Doom 3

За теми, които не са свързани с планинското колоездене. Използвайте го за всичко извън любимия ни спорт (други хобита, развлечения, прояви, интереси, проблеми и т.н.), за които искате да споделите/побъбрите/поспорите с останалите членове на форума.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 700 / 700 / 5

Doom 3

Мнениеот Metal_Psycho » Пон Авг 02, 2004 12:32 pm

Да,това е не е fake,това е дъ риъл шит!
Изображение
CD 1
CD 2
CD 3
KeyGen
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MOD » Пон Авг 02, 2004 12:45 pm

УРААААА :bowdown::bowdown::bowdown:.... доживях :D:D... тази игра я играя от самото и начало ... първата ми мрежа по сериен кабел между 468SX и 486SLC ...:agree:
Вече я свалям ...:banana::banana::banana:
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Alien » Пон Авг 02, 2004 2:01 pm

Имам я на дискове, след 10 мин. почвам да инсталирам. Да видим дали ще тръгне на машината ми... не, тя ще тръгне ама искам да видя как ще ми върви на 1280 X 1024 Ultra детайли. :D
I feel terrified, which is... you know, sickest feeling ever.
Brandon Fairclough
Аватар
Alien
 
Мнения: 3577
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Окт 30, 2003 8:06 pm
Местоположение: София

Мнениеот Metal_Psycho » Пон Авг 02, 2004 2:15 pm

Радвам се,че ви харесва:8D:
А пък аз още вчера я имах на харда,но немам празни дискове:bawling:,а немога я запиша през даймон туулс,щото нямам никво място докато ги държа bin-овете:bawling::D:D:D

След около 3 часа обаче вече ще е готова и ще ви кажа как ми е вървяла на всичко low:rofl::rofl::rofl:

Aaa,щях да забравя
Аlien,май ще го претовариш малко компа си,не смяташ ли;):D:D:D
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот rujiru » Пон Авг 02, 2004 3:06 pm

Only Shit !
Порка мизерия !
чекам я от 1-2 седмици от както казаха че е фаинал релииз !

са проблема е че треа да купувам видео карта даго ...

edit : Аааа, Alien човече ще избухне видео картата на тая разделителна :D
rujiru
 
Мнения: 313
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 01, 2004 1:00 pm
Местоположение: Vietnam

Мнениеот heep » Пон Авг 02, 2004 3:24 pm

a kakva konfiguraciq iska, da znam ima li smisal da q svalqm
:beer:
Аватар
heep
 
Мнения: 523
Рейтинг: 1632
Регистриран на: Пет Окт 25, 2002 1:26 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот velco » Пон Авг 02, 2004 4:21 pm

[quote="heep"]

a kakva konfiguraciq iska, da znam ima li smisal da q svalqm
[/quote]

Ще тръгне и на боклук от сорта на GF440MX или Radeon 8500, но не разчитай на впечатляващи графики.

http://www2.hardocp.com/article.html?art=NjQ0
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Alien » Пон Авг 02, 2004 6:23 pm

Еми какво да ви кажа - на 1280 X 1024 Ultra детайли с Anti-Aliasing x4 не падаше под 3 и не се качваше над 4 кадъра в сек. :D:D Иначе на вас как ви върви играта? Защото на мен на всичко мин. 640 480 през повечето време ми върви с 60 кадъра, но на места почва да насича и пада до към 25, че и по-малко???? Защо става това по дяволите??? :?::?: Чудя се, може би ще го играя на 640 480 Medium детайли.
I feel terrified, which is... you know, sickest feeling ever.
Brandon Fairclough
Аватар
Alien
 
Мнения: 3577
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Окт 30, 2003 8:06 pm
Местоположение: София

Мнениеот F1-MAN » Пон Авг 02, 2004 11:14 pm

Абе аз сега я свалям, ама като с парите с които миналата година мислех да си взимам видео, рам и дъно, си взех колело(за което се радвам), сега ще ми е доста мизерийка, ама дано поне може да се играе. Единствено Ram паметта ме притеснява, щото имам 256, а тя иска 384, видеото поне покрива абсолютния минимум:bawling:
Аватар
F1-MAN
 
Мнения: 1466
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 11:09 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Zozka » Вто Авг 03, 2004 9:12 am

[quote="velco"]

[quote="heep"]

a kakva konfiguraciq iska, da znam ima li smisal da q svalqm
[/quote]

Ще тръгне и на боклук от сорта на GF440MX или Radeon 8500, но не разчитай на впечатляващи графики.

[/quote]


Забелязвам ниска техническа култура, сравнението ти е неуместно, да не кажа тъпо
hint: недей да съдиш за една видеокарта по годинките й :nono:

Едит: Моят BBA Radeon 8500 не бих го сменил за повечето нови супервидеокарти на разни Ching Pau и сие производители
Идат кат овци, бегат кат Офци
Аватар
Zozka
 
Мнения: 2167
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Юни 02, 2003 2:46 pm
Местоположение: Cuba

Мнениеот F1-MAN » Вто Авг 03, 2004 9:56 am

[quote="Zozka"]

[quote="velco"]

[quote="heep"]

a kakva konfiguraciq iska, da znam ima li smisal da q svalqm
[/quote]

Ще тръгне и на боклук от сорта на GF440MX или Radeon 8500, но не разчитай на впечатляващи графики.

[/quote]


Забелязвам ниска техническа култура, сравнението ти е неуместно, да не кажа тъпо
hint: недей да съдиш за една видеокарта по годинките й :nono:

Едит: Моят BBA Radeon 8500 не бих го сменил за повечето нови супервидеокарти на разни Ching Pau и сие производители
[/quote]

Не е точно така. Твоят Радеон може и още да не е за сменяне, щото спокойно можеш да си играеш всичко на него, но и той ще остарее. А и сега има производители на добри видеокарти, както и добри видеокарти. Един 9800ХТ например, или някоя от новите(знам само че има, ама вече почти спрях да ги следя).
Аватар
F1-MAN
 
Мнения: 1466
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 11:09 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Cu0 » Вто Авг 03, 2004 10:08 am

[quote]

Не е точно така. Твоят Радеон може и още да не е за сменяне, щото спокойно можеш да си играеш всичко на него, но и той ще остарее. А и сега има производители на добри видеокарти, както и добри видеокарти. Един 9800ХТ например, или някоя от новите(знам само че има, ама вече почти спрях да ги следя).
[/quote]

@f1-man
той имаше предвид, че Маркова карта със стар чипсет има много по-добра пройзводителност от куче-карта с по-нов чипсет.


някой пусна ли я вече, стига толкова HW-ризъм, кажете как е гравиката ... геймплея :)
Аватар
Cu0
 
Мнения: 375
Рейтинг: 1777
Регистриран на: Чет Апр 10, 2003 10:20 am
Местоположение: Saint Kitts and Nevis

Мнениеот Alien » Вто Авг 03, 2004 10:33 am

Еми пуснах я, играя я, ама само вечер след 9 и 30 на загасени лампи, че иначе не е интересно. :D За графиката не мога да кажа много - аз я играя почти на мин., така че не очаквайте от мен review на тази тема. Геймплей - ...... ми какво да ви кажа ...... с риск да бъда напсуван нечовешки - миииии нищо ново. Нито има кой знае колко много екшън, нито е кой знае колко интересно. Вярно, страшничко е, на едно място дори буквално подскочих от стола, но далеч не колкото Пришълците с/у Хищника 1. Демек ако изключим графиката - нищо ново под слънцето. Всичко казано до тук си е мое мнение и се отнася за играта до Alpha Labs, защото съм стигнал само до там. Толкоз от мен. Чакам други изказвания.
I feel terrified, which is... you know, sickest feeling ever.
Brandon Fairclough
Аватар
Alien
 
Мнения: 3577
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Окт 30, 2003 8:06 pm
Местоположение: София

Мнениеот velco » Вто Авг 03, 2004 10:45 am

[quote="Zozka"]

[quote="velco"]

[quote="heep"]

a kakva konfiguraciq iska, da znam ima li smisal da q svalqm
[/quote]

Ще тръгне и на боклук от сорта на GF440MX или Radeon 8500, но не разчитай на впечатляващи графики.

[/quote]

Забелязвам ниска техническа култура, сравнението ти е неуместно, да не кажа тъпо
hint: недей да съдиш за една видеокарта по годинките й :nono:

Едит: Моят BBA Radeon 8500 не бих го сменил за повечето нови супервидеокарти на разни Ching Pau и сие производители
[/quote]

Не виждам сравнение, не виждам споменаване на възраст. Опитай се да си владееш въображението.

