Kobeto написа:Голямата плоча отпред е за въртене на първите 2-3 зъбчатки (с най-малко зъби). Колкото повече местиш веригата към големите зъбчатки, толкова повече я усукваш и толкова повече шум и трептене има. Като си на 4-5-6 зъбчатка отзад, трябва да минеш на по-малка (средна отпред). И като си на най-големите 2-3 отзад, трябва да си на най-малката отпред. Така веригата поддържа права линия и шуми по-малко. Ако е добре почистена и смазана, почти не се чува като въртиш
evilzet написа:Така и така си пуснал 4 снимки, поне да беше сменил ъгъла - всичките от една позиция.
На мен ли ми се привижда или на последната снимка наистина има бая усукване на дерайльора. Ако е ударен при транспорта, може ухото да се е усукало.
penmark написа:Хващаш един парцал и забърсваш хубаво веригата и венците. После смазваш и пак хубаво забърсваш до сухо.
Admin написа:За спирачките не се втелясвай. Понякога дори чисто нови дискове са леко криви, а и да не са, след няколко карания може да са. Тези подрънквания и звънтене са съвсем нормални, макар и малко дразнещи. Гледай дискът да е центриран между накладките и карай, не се впрягай.
KroGh написа:Оправих се, разхлабих апарата и го нагласих според ротора и сега мърка, не се чува ни звук, ни стон.. А иначе диска си е леко крив..
Katana написа:Кой проблем пак се е появил?
Alexi написа:трябва да се пробва и с друга верига
Vorac написа:18, 21 ми мяза на 3х6, 3х7. Разликата с 8-скоростна верига е:
7 speed – 7.3 mm (9⁄32 in) (all brands)
8 speed – 7.1 mm (9⁄32 in) (all brands)
https://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_chain#Width
Пробвал съм го този номер - с 6,7 скоростна верига на 8-скоростна система. Работи, но шуми и превключва зле.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта