demeus написа:С Изопропилов спирт,малко шкурка ,вода и са готови
demeus написа:С Изопропилов спирт,малко шкурка ,вода и са готови
Петър Велков написа:demeus написа:С Изопропилов спирт,малко шкурка ,вода и са готови
А шкурката пък защо???
Само един път ми се е налагало да чистя диск - с аерозолен обезмаслител за вериги, защото го бях полял с минерално масло.
Петър Велков написа:Не, няма "файда". И смисъл няма. И е вредно.
Защото стържейки с шкурка (колкото и фина да е тя) единствено превръщаме диска в ренде. Намалява се триещата повърхност, както и модулацията на спирачките - създава се предпоставка за "заклинване" на накладките върху диска, от където може да се получи и усещане, че спирачките "коват" - грешно възприемано от много хора като критерий за това колко добре спира една спирачка.
Та, общо взето:
1) заедно с дебелината на диска се намалява и животът му;
2) с превръщането на диска в "ренде" се намалява и животът на накладките;
3) всяка драскотина по диска има потенциал да задържа абразивни частици.
...Мога и още да пиша в тоя списък, мога и да пусна официално запитване до Shimano (или който и да е друг производител) относно механичното отнемане от материала на спирачните им дискове извън спирачния процес. Мога и от сега да ви гарантирам какъв ще е техният отговор
Колкото до "механиците" в "добрите сервизи" - те са причината да наливам пари в инструменти и да си правя (почти) всичко сам
Boyan1984 написа:Начи, най-убавото средтсво, което аз открих е изпоппропилов алкохол - 10 лева струва цял литър. Пръскам роторите - пада черничко, забърсвате с чисто парцалче. Накладките - същата процедура. От тях изпада доста чернилка. Доволна работа е тоя изопропилов алкохол, казвам ви. Даже и като обезмаслител за веригата и зъбните го ползвам. Чудничко е.
Boyan1984 написа:Това много брутално бе
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 87 госта