Suntour XC60 ами...

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Suntour XC60 ами...

Мнениеот elfa » Вто Яну 03, 2006 7:57 pm

Имам колело(сглобено) Drag F4 с вилка Suntour XC60.Щях да я сменям с SR Suntour Duro-E, но сега ги нямам парите а пък и я няма в наличност.Та въпроса ми е защо тук http://e-shop.screambikes.tobulgaria.in ... cts_id=661
пише че хода е 10см а тук http://e-shop.screambikes.tobulgaria.in ... ucts_id=33
че е 7,5см???Моята незнам колко ход е(от много време не съм я карал,но мой си причини:D),но мисля че е 7,5см.Ако я сменям ще е след време и искам да я пооправя за да мога да я карам известно време!Та знаете ли как може да се направи в ДОМАШНИ условия(от човек, който много не разбира от вилки) да е с 10см ход???А проблема с бързото връшане как се оправя, знам че трябва да се дупчат еластомерите(с какво?)???Къде има еластомери само в единеия крак или и в двата???До сега не съм я отварял вилката и незнам каква изнеда ме чака в нея!!!
Само една препоръка която ще съм ви благодарен ако изпълните:
Решите ли да ми обясните как стават нещата пищете последователо(примерно):
-първо-отваряш вилката(от къде) и виждяш...
-после вадиш нещо и т.н.
Обяснявайте по ред нещата(ще се радвам ако е с точки подредено- първа...;втора...) и моля какзвайте какво трябва да се забелязва/какво се вижда!!!
Благодяря на всички кои то се отзоват на помощ:angel:!!!
elfa
 
Мнения: 591
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Съб Юли 02, 2005 10:42 pm
Местоположение: Bulgaria, Sliven

Мнениеот Cocko » Вто Яну 03, 2006 9:11 pm

Оди виж в ЧЗВ. Там си има тема именно за тази вилка как да се отвори.
Иначе първо отиди във Веломания в твоя град и ги набий:) да ти дадат ключе за вилка сънтур (по принцип:banghead: са длъжни да ти дадат), за да не трошиш нищо което може и да не се троши.
Процедурата е следната:
1. Сваляш капачките.
2. Натискаш леко, ама много леко вилката, за да се покажат отгоре пружините и да можеш да ги извадиш лесно. Отгоре имат едни пластмасови капачки, ако ги дръпнеш тях няма да се извадят пружините. ВНИМАНИЕ! Пружините са мръсни и то много!!!
3. Виждаш главите на болтовете и с направения вече инструмнет ги развиваш (тези болтове се падат в краката). Такъв инструмен съм чувал, че става по два начина- със заварки и подобни или със много удължители за отверка със сменяеми накрайници.
4. Воала! Вилката вече би трябвало сама да се разпада! Оттам вече е писано страшно много.

http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3606
Пиши на кирлица!
Pi6i na kirilica!
Cocko
 
Мнения: 511
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Чет Май 26, 2005 8:20 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот phoog » Вто Яну 03, 2006 9:28 pm

истината за тази вилка е тук http://www.srsuntour-cycling.com/techsp ... 073bd22b7a
това в сайта са пълни глупости. Вилката е 75 ход
и няма еластомери. И в двата крака има само прожини и малко грес. Сигорен съм, защото съм я виждал разглобена...
phoog
 
Мнения: 85
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юли 18, 2005 2:38 pm

Мнениеот elfa » Вто Яну 03, 2006 9:42 pm

@Cocko виждам че темата била твоя;)

