Kobeto написа:Преди време бях разглобил цялата задница с цел почистване на лагерите. Много се бяга затлачили и ги изчистих хубаво с нафта, изчаках да изсъхнат, след което ги натъпках със специализирана грес на Finish Line. Това, която ми направи впечатление е, че при захващане на някои лагери с два пръста и завъртане ( като сегашните спинерчета) се усеща, че лагерът не върви гладко, а има едно леко хруптене. При разкачен от рамката шок и движене на задния триъгълник на ръка това хрупане не се усеща. От тогава са минали около 7-8 месеца. Имам от къде да си купя лагери, но не съм на ясно с избиването им от рамката. Може ли да се избият в домашни условия с някакъв инструмент, или е е по-добре тая работа да я свършат в някой сервиз. И при богатия избор на лагери със всякакви цени, подходящи ли са машинни лагери с метална капсуловка (подобни на тези от прахосмукачките примерно)
Kobeto написа:Здравейте. Миналата седмица ми върнаха шока (RS Monarch RL) от сервизация. Пускаше масло. Вчера покарах малко и гледката не ми хареса особено. Пак мазно, полепва много прах и се получава мазна каша, която се трупа на пръстенчето за сага. Не е ял бой. Обадих се на човека, който го сервизира и той ми каза, че отначало е нормално да се омаслява и след като поработи малко ще спре. Да съм го почиствал редовно, да го наблюдавам 10-тина дена дали маже пак, и ако има нещо да го търся отново. Вие какво мислите, нормално ли е това мазане след сервизацията? През седмицата ще го карам само в града
Ето няколко снимки:
Kobeto написа:... и той ми каза, че отначало е нормално да се омаслява и след като поработи малко ще спре. Да съм го почиствал редовно, да го наблюдавам 10-тина дена дали маже пак, и ако има нещо да го търся отново. Вие какво мислите, нормално ли е това мазане след сервизацията?
Kobeto написа:Ами притесненията ми са главно да не остане на сухо и да се прецака шокът. Но аз няма как да разбера дали всичко е изтекло или просто е спрял да тече според очакванията на майстора. По принцип това омазняване може ли бъде свързано и изпускане на въздух по някакъв начин. Има ли зависимост между количество на масло и задържане на въздух? Знам, че са различни камери и течностите са отделно от въздуха, но все пак. При вилките като че ли имаше някакъв момент с навлизане на течност при въздуха ... ? Между другото, това колело няма да бъде зазимявано - ще се кара и на минусови температури, когато пътната настилка позволява
Kobeto написа:outfaced, не съм отварял шок до сега. Дори не съм виждал на живо какво има вътре Това с доливането може ли да се свърши от непросветени хора Достатъчно ли е гледането на клипчета в Youtube
Alexi написа:след кратко проучване установих ,че ги има тия тулчета на добри цени в белите държави .. тук повечето са изчерпени ,линка е примерен
https://www.superstarcomponents.com/en/bearing-removal-fitting-tool.htm
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта