bobiracing059 написа:ht 1
защото е по здрава
и защото не се осуква
и не и се късат ушите за дисковата спирачка
CRAZY RIDER написа:Charger92BG написа:Climber
Подкрепям,въпреки,че понякога се пукат отзаде.
THEZOGGO написа:Не взимай Рам хт2 - ето ти нагледно доказателство защо:
http://store1.data.bg/coluber/Bike/Stuff/DSC01662.JPG
А добре, тия новите клаймбъри - 2007 година и те ли са толкова слаби колкото старите, или са по здрави?
THEZOGGO написа:Не взимай Рам хт2 - ето ти нагледно доказателство защо:
http://store1.data.bg/coluber/Bike/Stuff/DSC01662.JPG
А добре, тия новите клаймбъри - 2007 година и те ли са толкова слаби колкото старите, или са по здрави?
MadBoy написа:THEZOGGO написа:Не взимай Рам хт2 - ето ти нагледно доказателство защо:
http://store1.data.bg/coluber/Bike/Stuff/DSC01662.JPG
А добре, тия новите клаймбъри - 2007 година и те ли са толкова слаби колкото старите, или са по здрави?
Тази снимка ме ожасява Доста съм чел и хората смятат че рам хт2 си е добра рамка и си е но чак това не съм очаквал .. Незнам какво ще е и бъдещето на рам хт1, но знам много хора които карат тази рамка и са доволни от нея . Докъто за хт2-ката ако може да обясниш как се е случило това чудо
MadBoy написа:Така е .. ще си взема рам хт1 няма да карам много сериозно стреет, но няма и да карам много леко Абе ще ми върши работа рамчицата . И в някаква тема четох някакав с рам dhx мисляче си пукнал челото и написал "български буклуци РАМ" . рам не е българска фирма Извинявам се че коментирам !
maxvolume написа:Ей "did".. виж се къв си ЦЪРВУЛ бе.
otka4al4o написа:Какво значение има британска ли или не. Едно спукано чело не значи че всички модели на марката са боклуци. А Рам със сигурност не са!
maxvolume написа:Ей "did".. виж се къв си ЦЪРВУЛ бе.
Това са пълни тъпотии. Точно обратоно е - Ontario е по-твърда рамка - тръбите са по-дебелостенни и има Yoke. Ушите са прости и здрави, но е добре да се фрезоват за съостност ако ще слагаш диск отзад.bobiracing059 написа:ht 1
защото е по здрава
и защото не се осуква
и не и се късат ушите за дисковата спирачка
MadBoy написа:THEZOGGO написа:Не взимай Рам хт2 - ето ти нагледно доказателство защо:
http://store1.data.bg/coluber/Bike/Stuff/DSC01662.JPG
А добре, тия новите клаймбъри - 2007 година и те ли са толкова слаби колкото старите, или са по здрави?
Тази снимка ме ожасява Доста съм чел и хората смятат че рам хт2 си е добра рамка и си е но чак това не съм очаквал .. Незнам какво ще е и бъдещето на рам хт1, но знам много хора които карат тази рамка и са доволни от нея . Докъто за хт2-ката ако може да обясниш как се е случило това чудо
THEZOGGO написа:Не взимай Рам хт2 - ето ти нагледно доказателство защо:
http://store1.data.bg/coluber/Bike/Stuff/DSC01662.JPG
Alek-mtb написа:Здрасти аз сам момчето с счупената хт2.да кажа че рамката е на три години и малко и е блъскана сериозно за това време поне през последните 2 години.рамката не е дефектна в никакъв случай просто не бях забелязал че цялата подсилка на долната тръба беше спукана по цялата дължина от единия до другия край точно до челото и след едно оли рамката си отиде
Admin написа:@did
Мисля, че в случая не си прав да критикуваш THEZOGGO Снимката наистина е доказателство, че HT2 не е подходяща за street. Както се вижда и от поста на собственика й, снимката показва какво се случва, когато рамката не се използва по предназначение. И THEZOGGO е написал именно това, че HT1 и HT2 не са подходящи за такова каране, което всеки сериозен почитател на този стил вероятно ще потвърди.
THEZOGGO написа:За пореден път се убеждавам че RAM HT и HT 2 в случая, са доста чупливи ;П.
...
Назад към Продукти за Trials, Street, Urban, Dirt Jump, 4X
Потребители, разглеждащи този форум: the_rookie и 1 госта