Da Nail написа:И аз имам едно питане. Решил съм тази година да се пробвам и аз тюблес. Шините ми са с дупки за шредер вентил, който тук го няма никъде. Не искам да поръчвам китайщина от ибей или алиеспрес. В bike-discount и chainreactiocycles ги има, ама не си струва да се прави поръчка само за един комплект вентили. Има ли някакъв преходник, или балиго как се нарича, за да сложа на голяма дупка, малкия, грозен и неудобен преста вентил
Yash написа:Алекси, въпросът беше вместо това:
https://www.bikecenter.bg/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/_/u/_universal_32_schrader.jpg
да се сложи това:
http://unique.bg/media/catalog/product/cache/3/image/800x/916abc06e48704cf46d14eebaaa7b36a/t/r/tr-38-4.jpg
По никакъв начин не можеш да ме убедиш, че второто е незначително по-леко от второто.
И не става въпрос за разликата между преста и шредер.
bdog написа:И аз ти разбрах първоначално въпроса по начина, по-който Алекси го е разбрал.
Според мен си напълно прав (след като погледнах уточнението).
Alexi написа:е това е друг въпрос да .. макар че докато се стигне до спестяване на тегло от вентили има доста път да се извърви ( и средства )
Yash написа:..На мен, пък, не ми е ясно защо постоянно трябва да се търси замяна на даден компонент, който си е предвиден за велосипед, с такъв, който изобщо не е пригоден за това?
Yash написа:Не отричам, че части и нструменти за велосипеди са с неоснователно високи цени. Мисълта ми е, че нещо, измислено и проектирано за дадена област, е добре да се използва по предназначение.
Но това си е мое мнение.
Като това, че когато оцениш дадено мнение с минус е добре да се обосновеш.
madsnake написа:Има ли смисъл да го правя Tubeless?
madsnake написа:Абе пичове в дилема съм. Каньона дойде с Mavic XA, които си се водят с UST шини. Сега, тука идва дилемата. Аз МТБ-то го карам основно уикендите и то не всеки уикенд, през останалото време в града шаря с друго. Има ли смисъл да го правя Tubeless? Доколкото четох за USТ каплите миграцията към tubeless е много лесна. Реално и всичките ми външни гуми, които съм натрупал са TR. Колелото си дойде с вентили за tubeless, само трябва да ги чекна дали се разглобяваха. При толкова рядко каране има ли смисъл да се минава tubeless, това първо. Второ аз съм 110 кила, гледам че на каплата пише 3 атмосфери макс когато е tubeless, за моето тегло 3 атмосфери винаги са ми били минимум за задна гума. Това проблем ли ще е?
КоlЮ написа:Това хубаво, ама сега ми изникна друг въпрос: Дали може да се сложи "Автоматичен вентил с датчик за налягане",дали "стан бозЯта" няма да пречи с "дебалансирането" и дали няма да пречи на работата на датчика?
Alexi написа:Yash към тебе е тоя въпрос
madsnake написа:Честно казано не съм се замислял за това. С вътрешна никога не ми е било драма, дори съм карал тези най-леките ХС гуми на швалбе. Явно няма да го бъде тюблеса.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта