kawasuna написа:Според мен хората много се вглъбяват в теглото на велосипедите си.От около месец карам моя,като допълнително тегло към него:
1.хидравличен кол-около 500гр.(стария е бил към 200гр.)демек 300гр дпълнително тегло.
2.също към рамката е прекрепено шише 700мл.
Байка ми е по тежък с около 1 кг.и да ви кава честно не го усещам това тегло отгоре.Най-дългия ми преход е около 40км.само черно,за по-дълги преходи незнам може и да си окаже влияние.
Katana написа:Сега вече те разбрах... На практика какво трябва да е "правилното" съотношение ,примерно за един 14 кг велосипед,?
П.П. Тези терории къде ги четеш, че ми стана интересно?
П.П http://www.mtb-bg.com/index.php/product ... on-gearbox
това ли имаш предвид?
Ако съм разбрал правилно тези велосипеди със скоростни кутии трябва да се карат със супер леки гуми, за да може велосипеда да преминава по-лесно неравностите....АМА ДА НЕ ЗАДЪЛБАВАМ!!!
Alexi написа:то в общи линии до 800 лв няма леки велосипеди ,въртят се около 14-15 кг независимо какво е написано на сайта .. шокблейз единствени предлагат машинки с по висок монтаж и по леки ,но 26ци са .. който не го бърка има уникални оферти
gyurzagyurza написа:...
Alexi написа:gyurzagyurza написа:...
колега шапка ти свалям ако с това си качвал ( и спускал ) Ботев ,голямо мъчение е било
gyurzagyurza написа:О , напротив защо да е мъчение ,
по какво се сети , че е било мъчно ?
Alexi написа:gyurzagyurza написа:О , напротив защо да е мъчение ,
по какво се сети , че е било мъчно ?
по това че съм се качвал 2 пъти с велосипед там ,айде нагоре криво ляво ще го изкараш/буташ .. но да се спусна с "това" надолу - не съм аз човека
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: martin.radev и 2 госта