И, синко, като почнеш да пишеш графични програми, тогава можеш да изкажеш леко и ненатрапчиво скромно мнение.

MX400 e абсолютно непрограмируема карта - нито vertex shaders, нито pixel shaders.

8500 има сравнителни прилични pixel shaders и доста примитивни vertex shaders.

По-популярно казано, MX440 е най-много DirectX 7 карта, а 8500 е DirectX 8.1. От поне две години насам (т.е. от векове от гледна точка на технологиите при видеокартите) за сравнително свястна карта карта се смята такава съответстваща на DirectX 9. (И да, много добре знам, че Doom3 е писан с OpenGL, а не с DirectX).

Да не приказваме, че MX440 има само два текстурни юнита. (И за сведение на непрограмистите и неграфичните прорамисти, текстурите отдавна не се използват за "боядисване", те са следва да се разглеждат като функции (от обикновено два аргумента) в табличен вид).

Можеш да погледнеш тук: http://www.delphi3d.net/hardware/index.php за сравнение между различните карти.

За сведение, нито MX440, нито 8500 могат за изпълнят следните програми, които продуцират следното (доста скромно като изисквания към картата) изображение
http://www.geocities.com/velcok/bump.jpg

[code]
void main (
in float4 pos : POSITION,
in float4 norm : NORMAL,
in float2 st : TEXCOORD0,
in float4 tang : TEXCOORD1,
in float4 binorm : TEXCOORD2,
out float4 hpos : POSITION,
out float2 uv0 : TEXCOORD0,
out float2 uv1 : TEXCOORD1,
out float4 light : TEXCOORD2,
out float4 half : TEXCOORD3)
{
hpos = mul (glstate.matrix.mvp, pos);

float4x4 obj_to_tangent;
obj_to_tangent[0] = tang;
obj_to_tangent[1] = binorm;
obj_to_tangent[2] = norm;
obj_to_tangent[3] = float4 (0, 0, 0, 1);

const float4x4 eye_to_obj = glstate.matrix.inverse.modelview [0];
const float4x4 eye_to_tangent = mul (obj_to_tangent, eye_to_obj);

const float4 l = glstate.light [0].position;
light = normalize (mul (eye_to_tangent, l));

uv0 = float2 (st.x, 1.0 - st.y);
uv1 = float2 (st.x, 1.0 - st.y);

const float4 epos = mul (glstate.matrix.modelview[0], pos);
const float4 h = l + float4 (0, 0, 1, 0);
half = normalize (mul (eye_to_tangent, h));
}
[/code]
[code]
void main (
in uniform sampler2D tex : TEXUNIT0,
in uniform sampler2D normal_map : TEXUNIT1,
in uniform sampler2D light_map : TEXUNIT3,
in float2 uv0 : TEXCOORD0,
in float2 uv1 : TEXCOORD1,
in float3 light : TEXCOORD2,
in float3 half : TEXCOORD3,
out float4 outcolor : COLOR)
{
float3 decal = tex2D (tex, uv0).rgb;
float4 normal = 2 * (tex2D (normal_map, uv1) - 0.5);
float4 c = tex2D (light_map, float2 (dot (light, normal.xyz),
dot (half, normal.xyz)));
outcolor = float4 (decal * c.rgb + decal * c.a + decal * 0.3, 1.0);
}
[/code]

Погледни също тук за това какво може и какво не може да се прави с
8500 (обърни внимание на изискванията за картата, дадени към всяка програма).

http://esprit.campus.luth.se/~humus/3D/ ... age=OpenGL

[color=red]Edit:[/color] Оправих реда дето стърчеше.
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Metal_Psycho » Вто Авг 03, 2004 11:54 am

Velco,нямаше нужда чак от такива подробности:D

А иначе сравнително нормално ми върви на Duron 850;256 SDRAM;Jaton GeForce 3 Ti200 200/450
Мога да я задвижа със средно над 15fps,но за тази цел трябва да изключа сенките,а ако направя това почти няма
смисъл да я играя.Губи с цялата идея.

