[quote="bikerider"]
@Admin: да ама пак стискаш задната спирачка и клатиш рамката, признай си
:rofl::rofl:
Освен това метода ти не работи за DH предница, особено Шивър с 2.6-3.0 гума, посмъртно не можеш да разбереш за луфт
Или имаш предвид да се клати кормилото настрани?
[/quote]
Хаха, да, ако се погледне "с очите" на кормилото, клатя рамката
:D
Сега сериозно, не знам защо, обаче явно ми липсва чувствителност в пръстите или не знам и аз къде
Колкото и нежно да обгръщам долната или горната чашка и да клатя колелото със стисната задна спирачка, все не мога да го усетя като хората
Но проблемът си е при мен, затова и използвам по-различен метод, който описах. На практика при него с помощта на спирачките (не е задължително, но помага) и най-вече чрез краката и тялото стискам колелото и го държа неподвижно, след което с ръцете прилагам сила върху кормилото, лостът е достатъчен и ако има луфт, ако стерженът хлопа дори лекичко в чашките, успявам да го усетя. Понякога даже и пукане излиза
Разбира се, това го пиша само като още един вариант за проверка, когато не сте сигурни. Ако луфтът е отчетлив, не се налага да го използвам.