Обикновено твърдата вилка върви или с тънки гуми - крок сприа, драг блейд и т.н. или се слага на градски велосипеди тип пенсионерски.
Вариантът крос сприа не е за пренебрегване, защото с тънките гуми ще върви добре по асфалт, а за изкачването мисля, че едната най-леката скорост ще стигне.
24 те скорости не са наистина толкова, ако се сещаш.
Има стари модели за под 600 лева.
Аз ползвам за града подобно колело, но преправено от старо градско с махане на багажник, смяна на кормилото и редица други смени на части -
http://1bike.bg/portfolio/puch-reborn/ /вече е доста по-различен - друга е седалката, калниците, гумите/.
От 7 вътрешни скорости така или иначе се ползват средната /4/, най-бързата и двете най-бавни. При 3 скорости принципът е същия, но крайните са малко по-близо до средната като съотношение в сравнение с 7-те. Може да се сменят скорости от място и без да въртиш и няма риск от счупване на дерайльор, падане на верига /ако е добре опъната/ и т.н.
Веригата много по-бавно се амортизира, защото не се гъне и е струва в пъти по-евтино от тези за скорости.
Дали и колко динамично ще караш зависи от теб преди всичко.
Иначе ето още един с твърда вилка -
http://www.bikecenter.bg/product/specia ... rrus_black пак компонентите са нисък клас, но е "марково".