Коя според Вас колеги е една от най-добрите и леки хидравлични спирачки? Като пари около 300лв. Като захващане то да е l-Spec ll. Нещо от сорта или ако има по добра, моля да ме посъветва те. Благодаря
Въобще не се набутвай да даваш 300 лева за едната спирачка. Вземи си XT, цената е наполовина и са безотказни. Ползвам ги вече две години и някакви проблеми, само сменявам накладки. И аз карам XC, така че повече не ти трябва.
Имах старото XT 785 , сега съм с SLX 675 . И от двете спирачки съм много доволен . SLX-а има една настройка по-малко от XT-то , иначе си е една и съща спирачка . Накладките си оказват голямо влияние , дисковете също. Ако имаш пари за радиаторни накладки..скачай на тях. Както ти е писал колегата няма смисъл от XTR , то за тия пари един хуват сет капли ще направиш
Инак това ми е колелото. Ще се радвам да дадете идея за шина, спирачка нещо по добро от моите или да си остана с тях. Но преди седмица предния ротор промени цвета при едно доста дълго дпускане Scott Scale 950 e с 29" гуми, супер лека алуминиева рамка, вилка FOX, 1x11 скоростна система Sram и компоненти Syncros. Здрава и надеждна крос-кънтри машина. Акценти: - Рамка от Алуминий 6061 Boost стандарт - FOX 32 Float Rhythm вилка с ход 100mm - Тристепенно заключване на вилката RideLoc с команда от кормилото - Скоростна система Sram GX-NX с 11 скорости - Хидравлични дискови спирачки Shimano - Шини Syncros X-24 - Гуми Maxxis Ikon Kevlar - Компоненти Syncros
Съгласен съм. Преди това съм карал DH. Но просто съм 88кг и роторчето според мен му дойде в повече. Мое мнение. За това се допитвам и коментираме. Според теб колега посеченият ротор SM-RT99M 180 мм дали ще стане на моите спирачки. Понеже го дават за ICE TECHNOLOGIES?
Ако някой си търси подобни ги давам Shimano BL-MT500 + BR-MT500 Hydraulic Disc Brake - I-Spec II Колелото ми е на 3 седмици. Тъй, че не карано с него повече от 15км. Ще измислим добра цена
Благодаря мн. И дано си прав. Ще го поръчам. А някакви по сериозни гуми? Вие с какви карате? Аз съм Maxxis които си бяха на колелото, но в завои с колко вози, бера ядове. Благодаря
Между другото за металните накладки е много прав колегата. А иначе за сведение , аз съм 80-82 кг и SLX-a ми е достатъчен. Имай предвид ,че това XT , което си качил е 4 бутално. Тук вече излизаш малко от XC нещата. Роторите рано или късно светват По-добре ротор , отколкото излетял през кормилото
Не, колега просто това хс съм си го харесал, а аз в момента съм с BL-MT500 + BR-MT500. Ако стане този ротор който ви показах на тези мой те спирачки ще си взема само него.? Но пък е красивото това хт 8020 И сега се двоума само ротора да сменя ако е възможно или и моята спирачка да сменя. Или да го олекотя с нещо друго. Давайте съвети, критики нали за това сме тук хихи. И ми е любопитно кой с какво кара шини, гуми и подобни. Благодаря
Предполагам ,че колелото е към 11.5 кг максимум 12 ? От олекотяване на спирачки или дискове..нищо няма да усетиш. Гуми и капли. Там е истината. Но си е до въпрос на пари в крайна сметка.
Като чета всички ме разобеждавате да не взимам спирачка, ок. Ще взема само ротора ако стане де. А някакво предложение за хубави шини и гуми. И да не забравяме че съм 88кг. И спускания та понякога са сред поста камъни и тръни.
Интересно ми е, като става въпрос за нужна спирачна сила. Има ли разлика, ако велосипеда е 10кг, и ездача е 85кг, в сравнение с 25кг велосипед и ездач, примерно - 70кг? В смисъл, само общата тежест ли е фактор, или това как е разпределена тежестта колело - ездач оказва някакво значително влияние?
най вероятно няма ,но в случая собственика на горния велосипед ( за жалост не съм аз ) е 110 кила + 25 за велосипеда + раница бидони и другите обичайни неща отива на доста килца и Сейнта си е съвсем на място