Гаймплея си е в типичния стил за фърст пърсън жанра,нищо ново,но поне всичко е изпипано.
За звука мога да ползвам суперлативи до утре:hbang2:Просто заслужава най-високата оцена.Перфектно съсдава чувството за обреченост.
Но за да се насладите на пълната му мощ ще ви трябва 7.1 звук,а такова нещо струва пари:D
Същото може да се каже за противниците ви.Може да се каже,че имат някакво чувсрво за самосъхранение-залягат,
прикриват се зад съндъци и тн.Е поне зомбитата с оръжия го правят де:D,но и останалите гадове си реагират според способностите си.
Графиката.Хмм,ами какво да кажа-добра е:DВсички сенки,светлини са пресъздадени 1:1 с тези от реалния свят.
Самите модели на гадовете обаче са леко...ами ако нека ги наложим до тези от Half-Life 2.Разликата в комплексноста на 3д моделите е очевадна.Само по този параграф имам забележки.
Нивата са също така малки,еднообразни.И тук без супер сенки положените не е цветущо.
А и също супер много ме дразни на места супер тъмнината,че абсолютно нищо неможе да се види,а фенерчето се ползва отделно навместо оръжие.
Така,че или ще виждате пртивника,но ще пукнете или ще стреляте на посоки докато не чуете гърча на гадта.
Това според мен е дъ бигест шит и трябва да бъде променено в някоя от кръпките.

Ами май това е всичко:pimp:
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Cu0 » Вто Авг 03, 2004 12:17 pm

[quote="Metal_Psycho"]

Velco,нямаше нужда чак от такива подробности:D

А иначе сравнително нормално ми върви на Duron 850;256 SDRAM;Jaton GeForce 3 Ti200 200/450
Мога да я задвижа със средно над 15fps,но за тази цел трябва да изключа сенките,а ако направя това почти няма
смисъл да я играя.Губи с цялата идея.

Гаймплея си е в типичния стил за фърст пърсън жанра,нищо ново,но поне всичко е изпипано.
За звука мога да ползвам суперлативи до утре:hbang2:Просто заслужава най-високата оцена.Перфектно съсдава чувството за обреченост.
Но за да се насладите на пълната му мощ ще ви трябва 7.1 звук,а такова нещо струва пари:D
Същото може да се каже за противниците ви.Може да се каже,че имат някакво чувсрво за самосъхранение-залягат,
прикриват се зад съндъци и тн.Е поне зомбитата с оръжия го правят де:D,но и останалите гадове си реагират според способностите си.
Графиката.Хмм,ами какво да кажа-добра е:DВсички сенки,светлини са пресъздадени 1:1 с тези от реалния свят.
Самите модели на гадовете обаче са леко...ами ако нека ги наложим до тези от Half-Life 2.Разликата в комплексноста на 3д моделите е очевадна.Само по този параграф имам забележки.
Нивата са също така малки,еднообразни.И тук без супер сенки положените не е цветущо.
А и също супер много ме дразни на места супер тъмнината,че абсолютно нищо неможе да се види,а фенерчето се ползва отделно навместо оръжие.
Така,че или ще виждате пртивника,но ще пукнете или ще стреляте на посоки докато не чуете гърча на гадта.
Това според мен е дъ бигест шит и трябва да бъде променено в някоя от кръпките.

Ами май това е всичко:pimp:
[/quote]

благодарско, аз реших! Заради страха (макар и на 5.1 звук:)) и сенките ще взема да я пробвам !

пък фреймовете - както дойдат:^:
Аватар
Cu0
 
Мнения: 375
Рейтинг: 1777
Регистриран на: Чет Апр 10, 2003 10:20 am
Местоположение: Saint Kitts and Nevis

Мнениеот rujiru » Вто Авг 03, 2004 12:18 pm

малееее :D

бях убеден как ще отговори бат велко но не посмях да си отворя устата да не кажете че защитавам/нападам някого...
rujiru
 
Мнения: 313
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 01, 2004 1:00 pm
Местоположение: Vietnam

Мнениеот PtD » Вто Авг 03, 2004 1:52 pm

С риск да бъда линчуван, ще изкажа мнение за игрите на id Software като цяло:
Твърде много залагат на графиката и твърде малко на кефа да играеш. Игрите им са преобладаващо мрачни (и буквално като графика, и като настроение) и скучни.

В крайна сметка графиката не е толкова важна за настроението на играта. Например Counter-Strike с мижавата си графика си остава една от най-играните игри в продължение на 4 години и N поколения графични машини след него.

Или Duke Nukem 3D, който за времето си имаше по-лоша графика от Doom 2, с 2.5D обекти, но да го играеш си беше живо удоволствие, за разлика от досадата Doom 2.

Та id Software да си правят engine-те и да оставят останалото на хора, дето могат да направят игрите интересни и/или забавни...

He-he-he, what a mess! (R)
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот Metal_Psycho » Вто Авг 03, 2004 2:36 pm

[quote="PtD"]

С риск да бъда линчуван, ще изкажа мнение за игрите на id Software като цяло:
Твърде много залагат на графиката и твърде малко на кефа да играеш. Игрите им са преобладаващо мрачни (и буквално като графика, и като настроение) и скучни.

В крайна сметка графиката не е толкова важна за настроението на играта. Например Counter-Strike с мижавата си графика си остава една от най-играните игри в продължение на 4 години и N поколения графични машини след него.

Или Duke Nukem 3D, който за времето си имаше по-лоша графика от Doom 2, с 2.5D обекти, но да го играеш си беше живо удоволствие, за разлика от досадата Doom 2.

Та id Software да си правят engine-те и да оставят останалото на хора, дето могат да направят игрите интересни и/или забавни...

He-he-he, what a mess! (R)
[/quote]


Човече,мога да приема да наречеш игри като Quake1,2,3 Doom1,2 и Вълка мрачни и до някаде скучни(с голеееееми уговорки),но да дадеш пример с тая...тая простотия която в залите се нарича "Кънтара"което аз незнам кой "гений" го е измислил,но залсужава публичен линч,е чисто престъпление:crazy:Забога,та то вече няма свестни хора които да я играят,след като повечето пионери(като се считам за един от тях)които я откирхме тая игра още преди да я имаше по клубовете,а аз лично,както и повечето като мен се отказахме от нея заради ламите прости които почнаха с хакове,чийтове и селски акцент:rofl:
Просто играта CS отдавна умря,това което сега се играе е няква лейъркса измислица.Те повечето които я играят незнаят,че Half-Life e излязла преди CS,за какви дебили си говорим.

Та,PtD незнам дали я играеш още или просто я даваш за пример сляпо само защото гледаш,че все още е в класациите за най-играна,но те моля повече да не я даваш за пример при лицето на истински игри.

Ае със здраве:beer:
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот velco » Вто Авг 03, 2004 3:20 pm

[quote="Metal_Psycho"]
Самите модели на гадовете обаче са леко...ами ако нека ги наложим до тези от Half-Life 2.Разликата в комплексноста на 3д моделите е очевадна.Само по този параграф имам забележки.
[/quote]

Half-Life 2 на същата машина ли? Имам предвид, че визуалната илюзия за комплексен модел със сигурност се постига И с bump-mapping.

Това, което се прави в игрите, е да се вземе комплексния модел (направен с например с 3D Studio Max или Мaya) и да се опрости, т.е. да се намали броя на триъгълниците. След това има програми (например Normal Mapper на ATI) които от двата модела правят специална текстура, която вместо RGB съдържа x, y, z на нормалата в съответната точка. В резултат, играта рисува малкия модел (с 10 пъти по-малко триъгълници), но със normal map bump-mapping, постигайки почти неразличимо от комплексния модел изображение (онези две програмки правят точно това).
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот did » Вто Авг 03, 2004 3:27 pm

Да питам и аз на P4 3GHz с 1GB RAM и с карта Trident с 256K памет как ще върви това?
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Metal_Psycho » Вто Авг 03, 2004 3:34 pm

[quote="velco"]

[quote="Metal_Psycho"]
Самите модели на гадовете обаче са леко...ами ако нека ги наложим до тези от Half-Life 2.Разликата в комплексноста на 3д моделите е очевадна.Само по този параграф имам забележки.
[/quote]

Half-Life 2 на същата машина ли? Имам предвид, че визуалната илюзия за комплексен модел със сигурност се постига И с bump-mapping.

Това, което се прави в игрите, е да се вземе комплексния модел (направен с например с 3D Studio Max или Мaya) и да се опрости, т.е. да се намали броя на триъгълниците. След това има програми (например Normal Mapper на ATI) които от двата модела правят специална текстура, която вместо RGB съдържа x, y, z на нормалата в съответната точка. В резултат, играта рисува малкия модел (с 10 пъти по-малко триъгълници), но със normal map bump-mapping, постигайки почти неразличимо от комплексния модел изображение (онези две програмки правят точно това).

[/quote]

Да Велко,това го знам:peace:
И имах предвид,че моделите в Дум3 са по-нереалистични от тези в Халф2.
Предполагам,че по брой полигони те са почти еднакви +-,но въпреки това едните излитат по-яки :D,но технологията при единия "двигател" ги прави по-добре.
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Metal_Psycho » Вто Авг 03, 2004 3:35 pm

[quote="did"]

Да питам и аз на P4 3GHz с 1GB RAM и с карта Trident с 256K памет как ще върви това?
[/quote]


Ааааа,тази карта не е ли хипер стара?
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот did » Вто Авг 03, 2004 3:41 pm

[quote="Metal_Psycho"]

[quote="did"]

Да питам и аз на P4 3GHz с 1GB RAM и с карта Trident с 256K памет как ще върви това?
[/quote]


Ааааа,тази карта не е ли хипер стара?
[/quote]


Не бе, виж, още я слагат по компютрите: [url]http://www.dilian.net/fun.php?id=11[/url]

И аз така я натиках, щото иначе не влиза.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот rujiru » Вто Авг 03, 2004 4:13 pm

[quote="did"]

Да питам и аз на P4 3GHz с 1GB RAM и с карта Trident с 256K памет как ще върви това?
[/quote]


ooooo това е опасен хардуер !!, внимаваи с видео картата защото е мног мощна и може играта да се движи много бързо и да не успееш да играеш от бъзите обороти !

ПРЕПОРЪЧВАМ ЗАБАВЯНЕ НА ВИДЕО КАРТАТА / ХАРДУЕРНО/ - за да може все пак да се играе де ;)
rujiru
 
Мнения: 313
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 01, 2004 1:00 pm
Местоположение: Vietnam

Мнениеот Cu0 » Вто Авг 03, 2004 4:14 pm

[quote="did"]

[quote="Metal_Psycho"]

[quote="did"]

Да питам и аз на P4 3GHz с 1GB RAM и с карта Trident с 256K памет как ще върви това?
[/quote]


Ааааа,тази карта не е ли хипер стара?
[/quote]


Не бе, виж, още я слагат по компютрите: [url]http://www.dilian.net/fun.php?id=11[/url]

И аз така я натиках, щото иначе не влиза.
[/quote]


ааа това е къстъм версията на HP (Хасан&Петър) какъвто искаш енджин, такъв ще ти подкарат ... то TDI, GTI, може и по новите HDI ама трябва да си го донесеш ... Също нямат проблеми и с твърдите дискове - по твъди не можеш намери. А какви полигони само могат да ти изковат за има няма 100 fps .
в бараката отзад ти правят демо на бета версията: гасят лапмата - става тъмно като в ДУУМ3, Хасан почва да вика от 7-те ти страни, а Петър се зъби (ползва избелваща формула, щото няма пари за фенер), като го хванеш за сянката минаваш нивото :o)
Аватар
Cu0
 
Мнения: 375
Рейтинг: 1777
Регистриран на: Чет Апр 10, 2003 10:20 am
Местоположение: Saint Kitts and Nevis

Мнениеот did » Вто Авг 03, 2004 4:18 pm

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
:roll2::roll2::roll2::roll2::roll2::roll2:
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Metal_Psycho » Вто Авг 03, 2004 4:25 pm

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
:roll2::roll2::roll2::roll2::roll2::roll2::roll2::roll2:
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
:roll2::roll2::roll2::roll2::roll2::roll2::roll2::roll2:
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Zozka » Вто Авг 03, 2004 4:27 pm

[quote="velco"]

Ще тръгне и на [color=red]боклук от сорта на [/color]GF440MX [color=red]или[/color] Radeon 8500, но не разчитай на впечатляващи графики.
[/quote]


[quote="velco"]

Не виждам сравнение, не виждам споменаване на възраст. Опитай се да си владееш въображението.
[/quote]


Аз това в червеното го разбирам като сравнение, но както и да е :peace: :agree:
Идат кат овци, бегат кат Офци
Аватар
Zozka
 
Мнения: 2167
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Юни 02, 2003 2:46 pm
Местоположение: Cuba

Мнениеот PtD » Вто Авг 03, 2004 5:12 pm

@Metal_Psycho

Е какво е виновна играта, че ламерите играят с хакове и чийтове? :crazy:

Ние си цъкаме от 3 години на нея и още не ни е омръзнала... Пробвали сме много други, обаче за мултиплейър нема още подходяща замяна... :thumb:
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Следваща

Назад към Други

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 79 госта