kawasuna написа:Според мен,дори да се губи от чара на колоезденето то тези загуби са малки,нали все пак педалираш(без връткане на педали май не могат да вървят).Според мен с такъв Байк да катериш някой стръмен баир ще е уникален кеф,така мисля.Абе супер ме кефят,ама са доста скъпички за момента.
Точно така мотора е само в помощ. Скъпички са наистина например само допълнителната батерия на Фокус струва 1000 лева
didonch написа:Интересна тема. Ще я следя с интерес, разбира се ако авторът сподели с нас наученото!
didonch написа:. Бг производител си имаме (пулс), до колкото знам техния байк е с мотор на шимано, който го водят много интуитивен и адаптивен към всякакви терени. Другия играч giant-те пък ползват мотор на ямаха, но със свой собствен софтуер за управление....уж също постигат много добра отзивчивост при педалиране вкл. и с висок каданс. Di2 са ...........
Мерси за инфото, ще го имам предвид. Интересно каква полза извлича мотора на Шимано от Di2?!
didonch написа:Не съм много наясно с каква водна защита са моторите(IP...), защото както този уикенд се набих до колената в една доста дълбока локва/коловоз ...този мотор като остане под водата ...дали няма да свърши там
.
Не се бях сещал, за батерията също може да бъде опасно, ще трябва да проверя.
outfaced написа: ... иначе на много хора им е много сбъркана представата за този вид спорт
Да, това не е съвсем същия спорт като безмоторния байк, но какво от това след като може да ти докара ухилената физиономия от карането на колело в гората и не бръмчи и не смърди.
Да усещам някакъв консерватизъм и то е разбираемо, може би в дъното се таи ревност, че по - слабите карачи ще получат достъп до недостъпните места, които до скоро бяха запазени само за издръжливите педалисти.
outfaced написа:Като теглото не е точно точно минус, а по скоро дава друго усещане - повратливостта я няма до някъде, но пък гази като валяк и стои стабилно. Честно казано ако карах само по леки неща по проверени маршрути не бих се замислил и грам. Остава разбира се и факта , че са по скъпи. Батерията не е вечна и струва 1000-1500лв.
Моите маршрути сам си правя и са съобразени с възможностите ми, Случвало се е да се катеря по скали с 25 кг ми колело, но полека без да бързам.
Засега малко ще оставя темата в застой, освен ако не излезе някое колело около 36000 лева.
Реших, че за лятото повече полза ще имам ако си облекча гребането с ел.моторче за лодката. Тъкмо договорям батерията от Китай. Намерих производител на Литиева батерия 12V 100 AH на цена 169 USD със зарядното. Направо не е за вярване
Сега договарям доставката 141 USD
чрез UPS, производителят иска плащане по банкова сметка. Проверявам дали през UK няма да ми излезе по- евтино.
Иначе намерих доставчик в България цената е 600 лева с 80 лева в повече, но е със стария дизайн. Докато търсих видях, че предлагат и батерии за колелета. Ще видим много съм любопитен дали отговаря на описанието защото е три пъти по -лека и четири пъти по -евтина от американските. Единствено се опасявам да не се взривя, уж батерията имала 7 защити.