Сега незнам така ли е не е така ама като си взех колелото/вилката ми казаха че вилката била с нов дизайн!!!В ЧВЗ-то http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=6820
погледни 14 пост той е на Windstream и се казва от начало " @freak
Ми точно това е по-добрия вариант, с шестограмите отвън - няма дълги ключове да си правиш, няма глупости " !!!Можели и моята вилка да е с шестограмен болт отдолу,отвън се има предвид отвън отдолу нали(не съм се сещал да могледна,пък не мога и сега колелото не е в къщи,не какзвам къде е сейфа:D, и не ммога да погледна поне няколко дена) и това олеснява ли нещата, ще ми трябва ли дълъг шестограм отново каъвто нямам!?Еластомерът как изглежда :D???И отново как да овелича хода и как(с какво) да надупча еластомерите за да не изхвърлят???После вилката по-обратния път ли да я събирам???
elfa
 
Мнения: 591
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Съб Юли 02, 2005 10:42 pm
Местоположение: Bulgaria, Sliven

Мнениеот bikerider » Вто Яну 03, 2006 10:44 pm

[quote="phoog"]

истината за тази вилка е тук http://www.srsuntour-cycling.com/techsp ... 073bd22b7a
това в сайта са пълни глупости. Вилката е 75 ход
и няма еластомери. И в двата крака има само прожини и малко грес. Сигорен съм, защото съм я виждал разглобена...
[/quote]


Мога само да потвърдя :agree:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот elfa » Вто Яну 03, 2006 11:03 pm

:bigeyes::bawling: phoog, bikerider сигорни ли сте 100%???Ма то там пише на втория ред System Coil spring, а на последния Preload adjuster Yes ??? И още нещо защо пише, че модела е SF-XC60 а на мойта май пише само XC60???
elfa
 
Мнения: 591
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Съб Юли 02, 2005 10:42 pm
Местоположение: Bulgaria, Sliven

Мнениеот bluskanie » Вто Яну 03, 2006 11:04 pm

[quote="bikerider"]

[quote="phoog"]

истината за тази вилка е тук http://www.srsuntour-cycling.com/techsp ... 073bd22b7a
това в сайта са пълни глупости. Вилката е 75 ход
и няма еластомери. И в двата крака има само прожини и малко грес. Сигорен съм, защото съм я виждал разглобена...
[/quote]


Мога само да потвърдя :agree:

[/quote]

Че е 75 хода...толкова е. Но има един еластомер, не съм сигурен в кой крак но има.УБЕДЕН съм защото имах такава вилка и лично скъсявах еластомера:) Също съм чувал(повтарям чувал) за хс60 със 100мм ход.А ся де...
Лау кучетия...
Аватар
bluskanie
 
Мнения: 5820
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Мар 22, 2005 11:37 pm
Местоположение: San Diego, CA

Мнениеот Windstream » Сря Яну 04, 2006 12:51 am

[quote="elfa"]

Можели и моята вилка да е с шестограмен болт отдолу,отвън се има предвид отвън отдолу нали(не съм се сещал да могледна,пък не мога и сега колелото не е в къщи,не какзвам къде е сейфа:D, и не ммога да погледна поне няколко дена) и това олеснява ли нещата, ще ми трябва ли дълъг шестограм отново каъвто нямам!?
[/quote]

Да, отвън = отдолу, но като гледам чертежа от сайта на Сънтур май нямаш късмет - доколкото схващам сегашния ХС60 всъщност е някакъв странен мелез между стария ХС60 и стария ХС50, като от ХС50 е взета точно тази идиотска система с вътрешните болтове :censore:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот Cocko » Сря Яну 04, 2006 12:59 am

Моя беше купуван миналата зима. С идиотската система. Почти няма шанс да е нормален. Но все пак това е най- лесно да се провери.
Пиши на кирлица!
Pi6i na kirilica!
Cocko
 
Мнения: 511
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Чет Май 26, 2005 8:20 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот klmn » Сря Яну 04, 2006 9:50 am

Развърташ пластмасовия регулатор на Левия крак(ако нямаш ключе става и с по-тъпа отверка и чукче в началото-после и на ръка се развива),вадиш пружината-в нея има гумена пръчка(еластомер),вадиш го от пружината отрязваш част от него-ако си по-тежък по малко и го махаш.
После по обратен ред сглобяваш.Все пак не е добре да се маха целия еластомер,за да не издъниш вилицата при по-сериозен скок.:beer:
"пришалец"
Аватар
klmn
 
Мнения: 1603
Рейтинг: 1692
Регистриран на: Пет Мар 25, 2005 8:13 am
Местоположение: Sofia/Bulgaria

Мнениеот elfa » Сря Яну 04, 2006 11:03 am

Значи еластомерът се намира в левия крак в пружината - ЯСНО. Аз съм 57кг. смяй ко 60кг. с малко аванс!!!Колко е дълаг целия еластомер, колко сантиметра или каква част от него да отрежа според моите килограми???С какво да го отрежа????Може ли примерно с ножица имам и лозарска ;) , ще станели???И със сигорност ли няма да ме изхвърля, с каква степен, колко процента ще се забави връщането(горе - долу)???А за одължаването на хода - НЯМА ДА СТАНЕ 10СМ , със сигорност, така ли е ????
elfa
 
Мнения: 591
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Съб Юли 02, 2005 10:42 pm
Местоположение: Bulgaria, Sliven

Мнениеот bikerider » Сря Яну 04, 2006 11:34 am

Баси вилката...

За еластомера ти препоръчвам макетно ножче и да режеш на малки парченца. Винаги е по-добре да режеш повече пъти отколкото да го скъсиш повече. ;)

Връщането не знам защо си останал с впечатление, че ще се оправи с рязане на еластомера - то е от липсата на смекчаване, а не от еластомера.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот bluskanie » Сря Яну 04, 2006 11:36 am

[quote="elfa"]

колко сантиметра или каква част от него да отрежа според моите килограми???С какво да го отрежа????Може ли примерно с ножица имам и лозарска ;) , ще станели???И със сигорност ли няма да ме изхвърля, с каква степен, колко процента ще се забави връщането(горе - долу)???А за одължаването на хода - НЯМА ДА СТАНЕ 10СМ , със сигорност, така ли е ????
[/quote]

Режеш 3 см от еластомера с обикновен нож.То си е една гума, която служи за ограничител и нищо повече.Връщането не можеш да забавиш чрез рязане на еластомера. Ще ти се увеличи хода малко, но според мен с твоите килограми трябва да махнеш едната пружина за да омекне вилката.10 см ход няма да извади си мисля...
Лау кучетия...
Аватар
bluskanie
 
Мнения: 5820
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Мар 22, 2005 11:37 pm
Местоположение: San Diego, CA

Мнениеот elfa » Чет Яну 05, 2006 12:34 pm

Ако режа от еластомера по-малко и хода ще се овеличава, без да преовеличавам?А как може да се забави поне малко връщането???
elfa
 
Мнения: 591
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Съб Юли 02, 2005 10:42 pm
Местоположение: Bulgaria, Sliven

Мнениеот bikerider » Чет Яну 05, 2006 12:44 pm

Като си купиш нова вилка - тази не е предвиждана за такова каране, което изисква смекчаване на връщането.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот phoog » Чет Яну 05, 2006 1:07 pm

elfa, bluskanie можеби има различни видове на вилката. Тази, която съм виждал нямаше еластомери и отдолу болтовете бяха вътре ...:(!:
phoog
 
Мнения: 85
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юли 18, 2005 2:38 pm

Мнениеот elfa » Нед Яну 08, 2006 12:18 pm

Ами ако отрежа 1см от еластомера в левия крак на Suntour XC60 с колко ще ми се овеличи хода горе-долу, невярвам 1 см. , но вие кажете?
elfa
 
Мнения: 591
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Съб Юли 02, 2005 10:42 pm
Местоположение: Bulgaria, Sliven

Мнениеот Phantom » Нед Яну 08, 2006 1:15 pm

i
Абе вземете си едно DURO E и мирясайте ;):offtopic:
Ако все пак решиш да я отваряш имам аксонометричен чертеж такаче дзвънкай.;)
Лесно ми е, защото се задоволявам само с най-доброто.
Phantom
 
Мнения: 197
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Юни 30, 2005 11:18 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Bodom » Нед Яну 08, 2006 1:18 pm

elfa: Аз работата на еластомера я разбирам така:
Пружината в нормално разпънато положение е да речем 10см. Еластомера (парчето гума) вътре в нея е дълъг 6см, пак хипотетично. При нормално положение на вилката (когато е разпъната докрай, без натиск на нея) да приемем, че пружината си е пак 10см. Сега ако почнем да натискаме - пружината се свива, и съпротивлението, което ни оказва вилката идва само от пружината (и от триенето между пружината и еластомера, но то мисля не оказва голямо влияние, а може и да греша). И това ще е докато дължината на пружината не стане 6см (дължината на еластомера) от там - нататък, като продължим да натискаме - вече ще трябва да се преборим и с еластомера (да го мачкаме и него). Което според мен е по-трудно, отколкото да мачкаш само пружината. И според мен като се накъси еластомера - увеличаваме хода на вилката през който той не указва влияние, или то е пренебрежимо малко.

Има и друга версия. Ако еластомера е плътно натикан в пружината - може да стане така, че при свиване на пружината - намотките и да смачкват еластомера помеждуси. Тогава еластомера ще играе роля през целият ход, но пак, ако е по-къс - ще е по-лесно да се преодолее, защото ще обхваща по-малка част от пружината. Дано си ме разбрал и да съм бил полезен :) И дано не живея в голяма заблуда относно тези си теории :)
Аватар
Bodom
 
Мнения: 484
Рейтинг: 1722
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 12:01 am
Местоположение: София

Мнениеот elfa » Нед Яну 08, 2006 3:30 pm

@bodom
разбрах, БЛАГОДАРЯ ти за отговора и внимание по темата!!!!ДА беше ми МНОГО полезен!!!Стопли ли се времето малко започва тунинга и изпитанията на вилката...

@Phantom SR Suntour Duro-E я няма в наличност;)!!!Имаш РМ за чертежите!!!

Благодаря на всички участниците в тази тема!!!
elfa
 
Мнения: 591
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Съб Юли 02, 2005 10:42 pm
Местоположение: Bulgaria, Sliven

Мнениеот bikerider » Нед Яну 08, 2006 4:11 pm

[quote="bodom"]
И дано не живея в голяма заблуда относно тези си теории :)
[/quote]


Така е, прав си. Аз като увреден от математика мозък бих казал, че еластомера служи за придаване на нелинейна характеристика на смекчаването на сгъване (comp damping)... :D
А рязането му премества нелинейната част към края на хода.

Дано elfa ме е разбрал, но такова обяснение едва ли му е нужно, все пак 200 компании се борят за него да кара за тях... ;)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Rotting » Нед Яну 08, 2006 4:32 pm

