Alexi написа:педали с пинове или никакви сцеплението с подметката е в пъти по добро и това се усеща не само в кални условия
hellp написа:Мерси, мерси! То верно било елементарно. Колелото изглежда пълен лукс. Има и бидон за сметка на капачката, която се слага върху винта на тапата. Всичко се движи много мазно. Прави ми впечатление, че лостовете на спирачките имат по-голям ход, за разлика от предишните ми шимано 446. Шиманото с малък ход захапваше твърдо диска, чак щях да се метна през кормилото. Но оценката за новите е на база само на стискане, без да съм го карал и да съм пробвал спирачната сила. Сега трябва да си намеря отвертка еврейска звезда за наместване на лостовете и командите. Вилката се оказа dual air, главините също са dt swizz x1900. Трябва да уча и тея настройки. За ребаунд ми казаха, че трябва да стои на костенурка за градско. При заключването пише compression, обаче ми казаха, че няма компресия, защото била със заключване от кормилото??? Същото момче ми каза и че въздушните вилки няма нужда да се пръскат със спрей или капват с масло между стеншъните и семерингите, както е показано в клипчето за смазване на веригата в сайта.
Абе, всичко изглежда high quality.
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта