Такам... при последното каране отново имах интересен проблем с дерейльора. Както си въртях съвсем леко от Алеко към Лалето без дори да съм станал от байка се чу едно леко изхрупване, задната гума блокира и за мое и на спътниците ми изумление оптегача беше влезнал в спиците и се беше извъртял на 180 градуса Освен това и един сегмент от веригата се беше сдъфкал. Естествено ухото също не беше невредимо, беше се усукало доста прилично. Та поизправих малко системата, колкото да успея да стигна до спускането и да мога да въртя и въпреки пуканията и траканията успях да се добера до вкъщи. Та като се прибрах установих няколко неща. Първо болтчетата на колелцата на дерейльора се бяха разхлабили доста и вероятно това е била причината за аварията. Предполагам веригата е влязва между някое от колелцата и пластинките и е заседнала.. Второто нещо беше по-неприятно... При моята рамка (RAM AC '03), ухото се държи с два болта. Един голям с гайка и един, който се навива директно в резбата на рамката. Втория болт изглежда от напрежението е излязъл навън като просто е извършал резбата със себе си . Та след няколко часа игри успях да изправя декланшора и ухото, но това, че вече се държи само на един болт вече ме притеснява...
И понеже вече не ми се занимава с уши, а и декланшора пак е за смяна, отново се замислям за Шимано Сейнт.
Първо ме интересува може ли да работи с 8 скорости (касета, команда и верига). Това мисля, че няма да е проблем.
Втория ми въпрос е какво става като реша да демонтирам задното колело. Например при спукана гума, което на мен често ми се случва. Трябва ли да махам целия декланшор и след това трябва ли да се регулират наново скорости.
Третия ми въпрос е продава ли се изобщо в момента и на каква цена? tailor?
10x to all in advance
П.С. някой има ли идея дали БАС работи събота и неделя?