Водач за два венеца. Какво се предлага въобще....

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Водач за два венеца. Какво се предлага въобще....

Мнениеот Alserton » Пон Ное 07, 2005 12:37 pm

Значи имам си аз едни курбели с два венеца и се интересувам водачи за два или повече венеца вършат ли работа. Има ли друг такъв водач освен Truvativ Shift Guide ?
Много е гот да караш Турист с скорости !
Alserton
 
Мнения: 325
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Окт 04, 2005 10:13 am
Местоположение: Bahamas

Мнениеот flat-6 » Пон Ное 07, 2005 1:34 pm

tva e nai dobroto za kvo ti e drugo puk i ako e po evtino edva li 6te e tolkova dobro a za pove4e ot tri plo4i mislq 4e nqma da e efektivno
Винаги [color=red]отгоре, и винаги надолу!!![/color]
Аватар
flat-6
 
Мнения: 227
Рейтинг: 1540
Регистриран на: Пон Окт 25, 2004 2:07 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Admin » Пон Ное 07, 2005 4:56 pm

Не знам дали има други, но цял сезон карам с ShifGuide-а и съм доволен. :^:
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот nikitzo » Пон Ное 07, 2005 6:01 pm

Тест чакаме, тест ! Или дай малко подробности като
какъв е захвата
нужно ли е специално средно движение
до каква стпен "успокоява" веригата
работи ли с 3 венеца
цена

Мерси предварително!
Аватар
nikitzo
 
Мнения: 1602
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Чет Мар 13, 2003 9:17 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пон Ное 07, 2005 8:08 pm

[quote="nikitzo"]

Тест чакаме, тест ! Или дай малко подробности като
какъв е захвата
нужно ли е специално средно движение
до каква стпен "успокоява" веригата
работи ли с 3 венеца
цена

Мерси предварително!
[/quote]


цена - 75 лв
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот nikitzo » Вто Ное 08, 2005 12:03 am

79 e:bulb:

[quote="HepBeH_XaMcTep"]

[quote="nikitzo"]

Тест чакаме, тест ! Или дай малко подробности като
какъв е захвата
нужно ли е специално средно движение
до каква стпен "успокоява" веригата
работи ли с 3 венеца
цена

Мерси предварително!
[/quote]


цена - 75 лв
[/quote]


И все пак....?:cold:
Аватар
nikitzo
 
Мнения: 1602
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Чет Мар 13, 2003 9:17 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Admin » Вто Ное 08, 2005 12:46 am

[quote="nikitzo"]

Тест чакаме, тест ! Или дай малко подробности като
какъв е захвата
нужно ли е специално средно движение
до каква стпен "успокоява" веригата
работи ли с 3 венеца
цена

Мерси предварително!
[/quote]


И правилно! Тест ще има, но вероятно през някой от зимните месеци, че преди него има планирани други неща.
Захватът е с пластина, която се притиска между "капачката" на касетата и тръбата на рамката, с две думи - позната история, широко използвана.
Не е нужно специално средно движение, поне повечето, които съм виждал, стават и за дерайльори e-type, т.е. съвместими са и с shift guide-а.
Не работи с три венеца.
Успокоява веригата в достатъчна степен - досега не съм имал случай да ми падне веригата с него. :^:
Единственият проблем, който имах, бе, че веднъж единият лагер на ролката блокира (явно калта и влагата това лято му дойдоха в повече, а може да е имал и някакъв дефект), но това се оправи по-лесно отколкото очаквах - баща ми го раздвижи точно за 1 минута :D
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Вто Ное 08, 2005 9:53 am

[quote="Admin"]

Не е нужно специално средно движение, поне повечето, които съм виждал, стават и за дерайльори e-type, т.е. съвместими са и с shift guide-а.
[/quote]


sorry за невежествтото, но [url=http://e-shop.screambikes.tobulgaria.info/images/lx_fdm570e.jpg]Това[/url]
ли се води за е-type дерейльор?:D
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот Admin » Вто Ное 08, 2005 10:29 am

Да, точно това!
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот nikitzo » Вто Ное 08, 2005 2:17 pm

Следващата порция въпроси:

Не ти ли липсва най-големия венец в такъв случай или по точно заслужава ли си "компромиса" ShifGuide вместо голям венец?

А за успокояванеето на веригата исках да питам не дали пада а дали по-малко се удря в тръбите на рамката?

:apple:
Аватар
nikitzo
 
Мнения: 1602
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Чет Мар 13, 2003 9:17 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Вто Ное 08, 2005 3:49 pm

[quote="nikitzo"]
заслужава ли си "компромиса" ShifGuide вместо голям венец?
[/quote]


и що да е компромис - избираш проходимост и осигуровка пред високи предавки.

едното е за едно каране, другото е за друго.

единственото което е нужно според мен е да се смени предната стандартна 32 зъба плоча с 34 или 36, вече въпрос на предпочитания. Така си запазваш високопроходимите предавки с малкия венец, а имаш бързи предавки за надолу плюс осигуровката на водача - в общи линии най-доброто от двата свята.
възможно е да стане по-голям скок някъде в предавателните числа, но не мисля, че е проблем.

[quote="nikitzo"]
А за успокояванеето на веригата исках да питам не дали пада а дали по-малко се удря в тръбите на рамката?
[/quote]

винаги има клатене, щом няма горен успокоител. Водача си е водач, но ако искаш пълно спокойствие ти трябва и успокоител :D
до момента няма такова нещо като горен успокоител за два венеца, щото требе да стои на мястото на декланшора, а не може.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Admin » Вто Ное 08, 2005 5:08 pm

@bikerider
:agree:

Моите курбели стандартно са си с два венеца 24/36 зъба и башринг. При тази конфигурация извънредно рядко ми се налага да ползвам най-високата предавка. Вярно е, има хора, на които тя би им липсвала, но аз лично никога не съм си давал зор да въртя като луд надолу, винаги си използвам наклона да ме ускорява, включително и по асфалт ;)
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот Rankor » Сря Ное 09, 2005 12:26 pm

[quote="Admin"]

Не знам дали има други...:^:
[/quote]



Има и други! един пример е този: [img]http://www.cyclesurgery.com/ProductImages/DRS_05.jpg[/img]
А [url=http://www.cyclesurgery.com/ProductDetails/mcs/ProductID/1023819/GroupID/3/CategoryID/27/v/]тук[/url] даже ги и продават!
Best Winds!
Rankor
 
Мнения: 176
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Чет Ное 28, 2002 4:49 pm
Местоположение: Germany

Мнениеот bikerider » Сря Ное 09, 2005 12:45 pm

винаги съм се чудел какво ли става с E13 водач ако тупнеш пластмасите в камък (говоря за ролката не за лексана).
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Rankor » Сря Ное 09, 2005 1:02 pm

[quote="bikerider"]

винаги съм се чудел какво ли става с E13 водач ако тупнеш пластмасите в камък (говоря за ролката не за лексана).
[/quote]


Отговора е::splat: :xx(::skull:
Не е никак приятно...Вече се разделих с един поради точно описаната от теб причина!:bawling:
Best Winds!
Rankor
 
Мнения: 176
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Чет Ное 28, 2002 4:49 pm
Местоположение: Germany

Мнениеот bikerider » Сря Ное 09, 2005 1:22 pm

:xx(:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Admin » Сря Ное 09, 2005 1:52 pm

[quote="Rankor"]

[quote="Admin"]

Не знам дали има други...:^:
[/quote]



Има и други! един пример е този: [img]http://www.cyclesurgery.com/ProductImages/DRS_05.jpg[/img]
А [url=http://www.cyclesurgery.com/ProductDetails/mcs/ProductID/1023819/GroupID/3/CategoryID/27/v/]тук[/url] даже ги и продават!
[/quote]


Така е, аз имах предвид дали има други в България от този тип. :thumb:
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот nikitzo » Сря Ное 09, 2005 3:28 pm

[quote="bikerider"]

[quote="nikitzo"]
заслужава ли си "компромиса" ShifGuide вместо голям венец?
[/quote]


и що да е компромис - избираш проходимост и осигуровка пред високи предавки.

едното е за едно каране, другото е за друго.

единственото което е нужно според мен е да се смени предната стандартна 32 зъба плоча с 34 или 36, вече въпрос на предпочитания. Така си запазваш високопроходимите предавки с малкия венец, а имаш бързи предавки за надолу плюс осигуровката на водача - в общи линии най-доброто от двата свята.
възможно е да стане по-голям скок някъде в предавателните числа, но не мисля, че е проблем.

[quote="nikitzo"]
А за успокояванеето на веригата исках да питам не дали пада а дали по-малко се удря в тръбите на рамката?
[/quote]

винаги има клатене, щом няма горен успокоител. Водача си е водач, но ако искаш пълно спокойствие ти трябва и успокоител :D
до момента няма такова нещо като горен успокоител за два венеца, щото требе да стои на мястото на декланшора, а не може.
[/quote]


@Admin, bikerider - благодаря за отговорите - убедихте ме!
А какво става с командата като е за 3 венеца сигурен съм, че може да се настрои да баца и с 2.

[color=beige]Я то можело да си говорим и без да се :angfire: или :boxing:[/color]

И последен въпрос колко би ми излезнало нови курбели такива като на Admin със ShifGuide-а или по евтино ще е да продам например двата венеца 32/44 зъба и да закупя нов 36 зъба+башринг+ShifGuide
Аватар
nikitzo
 
Мнения: 1602
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Чет Мар 13, 2003 9:17 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Сря Ное 09, 2005 3:45 pm

[quote="nikitzo"]
А какво става с командата като е за 3 венеца сигурен съм, че може да се настрои да баца и с 2.
[/quote]

Да - просто ограничаваш декланшора долу с винтчето и командата спира да работи за 3 венец.

