от Windstream » Чет Дек 22, 2005 3:17 am
Xaero, ако задната ти спирачка е хидравлична положението е почти неспасяемо, за механична (диск или V-brake) сложи това, което nikitzo ти препоръча, но гледай да е по-качествено (евтините обикновено са много калпаво направени). За предната спирачка ползвай идеята на afterburner, но не директно - жилото/маркуча наистина минава през стержена на вилката, но пеперудката не се разпробива, а заменя с някоя система от типа head-lock (ако не бъркам) и вече в нейното дъно се прави необходимия отвор. Друг вариант: слагаш си една хубава лапа с 3-болтово захващане към стержена, регулираш си лагерите, изхвърляш тапата отгоре и избиваш пеперудката надолу (те и без това не са основни силов елемент в цялата лагерна каша отпред), и прекарваш жилото/маркуча през стержена на чисто.
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw!