[quote="bluskanie"]
Не я знам тази спирачка, но имах такъв момент със старата си Промакс. Та ако си разгледал устройството на спирачката, има една подвижна "челюст" и една неподвижна такава (поне при мен).При натискане на лостчето, се движи подвижната (логика),и се движи докато не опре в ротора, който пък опира в неподвижната. Та целта е да настроиш неподвижната накладка, да седи максимално близо до ротора, за да не се криви ротора от натискането му...Тази накладка се регулира от една врътка откъм спиците без инструмент(поне при мен). Проблема се оправя за около 13-17 секунди
[/quote]
хм...
сещам се за тори промакс, но той е механичен..
моята спирачка е 4-бутална хидравлика, няма неподвижна накладка;
нагласил съм спирачката както трябва, но апаратът седи наклонен спрямо роторът;
ще провам да го снинам, защото сигурно не обяснявам както трябва...