Alexi написа:ясно ,с РАМ явно така се работи ,няма да си първия с подобна "гаранция" от тях .. и кой ще плати на майстора да погледне ? или е длъжен без пари да го направи .. риторични въпроси
Жорето написа:demeus дано нямаш нещо против просто ме изкефи.Lucky
Loser 120 mm
Жорето написа:Не няма да имам проблем
Жорето написа:Не няма да имам проблем
Alexi написа:Ще ти кажа за Шокблейз ,щото се случи дефектна вилка Фокс на познат - праща се в ОФИЦИАЛЕН сервиз ( извън БГ ) и се отремонтира гаранционно всичко за тяхна сметка ,без гаражни и квартални майстори да пипат .. същия човек взеха да му гълтат въздух и спирачките - смяна с чисто нови без никакви пазарлъци последва .. за Пулс не знам ,нямам впечатления ,но от сервиза на Шокблейз съм впечатлен определено и бих си купил такова колело без да се притеснявам ако се строши .
Alexi написа:Ама аз съм клиент ( изобщо не съм пристрастен ,нито имам шокблейз нито рам) ,не ме интересува сервиз на РАМ ли е ,негов търговец ли е ( трябва да няма разлика ) и искам проблема ми да се отстрани ,по закон куриерите трябва да заплати продавача на гаранционната стока и той точно това не иска да направи за това го праща някъде си да отиде ( и да си плати - дали са 5 лв ,дали са 50 - въпроса е принципен ,не трябва да плаща ) .. точно такъв случай имаше преди време с главина на гаранционен РАМ .. после казаха на човека ,че той си е прецакал главината и му отказаха гаранционен ремонт - не ми се търси темата - но това не е адекватна гаранционна поддръжка .. я си представи да имаш чисто нова кола - и ако се скапе нещо от официалния сервиз да те пратят в гаража на бай Пешо дето прави диагностики на цяло село ,че на тебе ли няма да направи ..
radostinVn написа:Alexi написа:Ама аз съм клиент ( изобщо не съм пристрастен ,нито имам шокблейз нито рам) ,не ме интересува сервиз на РАМ ли е ,негов търговец ли е ( трябва да няма разлика ) и искам проблема ми да се отстрани ,по закон куриерите трябва да заплати продавача на гаранционната стока и той точно това не иска да направи за това го праща някъде си да отиде ( и да си плати - дали са 5 лв ,дали са 50 - въпроса е принципен ,не трябва да плаща ) .. точно такъв случай имаше преди време с главина на гаранционен РАМ .. после казаха на човека ,че той си е прецакал главината и му отказаха гаранционен ремонт - не ми се търси темата - но това не е адекватна гаранционна поддръжка .. я си представи да имаш чисто нова кола - и ако се скапе нещо от официалния сервиз да те пратят в гаража на бай Пешо дето прави диагностики на цяло село ,че на тебе ли няма да направи ..
Alexi написа:...,по закон куриерите трябва да заплати продавача на гаранционната стока и той точно това не иска да направи за това го праща някъде си да отиде ( и да си плати - дали са 5 лв ,дали са 50 - въпроса е принципен ,не трябва да плаща ) ..
Ако стоки, закупени от вас в ЕС, се окажат дефектни или не изглеждат или не работят по начина, посочен в рекламата, продавачът трябва да ги поправи или замени безплатно, да ви върне парите или да ви направи отстъпка.
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: M4CH1NE, stealth и 3 госта