Става въпрос за тази прословута вилка, нали:
[img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/Rotting/20061875910_1.gif[/img]
Само й бях махнал дясната лепенка Suntour XC60...
Не случайно казват, че в този ценови клас, това е най-добрия избор. За към 60 лева - толкоз. В смисъл, не че е кой знае какво, но поне е по-здрава от Zoom-овете.
Без вилката да е сгъната, в спокойно положение, като се повдигне маншнона и се измери дължината на крака от долния ръб на короната до горния ръб на втулката, се получават някъде около 11.3см:
[img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/Rotting/200618821_2.gif[/img]
Врътките отгоре на короната са ето това:
[img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/Rotting/2006188335_3.gif[/img]
Предполагам, че с клещи или отверка и чукче лесно ще им се е*е мамата, така че най-добре да се направи една разходка до най-близкия вело-магазин и да се вземе едно пластмасово ключе, което представлява ето това (Чачо мерси :agree:) от долната му страна:
[img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/Rotting/2006188516_4.gif[/img]
... и от горната:
[img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/Rotting/2006188625_5.gif[/img]
Тапите се развиват с леко напъване с ключето и после на ръка. В крайна сметка, изглеждат така:
[img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/Rotting/2006188912_6.gif[/img]
Вилката се сгъва леко, докато се подадат пружините:
[img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/Rotting/20061881047_7.gif[/img]
Пружините се изваждат:
[img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/Rotting/20061881239_8.gif[/img]
... и от лявата се измъква шантавия еластомер - гумен шиш, дълъг 8.3мм:
[img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/Rotting/20061881420_9.gif[/img][img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/Rotting/2006188168_10.gif[/img]
Като са извадени пружините и еластомера, за проверка натиснах краката в ботушите и измерих, че в най-долно положение остават 3.7мм между долния ръб на короната и горния ръб на втулката.
[img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/Rotting/20061881812_11.gif[/img]
Като извадим 3.7 от 11.3 се получава, че максималния ход на краката е 7.6мм или нещо от сорта на 75мм ход.
Т.е. каквото и да се прави с еластомера, ходя няма как да стане по-голям от 75мм, а може само да стане по-мек или друго яче казано, яко някой 60-килограмов я сгъва на 40-50см нормално, като отреже или дори махне еластомера ще му стане по-мека вилката :D, а от тук и ще има маалко повече "виртуален" ход. При първите 2см от хода се сгъва само пръжината, а по-нататък се мачка и "гумения шиш". Следователно, като се намаля еластомера, ще се получи по-голям първоначален ход. Колкото по-малко еластомер остава, толкова "издънването" при един по-голям удар ще е и то по-голямо.

Абе, това е ташак вилка :D, прави си някакви 5-6 санта ход и това е. За сериозно каране няма смисъл да се обсъжда.
Разбира се, по-напредналите отдавна са минали през лоу-енд вилки от този сорт... :popcorn:
За обща култура: http://www.bikeschool.com/spokes/index.cgi
Rotting
 
Мнения: 544
Рейтинг: 1702
Регистриран на: Сря Юли 14, 2004 9:36 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот GECKO » Нед Яну 08, 2006 5:17 pm

Ами има модели с 100мм ход (конкретно на Scott), при които буфера който е на дъното на ботуша е по-къс и от това идва "големия" ход, а това съчетано с по-къс еластомер я прави доста прилична вилка за парите си но трябва някой да си играе...

@Rotting - абе то това еднвам удържа 160мм BR-M475 а ти си и сложил 203мм ротор... неам думи :beer:

Edit: уточнявки който ги има в ЧЗВ, но се чудя защо не е задължително да се чете преди да се пост-не а е само препоръчително :boring:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот Chovekat s TREKKINGFOX » Вто Яну 10, 2006 10:20 am

[color=beige][size=67]tva e hubavo kade to go kazva6 Rotting.no elfa-********** e ne kadaren i vilkata nemoje dasi is4isti.nai mnogo da razvali vilkata:crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::xx(::xx(:[/size][/color]
Chovekat s TREKKINGFOX
 
Мнения: 17
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Дек 17, 2005 6:39 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Phantom » Вто Яну 10, 2006 3:46 pm

[quote="elfa"]



@Phantom SR Suntour Duro-E я няма в наличност;)!!!Имаш РМ за чертежите!!!

[/quote]

SR Suntour Duro-E до преди седмица я имаше в един велосервиз на ул.Вашингтон(на гърда на халите).За цената ще те излъжа но мисля че беше някаде около 180лв.Сервиза се намира между халите и новия булевард(Тодор Александров).
P.S.Той е и магазин за лодки.
Лесно ми е, защото се задоволявам само с най-доброто.
Phantom
 
Мнения: 197
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Юни 30, 2005 11:18 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот klmn » Вто Яну 10, 2006 7:24 pm

На гърДа:rofl:на халите има и друг магазин,който е на 'Екз.Йосиф' и 'Вашингтон'.
Ти говориш за 'Наско'-маг.'Вестони'тел.987-16-88.ГСМ-то не съм упълномощен да го давам.
Днес гледах някакви Дурота се мотаеха,но не обърнах внимание какви са.
Вашингтон 4 е адреса.
(насето колко требе да ме черпи,ауу)
"пришалец"
Аватар
klmn
 
Мнения: 1603
Рейтинг: 1692
Регистриран на: Пет Мар 25, 2005 8:13 am
Местоположение: Sofia/Bulgaria

Мнениеот elfa » Пет Яну 27, 2006 12:11 pm

А ми така разполазам с пружина и маслен патрон от Rock Shox Judy XC искам да ги туря на моето SR Suntour XC60, защото не сам си взел вилка!!!Да ли ще стане за мисала ми???Моля ви не казавайте по-добре не се занимавай с тази а си вземи нова вилка!!!Решил сам тази ще я тонинговам до дето може и ще стискам зъби с нея и ще сабирам пари за истинска вилка в бъдеще.А това XC60 после ще го преместа на старото ми колело в тунинг състоянието.А имам и още един въпрос вилката XC60 нали е с гумички по целите телескопи, ако ги махна какво ще стане, може ли да се замърсява и да не работи добре и често да се налага почустване!?Разполагам и с едни пружинки пак от Rock Shox Judy XC, който пристягат долу семерингите, ако ги сложа на XC60-то на семерингите(и като стегнат семерингите към телескопите) и махна гумичките върху телескопите дали ще се влоши работата на вилката от замърсявания и като имате предвид, че не обичам да карам в лошо време!!!
Дали нещата, който искам да направя ще се получат и дали вилката ще преработи по-добре, тъй като искам да си взема хубава вилка, а все още нямам пари пък ако взема ще гледам да не е много евтина, а и искам да карам някаква вилка все пак;), а имам ли възможеност да я тунинговам за да стане по-добра...
elfa
 
Мнения: 591
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Съб Юли 02, 2005 10:42 pm
Местоположение: Bulgaria, Sliven

Мнениеот bluskanie » Пет Яну 27, 2006 12:17 pm

[quote="elfa"]

Решил сам тази ще я тонинговам... [/quote]

ТОНЕР за Канон НП 6512 мисля, че беше модела, който съвпада...
Лау кучетия...
Аватар
bluskanie
 
Мнения: 5820
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Мар 22, 2005 11:37 pm
Местоположение: San Diego, CA

Мнениеот Admin » Пет Яну 27, 2006 1:49 pm

Едва ли някой е правил точно такъв "тунинг, че да ти отговори, щом си твърдо решен, май ще трябва ти да си пионерът в това отношение ;)
За маншоните...защо искаш да ги махаш? Мислиш ги за грозни или нещо друго? Според мен е по-добре да си стои вилката с тях, пък ако може да се сложат ипружинки на семерингите, още по-добре. При по-евтините вилки никаква защита в тази област не е излишна :)
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот perfor » Вто Фев 07, 2006 3:36 pm

[color=beige][size=67]nz 3a vas ama 3a men Xc60 nqma golqma v13mojnost 3a tunning,ama koito iska da se probva.3a gradsko e dob1r,no sega na snega malko mi idva tv1rdi41k.Mnogo 4esto prednizata podska4a kato magare be3 da ima i nai-malka sleda ot prujinite.Dano ne mu e i3teklo smaskata kato go ostavqm s glavata nadolu,ili ot temp. 3amr13va-nqmam si predstava.
Daite mi RockShox pls!!!!!!!!:):):):):)[/size][/color]
Ich trinke um meine Probleme zu ertrinken, aber diese Bastarde koennen schwimmen!
Аватар
perfor
 
Мнения: 239
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Фев 12, 2005 3:19 pm
Местоположение: Bulgaria

Следваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 47 госта