[quote="nikitzo"]
Я то можело да си говорим и без да се :angfire: или :boxing:
[/quote]

Еми явно не си същия nikitzo ;)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Admin » Сря Ное 09, 2005 3:46 pm

Може, разбира се (и за двете неща;)).
Предният дерайльор трябва да се ограничи така, че да не може да качва на трети венец - става чрез винтчето.
за това кое е по-изгодно,най-добре виж цените на сайта на One Distribution и си прецени :)
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот bounmaster » Сря Ное 09, 2005 8:14 pm

@Allesteron: не се раздаляи с треия венец. Ето ти един пример за водач за 3 венеца: http://www.pricepoint.com/detail/13497- ... -Guide.htm Сега наистина не сам ползвал такова не6то както и не познавам човек които да го е ползвал така че не знам дали бачка. Обаче пък е за 3 венеза така че ако изкаш пробваи :beer:
bounmaster
 
Мнения: 147
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Юни 23, 2005 9:18 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Alserton » Чет Ное 10, 2005 12:12 pm

MI az nikoga ne sym imal 3-ti venec... Ama se 4udq sa ako sloja edna rolka KORE na ramkata otzad i edin shift guide + Bashguard na RACEFACE dali shte uspeq da postigna nqkakwaa shto gode stabilnost s dva veneca ?
Много е гот да караш Турист с скорости !
Alserton
 
Мнения: 325
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Окт 04, 2005 10:13 am
Местоположение: Bahamas

Мнениеот bikerider » Чет Ное 10, 2005 1:26 pm

две долни ролки??? :bigeyes:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот thefatcat » Чет Ное 10, 2005 1:38 pm

Може да сложиш и 5-6 ролки на рамката.:thumb:
Nothing is imposible. You are only limited by fear and even that you can overcome.
Аватар
thefatcat
 
Мнения: 1733
Рейтинг: 1729
Регистриран на: Съб Май 17, 2003 2:53 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Stuny » Чет Ное 10, 2005 3:21 pm

[quote="nikitzo"]
И последен въпрос колко би ми излезнало нови курбели такива като на Admin със ShifGuide-а или по евтино ще е да продам например двата венеца 32/44 зъба и да закупя нов 36 зъба+башринг+ShifGuide
[/quote]


на мен пък ми е интересно друго , дали курбел с два венеца и баш се различава от курбел с три венеца по разположението на плочите, т.е дали ще се суче по-малко веригата ако си сложа курбел с две плочи и въртя на най-тежката скорост или ще е същото като да караш на среден венец и най-малък отзад(това в момента го избягвам)
Stuny
 
Мнения: 1257
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Окт 23, 2002 8:49 am

Мнениеот bikerider » Чет Ное 10, 2005 4:18 pm

[quote="Stuny"]
на мен пък ми е интересно друго , дали курбел с два венеца и баш се различава от курбел с три венеца по разположението на плочите, т.е дали ще се суче по-малко веригата ако си сложа курбел с две плочи и въртя на най-тежката скорост или ще е същото като да караш на среден венец и най-малък отзад(това в момента го избягвам)
[/quote]


Ами обикновено башгарда заменя третия венец и толкова. Ако средното ти е с регулируем chainline можеш да го нагласиш така, че предните венци да са центрирани спрямо задните.
Ако не се регулира, просто ще се криви малко повече веригата, при всички положение на 2:9 ъгъла на веригата е по-малък от ъгъла при 2:1 (нормален chainline).

Edit: единствената опасност при нерегулируем chainline е, че ако ъгъла при 2:9 е по-голям от нормално може да ти пада понякога веригата от втория венец отпред при въртене. Решението е да няма никакви шайби между паяка и башгарда, така че башгарда да не позволява на веригата да дерайлира.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Admin » Чет Ное 10, 2005 5:06 pm

Не съм мерил, за да ти отговоря с числа, но "на око" не виждам разлика между моето колело и това на брат ми при 2:1 и 2:9. Останалото bikerider го е казал. :agree:
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот Alserton » Пет Ное 11, 2005 12:31 pm

Имаш предвид такава ролка дето обтяга веригата малко след обтегача. SRY ако не съм се изразил ясно...
А тоя E-Type декланшор(примерно тоя на HONE) съвместим ли е с X-Type главина заедно със ShiftGuide или подобен ?
Много е гот да караш Турист с скорости !
Alserton
 
Мнения: 325
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Окт 04, 2005 10:13 am
Местоположение: Bahamas


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта