Lucky Loser написа:Тези велосипеди са бая различни.
Къде ще го караш ?
Lucky Loser написа:С Glory-то ще можеш само да спуснеш пътека, със сигурност няма стигнеш на самоход до началото ѝ. За градско до магазина, който е на един хвърлей става, за нещо по-дълго обаче.. велосипедът не е за това.
hitar_potar написа:Каньона е трейл/АМ колелце с 130-140мм ход, леко, подходящо за въртене и по-леки пътеки, не толкова за супер агресивни и натоварващи изпълнения (въпреки че, ако напреднеш с уменията, можеш да го натоварваш правилно и да издържи и по-агресивни карания).
Глорито е спускар с 200мм ход - байк за спускане, много грешки ще ти прощава по пътеките надолу, но ще работи най-добре по много сериозни трасета. Май такива, за които не си подготвен (да не се обидиш, просто такова мнение си съставям от коментарите ти). По-трудно и тежки ще е за педалиране, малко по-лежерно ще се придвижваш из града.
Моя съвет - насочи се към Каньона или нещо друго от неговия клас.
Danimper написа:hitar_potar написа:Каньона е трейл/АМ колелце с 130-140мм ход, леко, подходящо за въртене и по-леки пътеки, не толкова за супер агресивни и натоварващи изпълнения (въпреки че, ако напреднеш с уменията, можеш да го натоварваш правилно и да издържи и по-агресивни карания).
Глорито е спускар с 200мм ход - байк за спускане, много грешки ще ти прощава по пътеките надолу, но ще работи най-добре по много сериозни трасета. Май такива, за които не си подготвен (да не се обидиш, просто такова мнение си съставям от коментарите ти). По-трудно и тежки ще е за педалиране, малко по-лежерно ще се придвижваш из града.
Моя съвет - насочи се към Каньона или нещо друго от неговия клас.
Благодаря много за страхотното мнение! И аз сякаш се насочвам към канйона. Точния модел мисля е Canyon Nerve AL 7.0. Не съм сигурен коя година е Canyona, но изглежда доста нов. Разбира се, че не се обиждам . Някакви проблеми или за какво да гледам при покупка тъй като няма да е чисто ново.
ssh22 написа:Danimper написа:hitar_potar написа:Каньона е трейл/АМ колелце с 130-140мм ход, леко, подходящо за въртене и по-леки пътеки, не толкова за супер агресивни и натоварващи изпълнения (въпреки че, ако напреднеш с уменията, можеш да го натоварваш правилно и да издържи и по-агресивни карания).
Глорито е спускар с 200мм ход - байк за спускане, много грешки ще ти прощава по пътеките надолу, но ще работи най-добре по много сериозни трасета. Май такива, за които не си подготвен (да не се обидиш, просто такова мнение си съставям от коментарите ти). По-трудно и тежки ще е за педалиране, малко по-лежерно ще се придвижваш из града.
Моя съвет - насочи се към Каньона или нещо друго от неговия клас.
Благодаря много за страхотното мнение! И аз сякаш се насочвам към канйона. Точния модел мисля е Canyon Nerve AL 7.0. Не съм сигурен коя година е Canyona, но изглежда доста нов. Разбира се, че не се обиждам . Някакви проблеми или за какво да гледам при покупка тъй като няма да е чисто ново.
Добре огледай рамката - тя е най-скъпия и незаменим елемент от байка. Търси пукнатини, огледай заварките, виж за стикери на странни места (понякога ги слагат за да скрият дефекти). Виж дали не е допълнително завярявано някъде или има огъвания.
Провери за повече омазняване или течове по вилка/амортисьор. Виж дали има луфтове по главините,средното движение, курбелите и педалите. Дали са прави каплите и стегнати спиците. Завърти предното и задното колело и виж дали има шумове, тракане, луфтове. Виж и спирачките. Провери за луфтове по вилката и лапата. Виж дали се индексират правилно скоростите.
По принцип най-важно ти е състоянието на рамката, вилката и задния амортисьор (ако има такъв)... ремонта или замяната им могат да струват доста пари. Късмет!
Danimper написа:ssh22 написа:Danimper написа:hitar_potar написа:Каньона е трейл/АМ колелце с 130-140мм ход, леко, подходящо за въртене и по-леки пътеки, не толкова за супер агресивни и натоварващи изпълнения (въпреки че, ако напреднеш с уменията, можеш да го натоварваш правилно и да издържи и по-агресивни карания).
Глорито е спускар с 200мм ход - байк за спускане, много грешки ще ти прощава по пътеките надолу, но ще работи най-добре по много сериозни трасета. Май такива, за които не си подготвен (да не се обидиш, просто такова мнение си съставям от коментарите ти). По-трудно и тежки ще е за педалиране, малко по-лежерно ще се придвижваш из града.
Моя съвет - насочи се към Каньона или нещо друго от неговия клас.
Благодаря много за страхотното мнение! И аз сякаш се насочвам към канйона. Точния модел мисля е Canyon Nerve AL 7.0. Не съм сигурен коя година е Canyona, но изглежда доста нов. Разбира се, че не се обиждам . Някакви проблеми или за какво да гледам при покупка тъй като няма да е чисто ново.
Добре огледай рамката - тя е най-скъпия и незаменим елемент от байка. Търси пукнатини, огледай заварките, виж за стикери на странни места (понякога ги слагат за да скрият дефекти). Виж дали не е допълнително завярявано някъде или има огъвания.
Провери за повече омазняване или течове по вилка/амортисьор. Виж дали има луфтове по главините,средното движение, курбелите и педалите. Дали са прави каплите и стегнати спиците. Завърти предното и задното колело и виж дали има шумове, тракане, луфтове. Виж и спирачките. Провери за луфтове по вилката и лапата. Виж дали се индексират правилно скоростите.
По принцип най-важно ти е състоянието на рамката, вилката и задния амортисьор (ако има такъв)... ремонта или замяната им могат да струват доста пари. Късмет!
Благодаря мога да пратя обявата ако някой има интерес. Благодаря за съветите ще помогнат!
didkodidi написа:Danimper написа:ssh22 написа:Danimper написа:hitar_potar написа:Каньона е трейл/АМ колелце с 130-140мм ход, леко, подходящо за въртене и по-леки пътеки, не толкова за супер агресивни и натоварващи изпълнения (въпреки че, ако напреднеш с уменията, можеш да го натоварваш правилно и да издържи и по-агресивни карания).
Глорито е спускар с 200мм ход - байк за спускане, много грешки ще ти прощава по пътеките надолу, но ще работи най-добре по много сериозни трасета. Май такива, за които не си подготвен (да не се обидиш, просто такова мнение си съставям от коментарите ти). По-трудно и тежки ще е за педалиране, малко по-лежерно ще се придвижваш из града.
Моя съвет - насочи се към Каньона или нещо друго от неговия клас.
Благодаря много за страхотното мнение! И аз сякаш се насочвам към канйона. Точния модел мисля е Canyon Nerve AL 7.0. Не съм сигурен коя година е Canyona, но изглежда доста нов. Разбира се, че не се обиждам . Някакви проблеми или за какво да гледам при покупка тъй като няма да е чисто ново.
Добре огледай рамката - тя е най-скъпия и незаменим елемент от байка. Търси пукнатини, огледай заварките, виж за стикери на странни места (понякога ги слагат за да скрият дефекти). Виж дали не е допълнително завярявано някъде или има огъвания.
Провери за повече омазняване или течове по вилка/амортисьор. Виж дали има луфтове по главините,средното движение, курбелите и педалите. Дали са прави каплите и стегнати спиците. Завърти предното и задното колело и виж дали има шумове, тракане, луфтове. Виж и спирачките. Провери за луфтове по вилката и лапата. Виж дали се индексират правилно скоростите.
По принцип най-важно ти е състоянието на рамката, вилката и задния амортисьор (ако има такъв)... ремонта или замяната им могат да струват доста пари. Късмет!
Благодаря мога да пратя обявата ако някой има интерес. Благодаря за съветите ще помогнат!
Прати линк да я видим тази обява.
the_rookie написа:Въпрос: Каква е логиката да налееш 1700 и кусур, и да го продаваш за 2000 !?
Отговор: Бегай,... не се занимавай с глупости!
the_rookie написа:Въпрос: Каква е логиката да налееш 1700 и кусур, и да го продаваш за 2000 !?
Отговор: Бегай,... не се занимавай с глупости!
Lucky Loser написа:the_rookie написа:Въпрос: Каква е логиката да налееш 1700 и кусур, и да го продаваш за 2000 !?
Отговор: Бегай,... не се занимавай с глупости!
Сигурно го е взел на 95% намаление от гаражна разпродажба
Alexi написа:странна работа ,но той реално е взел 2 нови спирачки с ротори ,колче и гуми .. просто цените са високи ,и труда е много скъп но като не можеш сам ще плащаш .. велосипеда инак не си заслужава като цяло - много е стар ,26ца е
Bi11y написа:Бюджета е нисък за Full окачване ... Около 3000 започват смислените оферти.
Bi11y написа:Бюджета е нисък за Full окачване ... Около 3000 започват смислените оферти.
Bi11y написа:Ако ти харесва го вземай Според мен тук ще получиш само доводи против и без да получиш положително мнение за велосипедите в този ценови диапазон...
Колко си висок ? Виждам един интересен Cube 17 " рамка.
Alexi написа:ами поне има наляти пари - нови спирачки гуми сервизиране ,ако ти допада виж внимателно рамката да няма някакви повреди
Danimper написа:Ако знаете някакви други предложения или малко от горе на Канйона добре дошли са
Bi11y написа:Danimper написа:Ако знаете някакви други предложения или малко от горе на Канйона добре дошли са
https://www.olx.bg/d/ad/velosiped-29-cu ... derIndex=3
Това примерно ако беше 170 см щеше да ти върши работа...
Danimper написа:Alexi написа:ами поне има наляти пари - нови спирачки гуми сервизиране ,ако ти допада виж внимателно рамката да няма някакви повреди
Общо взето така е. Най-вероятно е по-старо, но предполагам че от към возия пак ще е добре сравнение с сегашното ми. C2 с RockShox Recon
the_rookie написа:Danimper написа:Alexi написа:ами поне има наляти пари - нови спирачки гуми сервизиране ,ако ти допада виж внимателно рамката да няма някакви повреди
Общо взето така е. Най-вероятно е по-старо, но предполагам че от към возия пак ще е добре сравнение с сегашното ми. C2 с RockShox Recon
Като гледам снимките колелото или е мръсно или е корозирало! Дисковете не ми приличат на сменяни към момента на снимане на 7 сн. Почти съм убеден че по лагерите на рамката не е правено нищо. Боята на чейнстея на сн.10 ми прилича на отлепяна на люспи (възможно е да греша) което не е добър знак! Шока според лепенките е с бууст клапан, който за да работи найстина адекватно си иска точното налягане,а това при пълнене с игла е трудно постижимо! Ако решиш да правиш оглед имай наум, че на този цвят пукнатините се различават трудно! Колкото и да е смешно, препоръчвам ти да вземеш силно фенерче и някаква лупа. Хубаво е да видиш как е рамката от вътре- дали е корозирала, като свалиш колчето и хвърлиш едно око в седалковата тръба.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта