Admin написа:Доколкото виждам, трябват ти други болтове. Нали сам казваш, че в тях е проблемът?
Alexi написа:по големия ротор не увеличава спирачната сила ( то ако беше толкова лесно ,нямаше да има спирачки по 200 лв бройката а всеки щеше да кара базови с по 200мм ротори ) ..
gnb написа:Да, дадоха ми правилните и се оправи. Но имам чувството, че не спира както трябва. Първото спиране беше все едно съм без спирачка, после се разработи и е по- добре, но като задна със 180мм ротор очаквах едва ли не като я докосна да блокира. Или има въздух фабрично, или е с много добра модулация, или аз си въобразявам нещо.
Alexi написа:4) Коефициента на триене μf намалява с увеличаване на скоростта.
т.е. колкото по бързо се движат 2те повърхности една спрямо друга ,толкова по малък е коефициента на триене между тях ,което намалява силата на триене - следователно увеличавайки диаметъра на диска
Totem написа:PS: За който не знае - феродо е материалът, от който се правят накладките на дисковите спирачки.
Totem написа:Следователно ПО ПЪТЯ НА ЕЛЕМЕНТАРНАТА ЛОГИКА по-големият диск осигурява със 13,5см повече контактна площ повече от малкия диск за 1 оборот на колелото. Според вас, кога се генерира повече енергия ?
gnb написа:Спрямо v brake определено е нараснало теглото, но разликата между 160 и 180мм при моя модел ротор е 25 гр, което не мисля, че е болка за умиране.
Lucky Loser написа:А това, че се нарязаха на едно състезание
2) Силата на триене при плъзгане не зависи от формата и големината на на контактната площ между триещите се тела.
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kaliopo и 8 госта