от Admin » Чет Яну 26, 2006 1:55 pm
[quote="axelmax"]
[/quote]
с една дума по бърз рибоунд,но
не е това требе да има нещо ,което да отли4ава хидравликите за спускане и за ДЖ
????????????????????????????????????
[/quote]
Мисля, че "номерът" не е в по-бърз рибаунд, а в по-голям капацитет на клапата за рибаунда. Тези неща може и да са свързани, но не мисля, че са едно и също...
Доколкото обаче не съм усещал подобно явление при вилки, които съм карал, по-добре е да ти обясни някой, който го е усещал. Това, което съм чел/чувал е, че spike-ването се дължи на това, че по-големият обем масло при яко сгъване не може да премине обратно достатъчно бързо и го прави много бавно, при което вилката остава по-дълго сгъната с произтичащите от това неприятни последици. Ако капацитетът на клапата е по-голям, това не значи, че не може да бъде забавен рибаунда, нали? Нямам нужния опит, за да кажа дали spike-ване може да бъде предизвикано нарочно (или поради лоша настройка) при вилки, чиито клапи си имат голям капацитет, но предполагам, че може (чрез прекалено збавяне на връщането). Доколкото разбирам, разликата е, че добрите вилки могат да осигурят връщане с нормално забавена скорост, без да spike-ват, а пък не толкова добрите не могат...
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.