Alexi написа:избий лагерите ,иди в някой магазин за читави лагери и си вземи същите - вероятно ще платиш много по малко ,а и ще ги получиш веднага .. лагерите са консуматив ,добре е всяка година да се сменят - скоро сменях и аз ,единия беше блокирал и се въртеше откъм болта .. аз се чудя кво скърца сложих на FAG ,колкото изкарат .. взех си и резервни
outfaced написа:Каквито и лагери да си вземеш ги отвори и натъпчи с качествена грес ... това значително ще увеличи живота им. Дори и на най качествените лагери им пестят от греста. А някои скъпи лагери пък са с грес напълно неподходяща за ползване за байк.
Като цяло скъпи лагери за колело няма смисъл. Това което прави скъпите лагери скъпи няма отношение към приложението им в колелото. При нас най важното е да са добре смазани Нито има високи обороти, нито има голяма точност, нито натоварванията са големи.
Е, китайските лагери, които са за под лев са от стомана мека като халва, така че не бива да се изпада чак до там. Има обаче китайски за по 2-3лв. ... напълно достатъчно.
compira написа:outfaced написа:Каквито и лагери да си вземеш ги отвори и натъпчи с качествена грес ... това значително ще увеличи живота им. Дори и на най качествените лагери им пестят от греста. А някои скъпи лагери пък са с грес напълно неподходяща за ползване за байк.
Като цяло скъпи лагери за колело няма смисъл. Това което прави скъпите лагери скъпи няма отношение към приложението им в колелото. При нас най важното е да са добре смазани Нито има високи обороти, нито има голяма точност, нито натоварванията са големи.
Е, китайските лагери, които са за под лев са от стомана мека като халва, така че не бива да се изпада чак до там. Има обаче китайски за по 2-3лв. ... напълно достатъчно.
Абсолютно подкрепям, но ще направя малко пояснения. Всички лагери са с малко грес понеже е предвидено по принцип да работят на сравнително доста по-високи обороти от тези в едно колело при които излишната (натъпкана от някой) грес излиза навънка. Да не говорим, че на окачването и на челото те само се завъртат на минимален ъгъл и затова е добре наистина да се натъпчат с грес за да са по защитени от вода. Разбира се при тези лагери няма опасност да излезе греста при работа. Аз от личен опит мога да кажа, че не винаги евтините лагери са лоши... дори понякога обратно (лагер FAG за 10 лева на средното ми изкара 5-6 месеца, а сега съм с китайчето за левче и вече втора година!!). Отделно този kit не го знаеш с какви лагери е комплектован! Никой не пише каква марка са, а все пак качествените марки не са толкова много, че да се изненадваме. Моето мнение е да си вземеш евтини, но не баш най-евтините които са под лев, а такива за 1-2 мах 3 лева (разбира се ако няма някой по-рядък който по принцип е по-скъп). Огромната разлика в парите може да се инвестира за друго, а и отделно като се дадат и пари за смяна... отидоха навятъра. Все пак е хубаво да се замислиш дали скъпите ще изкарат 3 пъти повече поне за да има смисъл.... според мен надали!
Относно челото там е друго. Лагерите са нестандартни специални. Просто нямаш избор... или скъпите лагери (понеже няма евтини) или нови чашки (все пак на едни хубави чашки са им хубави лагерите) понеже тези чашки вече не са хубави!
Не знам точно какви са ти чашките, но аз имам също дерт с моите въпреки че са и те хубави. Извода до който съм стигнал е че проста са остарели и гумените пръстени (не о-пръстените, тях си ги сменям) са спекли, изтъркани и т.н. и не предпазват добре лагерите вече. Поради тази причина само след едно мокро каране и новите ми лагери заминават... Та извода е, че може да помислиш изцяло за нови чашки, много е вероятно да изкарат в пъти повече от новите лагери.
... ами успех !
m0nss7erKill написа:Колкото до чашките, Cane Creek 40.
moridinbg написа:Ето сравнение цена качество
compira написа:… Относно челото там е друго. Лагерите са нестандартни специални. Просто нямаш избор... или скъпите лагери (понеже няма евтини) или нови чашки ....
moridinbg написа:Сравнявам какво намирам вътре, както са нови, не как изглеждат след х километра (:
Имах идеята на единия линк да сложа SKF от едната страна и KBS от другата, за да видя какво ще излезне след половин година, но нямах под ръка подходящия номер KBS. Другия път.
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 82 госта