carmo написа:По-високо изтегления кол натоварва повече рамката, но по-важна е дължината и, а не видях чертеж и геометрия. Питай да ти премерят колко е реалната горна тръба на 48см версията (от оста на седалковата до оста на челната). Ако колчето за седалката е 300мм, питай имат ли по-дълго.
carmo написа:Добре си се сетил да премериш снимката, но не ползвай гумите за ориентир, понеже не знаеш балона им. За база ползвай вътрешната окръжност на ивицата за спирачките върху джантата. тя е горе долу срещо повърхността на която ляга гумата и за 28" диаметърът и е 622мм. получения мащаб вече ползваш за мерките. Друг ориентир за проверка е курбела, който при тея велосипеди почти винаги е 175мм. Тоест, снимано е колело с рамка 48см и дължината на горната тръба е по-близо до 55см, което ще ти е късичко.
carmo написа:Тази от линка ти е дълга около 56см, но е висока 45см и нямаш шанс да ти стане. Питай дали имат 50см (както пише в данните)
ferrarko написа:Изтормозихте ги горките хорица от Пасати!
Хората предлагат колелета за макс 500лв, а им се задават въпроси и претенции като за 1000лв+.
Все пак евала им правя че се хващат да мерят, обясняват и правят предложения. Това определено подобрява авторитета на фирмата.
За тези километри които си посочил, каквото и да вземеш ще ти върши работа, умората и неудобството ще я усетиш след 3хТвоите километри.
Просто си прецени добре точно за какво ти трябва колелото и какви разстояния ще караш. Ако не надминаваш тези километри всяко(освен ако не е детско) ще ти е перфе !
Най-добре е отиваш мериш колело на който и да е български производител и яхнал го си тръгваш от магазина.
Най-важното е горната тръба да не ти е много висока, та да не прецакаш кайсиите , а че било малко по късо не е проблем.
Успех с избора.
victortrt написа:Моят относително скромен опит сочи, че ако купиш нещо евтино, то ти излиза по-скъпо после.
При мен съм дал за ремонти и нови части на едно старо градско колело повече отколкото за самото него /нова главина отпред, нови педали, курбели, средно, колче, седалка, калници, гуми, верига, кормило и грипове, смяна на жило на скорости/.
Ползва се за градско през работни дни и работи, но се случва нещо да скърца чат - пат.
Взех си е един нов Драг Гранд Каньон ТЕ на промоция за свободното време и при него съм сменил само скапаните педали за 5 лева, късото колче с по-дълго и удобно и гриповете с дунапренени за удобство. Скорости, капли и т.н. си работят нормално и са здрави, а колелото е преживяло едно каране до Ярема и обратно, до Брезник и обратно, няколко пъти до Перник през Суходол и редица градски карания през паркове и велоалеи.
Доста по -леко и бързо върви от другото.
Назад към Начален клас велосипеди и компоненти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 77 госта