези две групи е гигантска. Мисълта ми е, че XC-high-end сектора теглото е РЕШАВАЩ фактор и всеки грам надолу се плаща прескъпо. Искам да кажа, че ако човек се насочи към Marzocchi, ще трябва да жертва скъпо платено спестено тегло от други компоненти, компенсирайки го с предимствата на Marzocchi по отношение на надеждността/маниера на работата/поддръжката. Честно казано обаче НЕДОСТАТЪЦИТЕ, демонстрирани от Marathon-отливката по отношение на якостта на мен ми идват малко повече отколкото съм готов да преглътна...
[/quote]
Склонен да се съглася с това което казваш. Fox наистина са прекалено скъпи. Магнезиевата отливка на Marathon сигурно е по-слаба от другите (не оспорвам лабораторните тестове, а контекста им и изводите от тях).
Така че, според мен, изчакай 2005 моделите на Marzocchi. Имат доста фалове с моделите които се правят в Тайван и мисля, че ще вземат мерки.
По-въпроса за теглото - мисля че наистина е разумно да се балансира. Тоест аз на твое място бих спестил тегло от другаде (да речем главини и/или спирачки).
А ако наистина си решил да вземеш Skareb - имаш от мен 5 безплатни профилактики - ще видиш колко бързо ще ги изхарчиш
:D:D:8D::8D::8D: